ei täällä Ruotsissa oikein mitään ole.
Joten olkaapa hyvät, var så god ja pysytelkää vaan kiltisti siellä Savossa, tack!
Hejssan kaikki savolaiset! Kuten Metsa Man tuolla videollaan totesi, niin
9
196
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, samat sanat täältä Länsi-Suomesta, ei Kuopiota edemmäs tännepäin.
- Anonyymi
Samat sanat, parempi kun pysyy viitostien itäisellä puolella omilla maillaan, ja ilman kameroita eikä kylvä hapatustaan ympäri maailmaa.
- Anonyymi
Kova on Kosulan mies siementä suustaan yksin äänessä ollessaan sylkemään, minkälainen lienee sato?
- Anonyymi
Tuppisuu!ei osaa tuntemattomien kanssa kommunikoida.
- Anonyymi
Kustansiko Karvilan panimo metsämanin Korven kutsu huimajuomien markkinointi matkan Haaparantaan, ainakin kyseisen panimon mainoslippis näyttää nousseen metsämanin päähän kuin nousuhumala?
- Anonyymi
Isälleen likkööriä etsi system puulaakista mutta ee löötännä, sano Alkosta ostavasa mellanööliä tae jottaen kotimatkalla.
Huimajuomat ovatkin vanhalle isälle sopivia tuliaisia perintöä odotellessa.
Hyvällä tuurilla perunkirjoituspäivän odottelu lyhenee vuosilla. - Anonyymi
Itse kun on kuunnellut savolaisen maaseudun ukkoja melkein vuosisadan niin jo tietää mitä metsäman seuraavaksi sanoo.
Ja mitä uutta metsäman sanoo niin kaikki jotka televisiota katselevat ja Iltasanomien nettisivuja selaavat ovat nekin sanomiset jo eilen kuulleet ja nähneet.
Yksin korvessa tolskaamalla ja reissussakin yksin kyyräämällä ei ihminen kehity.
Reissussa pitää mennä ihmisten pariin keskustelemaan ja ennen kaikkea kuuntelemaan mitä ihmisillä on kerrottavaa. - Anonyymi
Minkälaisia ihmisistä tulee kun keskustelevat vain sähköpostilla?
Pakenevat matkoillaakin kuin rotat koloon hotellihuoneen hämärään. - Anonyymi
Skogman är en gubbjävel!dumm i hyvet såm fan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745359Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371639
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510