Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
Ei tunnu, että välität yhtään
73
6626
Vastaukset
- Anonyymi
🫂
- Anonyymi
Työuupumus voi olla syynä jos ei osoita kiinnostusta mihinkään.
- Anonyymi
Täällä on meitä muitakin unohdettuja. Yö ahdistaa. Ja työ, josta tulee tapaturmia.
- Anonyymi
Olet minulle ilmaa! Eli en voi elää ilman sinua!
- Anonyymi
Voi vähän paha mennä sanomaan kun en tunne sua 🤍😘
- Anonyymi
Mä muistan hänet oikein hyvin kyl 🤍💋
- Anonyymi
Höpötystä.
- Anonyymi
Lopeta hei tällainen kirjoittaminen
- Anonyymi
Ei ole ollut aihetta unohtaa rakas 🪽🔥
- Anonyymi
Ei niin olekaan rakas. Tunteet ovat vaan voimistuneet❤️🔥sivusta
- Anonyymi
Normi parisuhteissa ei välittäminen tunnu jos ei se näy käytöksessä kohtelussa
- Anonyymi
A, välitän susta mut oot niin kovin itsenäinen. Ja säntä ilet paikasta toiseen kuin sähköjänis
- Anonyymi
Harmittaako hakkeria tuijottaa käsilaukun vuorta ja pomppia kävelyn tahdissa paikasta toiseen? Tuleeko moisesta matkapahoinvointia?
- Anonyymi
Oletko valaistunut whipped cream, kun haaveilet sähköjäniksestä?
- Anonyymi
Noiko on huonoja piirteitä. Ei sitten jos ei kelpaa duracell pupu
- Anonyymi
Kyllä mä välitän susta..🥰 Jemina salminen
- Anonyymi
Lopeta toi, sivusta
- Anonyymi
Ei koko nimiä tänne
- Anonyymi
Minäkin välitin ja paljon, enkä kerro kenestä 😚 mutta oli etä sellaista eli omaa mielen tuottamaa harhaa...🥴
Onneks meni ohi jo... 😅 💔 👋👩- Anonyymi
viimeinkin...😊
(nainen->mies) - Anonyymi
Tuu mies tänne kertomaan tuo sama. Katotaan ootko päässyt yli🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu mies tänne kertomaan tuo sama. Katotaan ootko päässyt yli🤭
"Tuu mies tänne kertomaan tuo sama. Katotaan ootko päässyt yli🤭"
Juu, minä nainen oon päässyt jo yli
👋👩💔 oli kyllä jo aikakin, kesti kauan, liian kauan... 🥺 - Anonyymi
kerro ny.... millainen mies oli kyseessä? missä sen tapasit?
- Anonyymi
en välitä kun eräästä ikäisestäni miehestä mutta eipä siitä taida mitään tulla
- Anonyymi
Kyllä mietin päivittäin että mitä hänelle kuuluu ja onko kunnossa mutta en koe että voisin sitä kysyä. 😔
- Anonyymi
Tottakai sitä voi kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai sitä voi kysyä.
En mä kehtaa. Eikä hänkään ole kysynyt miten minulla menee. Tuskinpa edes miettii sitä ikinä.
- Anonyymi
Ihminen joka on torjuttu menettää kiinnostuksensa kun on shokkitilassa menneisyys palautuu vasta 40vuoden kuluttua positiivisesti, joten älä ole rakastuneelle ilkeämielinen vaan hymyile ja juttele ja sitten jos ei onnistu tee bänksit
- Anonyymi
En välitä m- miehestä enää. Se juna meni kauan sitten.
T. S- Anonyymi
Ei se haittaa, kun se tykkää musta.
- Anonyymi
Mikko Matti Matias Mika?
- Anonyymi
joo en välitä enää naisest on liian seko mun makuun.
- Anonyymi
Miehiäkö meinasit kokeilla? Rohkeasti vaan kohti uusia seikkailuita.
- Anonyymi
No oli ihan pakko, että pääset tunteesta eroon.
- Anonyymi
Sori, en nyt muista missä tavattiin tai milloin?
- Anonyymi
Jos olet M mies niin en kyllä muista.
- Anonyymi
No niitä on niin paljon niin noinhan se
- Anonyymi
Muutin nimeni X-mieheksi niin ei unohdu.
- Anonyymi
Älä,en voi unnohtaa sinua
- Anonyymi
Kukahan edes olet?
- Anonyymi
oletteko tilanneet jonkun ihmisen suosiota tai hänestä jotakin? tai oletko kokenut aitoa tai erehtynyt henkilöstä? ehkä paljon asioita tapahtuu vain omassa mielessä, vaikka jotain aitoa olisikin.
- Anonyymi
On miulla harvinaisen hyvä muisti.
- Anonyymi
Mies Solahti vain 175cm muiden mun lyhyiden
Miespuolisten fanien sekaan eikä erotu enää kiinnostavana poikkeuksena joukosta kun ei ollutkaan sitä lupaamaansa 2 metriä pitkä .😂🫠
Kyllä hänelle muita ottajia riittää kyllä.. ei edes tarvi mua mihinkään ... Kun puhu nii rumasti musta koko ajan .Mua ei seksi kiinnosta yhtään itseäni lyhyemmän miehen kanssa... En syty millään keinoin
En edes pimeälle puolelle mennen
Pitkä nainen
Mut heti ku mies on pidempi nii meen sekasi.- Anonyymi
Onpa sulla rima matalalla.
- Anonyymi
Rakastan mutten voi olla enään yhteydessä.Saan varmasti ahdistelusta syytteen.
Ensin lupasit et jos nähdään "rupatellaan".En sitten uskaltanut lähestyä.
Yhtenä alku talvena sitten et edes kohdatessamme aamulla tervehtinyt joten jätin siihen,vaistosin etten ole enää tervetullut lähelle.- Anonyymi
*Oikeastaan viestit viime kesänä jo etten saa edes kirjoittaa.
- Anonyymi
En ole huomannut sinun vastanneen viesteihin, oikeastaan en tuolloin tiennyt oletko vapaa. Tuon aamun kyllä muistan kun olimme risteyksen eri puolella, olit kaukana ja heti jo kääntymässä, pahoittelut siitä.
- Anonyymi
Aika on paha. Kyllä on.
- Anonyymi
Välitän liikaakin, ja siksi parhaani teen että unohtaisin. Kun ei meillä ole tulevaisuutta.
- Anonyymi
Unohtaminen on vaikeaa mutta kyllä se vielä onnistuu, voimia!
- Anonyymi
nehän vaan hakee teistä hyötyä ja hakkaa ja, ostaa muihin elämää ja muuta. useat niistä tappavat itsensä, siis ne jotka sitä tehnyt, nehän on tehnyt niin järkyttäviä asioita ja niin ihmisarvottinia asioita ja osa naisista lähtenyt niiden mukaan, osa jopa uhraamassa jotta saa sitä jotain lisää niistä on tullut pahoja myös ja hakkaavat muita alaa koska uskovat että kaikkien elämät tehdä samoin. ne on aivopestyjä eikä ymmärrä mitään että oikeasti ja muulla, tavoin saa enemmän. suurin osa mt ongelmaisia.
- Anonyymi
tuo tuntimäärä ilmoitus on eräs on tilannut Sveitsistä itsemurhan ja hakee vielä sympatiaa.
- Anonyymi
No oikeassahan sä oot.
- Anonyymi
Ihan samat on tunteet eräästä miehestä mutta ei voi mitään elämä on.
Vaan enpä minä suurempia odottanutkaan ja tavallaan ymmärrän miksi ei tullut mitään, ehkä häntä voisi siitä oikeastaan kiittää meidän tilanteemme huomioon ottaen. - Anonyymi
Emmekä siis ole kummatkaan varattuja Jos taas joku närkkinokkainen siellä veti herneet nenään jo pelkästään ajatuksesta, sillä joillain on heti ensimmäisenä kaikki kielletty mielessä mistä lie johtuu....
- Anonyymi
E, ko oot ai provobotti... ilmiannanrobotin robottisheriffille
- Anonyymi
Herpeksesi muistuttaa minua säännöllisesti
- Anonyymi
Eikö teille opetettu jo yläasteella miten herpeksen kanssa toimitaan? Aika tahvo saa olla, jos sen tartunnan saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö teille opetettu jo yläasteella miten herpeksen kanssa toimitaan? Aika tahvo saa olla, jos sen tartunnan saa.
Sen voi saada myös huulesta, jos alkava huuliherpes.
- Anonyymi
En halua ilkeitä ihmisiä muistella yhtään joten painu hiiteen jos ymmärrät väistyä pois
- Anonyymi
"Ei tunnu, että välität yhtään. Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢"
Niin kävi siksi ettet uskaltanut ottaa itse yhteyttä vaan pakoilet Anonymiteetin takana ikävissäsi.
Terapiasta on moni moni ihmisiä pelkäävä saanut apua. - Anonyymi
saisko ne pois täällät jo etteivät saa mitään, eikä tarvii olla niille avuksi.
kuka se huora on joka pakottaa keromaan Leenalle asioista? Saatko vedettyä turpaan sitä kunnolla? - Anonyymi
Kuvittelen sinut lähes kaikkialle. Kirjoitin tekstejä itselleni käsitelläkseni asiaa. Luulin että olit kadonnut tai muuttanut.
- Anonyymi
sun suu ja hymy tuo ne joskus tänne
- Anonyymi
Jospa keskittyisit vain tekemään omasta elämästäsi parasta mitä se voi olla etkä haikailisi menneisyyden ihmisten perään :)
- Anonyymi
Ehkä hän ei muista sinua. Näinkin voi käydä.
- Anonyymi
Kerrotko lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko lisää?
Itse ainakin unohtelen ihmisiä. He näyttää tutulle, mutta en saa päähäni missä olen nähnyt.
Eräs mies puhuu minulle tuttavallisesti, näyttää tutulle. En vaan ilkeä kysyä ollaanko joskus jossain nähty.
- Anonyymi
En halua sua koska olet polyamorinen.
- Anonyymi
Välitän kovasti, vaikka muisti onkin mitä on..😔❤️
- Anonyymi
Kylläpä muistan
- Anonyymi
En muistakaan, kukahan mahdat olla? Voisin välittääkin, jos muistaisin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1216902Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243777- 1862605
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2842482Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962111Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91865Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001810Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1341385- 701295
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271295