Sellasen kuvan ne internetissä susta sit luo. Ja en tiedä millasia pokeaddiktei oot kohdannut mut henkilökohtaisesti en oo harrastanut tai halunnut harrastaa swksiä yhdenkää naisen kanssa, vaikka mahdollisuus olisi. Saati että kokisin addiktioni oikeutuksena seksuaaliselle ahdistukselle, lähestyn jokaista ihmistä hyvin varauksella , ja rajoja kunnioittaen.
Oli kauan unelma menettää se sille "oikealle" mut alan epäillä hänen olemassaoloa.. ja epävakaana varmaan lipsahdan psykoosipäissäni jonkun 25v mua vanhemman naisen kyytiin ja sit kaduttaa kun poikuus meni tolla taval..😭😭
Jos et lukis nettiä niin paljon, tai kykenisit ymmärtään et kaikki nettiin laitettu sisältö on dehumanisoivaa satiirista komiikkaa, jolla pyritään nöyryyttämään muita ihmisiä, en ota netissä eläviä ihmisiä tosissani, koen et heille on iso juttu sekin että keittääkö teensä vihreillä vai keltasilla pavuilla.
Oikeassa elämässä kukaan ei anna vittuakaan mistään ja tilannekomiikka ja nöyryytys ei onnistu, nöyryyttää kun ei pysty karismaattista ihmistä vaikka olisi kuinka outoja juttuja netissä puhunut.
Outous on myös hauskaa, ketään ei kiinnosta tylsä ja tavallinen ihmismieli, siksi oon suorittanit ihmiskokeita ympäri nettiä, jakanut synkimpiä fantasioita, toiveita ja ajatuksia, ja todennut et ei se niin outoa oo kun alunperin ajattelin. Mikään ajatukseni ei ole valtaväestöstä hirveän poikkeava..
Sillähän ei ole väliä jos ihmiskokeiden seurauksena minua pyritään nöyryyttään ja häpäisemään, koska tiedän etten ole vahingoittanut muita, vain itseäni. Se on myös hauskaa miten jonkun mielestä joku juttu on niin hauska tai jotain juttua ei pitäisi jakaa nettiin. Miksi ei? Miten isomassa skaalassa vaikutat mihinkää? Isoimmatkin saavutuksesi katoaa 500v pääst vaik olisit next einstein. Onko sillä väliä et Teppo 28v sai tietää et Pirjo-Liisa tykkää nuuhkia haisevia sukkia, tai et Sami 35v tykkää syödä jugurttinsa 5 päivää vanhana, suuremmal skaalal ketään ei kiinnosta.
Kuitenkin rohkeimpia ja antisosiaalisempia ihmisiä rangaistaan nöyryytys ja mustamaalaus peleillä, vaikka ketääncei loppupeleis kiinnosta.
Internet oli virhe, koskettakaa ruohoa, cyberkiusaaminen ja nöyryytys ei tee kenestäkään siistimpää ihmist, se ajattelu ja potentiaali hyvään tekee..
Pidät mua umpipervona ja hulluna, vaikka oon vaa poke addikti ja normaali
9
227
Vastaukset
- Anonyymi
On todellakkin aivan sama tietääkö joku random sun sukanhaistelut.
Kyllä kuitenkin sen oman kullan mielipiteet on ne mitkä vaikuttaa.Sitten tullaan epätietoisuuteen onko haistelija päätynyt pimeään verkkoon ja siitä tienestin saa se kuka sen lataa sinne tai se on livee.Sulle intimiteetti ja kodinrauha näkyy olevan ahdistava aihe jonku aatteesi vuoksi.Etkä kertakaikkiaan pysty asettumaan muiden ihmisten saappaisiin miten heillä on rajat ja rajoka täytyy kunioittaa.Jokaisella miehellä että naisella on oikeus luovuttaa itsensä rakkaalleen arvokkaana arteena,aarteena mitä ei muille ole pahemmin jaettu.Voi olla ettei ole itsrstään jaettu aikaisemmissakaan suhteissa kaikkea,on säästelty joitain osia.- Anonyymi
Siis sinä ihan tosissasi ymmärrät miksi näin ei saa toimia, ja väitetysti silti jaat läheistesi elämää johonkin pimeille saiteille?? Mikä helekutti sinua oikein vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinä ihan tosissasi ymmärrät miksi näin ei saa toimia, ja väitetysti silti jaat läheistesi elämää johonkin pimeille saiteille?? Mikä helekutti sinua oikein vaivaa?
Mistä läheisten asioiden kertomisesta sinä monologisetä ja aloittaja oikein muka nyt niin nohevana jaakaat? Sukkien haistelusta pääasiassa kirjoitit t ystävällinen fasilitaattori
- Anonyymi
Oisko se äijä sinunkin kohdalla niin, että minkä määrän viikossa itse koet häiritseväksi ja/tai elämää ja arkea haittaavaksi. Olipa mehukas aloitus vai?
- Anonyymi
So beat it and pivot.
- Anonyymi
” Kuitenkin rohkeimpia ja antisosiaalisempia ihmisiä rangaistaan nöyryytys ja mustamaalaus peleillä, vaikka ketääncei loppupeleis kiinnos” Voi ei palstasetä, kylläpä kuulostaa mälsältä hehe
- Anonyymi
Täältä vois löytyä vaikka vertaustukea plus groupiet
- Anonyymi
Mitäs ne on jotka tekee niitä videoita? Outo juttu että keksitään netti ja hyvinkin pian se on täynnänsä häiriintyneitä videoita.
- Anonyymi
Sitten on rikollisverkkoja joille ei vaan voi mitään viranomaisetkaan. Pystyvät näkemään katsojan mutta eivät lataajaa joka tekee videoita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata872490Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981600- 1101500
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411411Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611133Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72936- 56929
- 45807
- 61795
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771