Jostain kumman syystä ikävöin sua taas 🐦❤️🔥🌹 vaikkei me enää tunnetakkaan.... ehkä jotkut ihmiset vaan jää sydämeen eikä ikinä lähde sieltä pois en oo aikoihin tänne taas kirjotellu mut ehkä nyt oli pakko purkaa
Nainen ootko aidosti onnellinen
26
539
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin onnellinen vain yhden ihmisen kanssa❤️
- Anonyymi
Minä myös❤️
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa ettei enää tunneta? Ootko tuntenut joskus ja nyt hän on outo sulle?
- Anonyymi
Ei vaan ns tunneta enää
Vältellään toisiamme
Ollaan molemmat outoja
Yhteistä historiaa vähän
enkä avaa asiaa enempää tänne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan ns tunneta enää
Vältellään toisiamme
Ollaan molemmat outoja
Yhteistä historiaa vähän
enkä avaa asiaa enempää tänneOutoja, millä lailla outoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoja, millä lailla outoja?
Sen verran outoja että meistä voisi kirjottaa kirjan....
- Anonyymi
Haluat siis kysä: ”mitä kuuluu”?
Onnellinen… mitä tää kysymys tarkoittaa? - Anonyymi
Jotkut ihmiset todellakin jättää positiivisen jäljen sydämeen. Olen ikuisiksi ajoiksi ikävässä.
- Anonyymi
Niin minäkin. Jotkut ihmiset ei vaan unohdu eikä heidän kanssa vietetyt hetket. Harvoja kaipaa vuosikymmeniä, ehkä se on rakkautta ja se ainoa jonka kanssa olisi ollut oikeasti onnellinen, karkasi muualle. T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin. Jotkut ihmiset ei vaan unohdu eikä heidän kanssa vietetyt hetket. Harvoja kaipaa vuosikymmeniä, ehkä se on rakkautta ja se ainoa jonka kanssa olisi ollut oikeasti onnellinen, karkasi muualle. T. Aloittaja
Tätä myös miettiny että onko tämä rakkautta vai pakkomielle. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä myös miettiny että onko tämä rakkautta vai pakkomielle. ❤️
Kyl se on rakkautta Hani❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se on rakkautta Hani❤️🔥
Joskus menee rajan yli, pakkomielteen puolelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus menee rajan yli, pakkomielteen puolelle.
Ei sitä tartte puhua suu vaahdossa. Pakkomielteinen ja hullaantunut
Menee nopeasti ohi.
- Anonyymi
En ole. Enkä ala syitä kertomaan.
- Anonyymi
Mulla on kaikki ihan hyvin, kiitos kysymästä. Onnellinen? No kovasti uskottelen itselleni että olen. Pitäisi ensin määritellä mitä on olla onnellinen. Hetken tunne, vai pidempiaikainen tyytyväisyys eloon ja oloon...en osaa sanoa. Välillä keljuttaa monikin asia ja silloin kyllä tiedän etten ole just silloin onnellinen. Mutta taas olen siitä onnellinen että saan jakaa sen jonkun läheisen kanssa. Vai onnekas? Ei ole pahoja sairauksia, välillä kolottaa nuortakin vaan ne kyllä menee sitten ohi. On se vähän mistä vinkkelistä sitä katsoo. Yritän olla tyytyväinen ja kiitollinen. Jokin sisäsyntyinen kaipuu ja ikävä kuitenkin nälvää mieltä välillä.
- Anonyymi
Kyllä yritän olla. Vaikka on mun elämässä sellainen haikeus aina läsnä kuin jotain uupuisi.
- Anonyymi
No tämä! Kuka sen osaisi kertoa mistä johtuu. Melkein hävettää myöntää kun kuitenkin kaikki ihan ok.
- Anonyymi
Ehkä sä ap. olit mun tai ton soulmate. Aistimme sen mutta jatkettiin kumpikin matkaamme tahoillamme.😏
- Anonyymi
Kyllä tämä nyt oli niin outo juttu, että sopii jäädä jo historiaan kerta kaikkiaan. Mitään kun ei oikeastaan ole tapahtunut! Ehkä tämä oli kuitenkin tarpeellinen ainakin minulle. En tätä mitenkään halua jatkaa!!!
- Anonyymi
Aloittaja, onko N tai J-alkuinen mies vai?
Liittyykö lintu hymiö johonki ? Montako vuotta siitä on kun ollut? Mukavampi kertoa tilanteestani rakkaudelleni kun tiedän kenelle vastaa.- Anonyymi
Sama kirjoittaja klo 13:34:10 jatkaa
aloittajalle:
Kyllä sulle ( kohta pari vuotta tulee kun viesteiltiin ) kerroin jotain .. tiedät mitä meinas.. edelleen en oo onnellinen.
Juuri sinun kanssasi lyhyehkö vaihe silti paljon ollut, oikeeta juttelua ja nautin seurastasi ja vahvasta yhteydestämme. Näkemiset oli tärkeitä ja katseet hymyt parasta aikaa.
Rakastuin suhun vaikken sanoilla kertonut mutta uskon että välittyi muulla tavoin. ❤️🔥
- Anonyymi
No nyt joku vastasi. Mistä tiedät ap onko vastaaja sama keneltä kysyt vai tiedätkö vaan?
- Anonyymi
Mitäköhän aito onni on, mut niin sun seurassa on hyvä ja rauhallinen olla. Se on ihan käsittämätöntä miten rauhoittava vaikutus sulla muhun on.
- Anonyymi
Minulla on kaikki hyvin elämässä, ainoastaan en pääse yli eräästä miehestä. Tähän on vain tyytyminen. -nainen sivusta
- Anonyymi
En oo koskaan
Se mitä eniten rakastin ja pitkään rakastin
Olikin vain iluusis ja valhe.
Minä kaipaan unelmaan yhä edelleen vaikka tiedän
Ette sitä oo edes olemassa
Ja se valehtelia mies vituttutaa niin pahoin
Etten halua enää ikinä missään törmätä
Olis voinu miettiä asiaa edes hetken munkin
Näkökulmasta eikä mennä se se oma muna edellä!
Onneton nAinen sivusta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata872490Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981600- 1101500
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411411Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611133Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72936- 56929
- 45807
- 61795
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771