Kukapa tietäisi vähän edullisempaa häiden jatkopaikkaa vinkata ensi kesälle? Vieraita pitäisi mahtua n.80, mieluiten tilaa myös orkesterille - eikä olisi pahitteeksi majoitustilakaan lähistöllä. Lisäksi pitäisi löytyä keittiö varusteineen ja ehdottomasti mahdollisuus tarjoilla omaa boolia - tällöin ei siis käy tilausravintola/anniskeluoikeudet omaava , ellei sitten juomapistettä pystytä ulkosalle. Trullevit ja Elbat taitavat olla kukkaron ulottumattomissa. Tähän saakka paras paikka on ollut PalmaHovi, joka vuokraa tilat ja keittiön melko huokealla koko viikonlopuksi. Löytyyköhän muita? Seurakunnan tilatkin taitavat olla alkotarjoilun vuoksi pois suljettu.
Huokea hääpaikka Kokkolassa?
17
4935
Vastaukset
- kekeileppa
Kokeileppa kysuä makasiinia.Myöskin työväentalosta saa helposti mukavan jos on mielikuvitusta.
- jos ei ole liian pieni
Metsola
- pasaati.
jos ei ole liian pieni kirjoitti:
Metsola
potin rannassa! tosi jees.
- Malviina
jos ei ole liian pieni kirjoitti:
Metsola
se Metsola on?
- Evy
Malviina kirjoitti:
se Metsola on?
Se löytyy kun lähdetään Kokkolasta ajamaan rantatietä Pietaesaareen päin, ennen Hikkarötä kääntyy vasemmalle. Siellä on myös makuutiloja ja keittiö. Jos oikein muistan niin työväen opisto vuokraa sitä.
- On tilaa rellestää
Ykspihlajan työväentalo.
- Kokemusta on
Miten olis esimerkiksi Kiviniityn koulun keittiö ja ruokasali. sielä on 320 istumapaikkaa ja tilaa on. Jatkot voi jatkua aamuun asti. tilavuokra liikkuu muistaakseni 400€ pintaan.kysy lisää k-talolta/sivistystoimen palvelukeskuksesta.
Ps: Pihakin on laatoitettu remontissa- Malviina
Ei oikein nappaa mitkään koulun salit (olen ollu ko.koulun salissa kerran häissä). Paikka sais olla vähän enemmän sellanen tunnelmallinen ja romanttinen=) Löysin sen Metsolan netistä...aika pieneltä näytti, noinkohan tuonne mahtuu kymmeniä ihmisiä ja orkesteri? Ykspihlajan työväentalo pitää vielä katsastaa=)
- Evy
Malviina kirjoitti:
Ei oikein nappaa mitkään koulun salit (olen ollu ko.koulun salissa kerran häissä). Paikka sais olla vähän enemmän sellanen tunnelmallinen ja romanttinen=) Löysin sen Metsolan netistä...aika pieneltä näytti, noinkohan tuonne mahtuu kymmeniä ihmisiä ja orkesteri? Ykspihlajan työväentalo pitää vielä katsastaa=)
Löytyy Snellman koti Rantakadulta ja työväentalo Pormestarinkadulta. Itse olen ollut Metsolassa häävieraana ja vieraita oli n. 70 ja oli orkesteri. Lisäksihän on vielä Jungsborg joka on vanhan oluntien lähellä.
- Evy
Malviina kirjoitti:
Sokojalla on jonkunmoinen kylätalo, se on tietojeni mukaan aika iso, en ole itse käynnyt. Ja Öjalla on myös kylätalo.
- Malviina
Evy kirjoitti:
Löytyy Snellman koti Rantakadulta ja työväentalo Pormestarinkadulta. Itse olen ollut Metsolassa häävieraana ja vieraita oli n. 70 ja oli orkesteri. Lisäksihän on vielä Jungsborg joka on vanhan oluntien lähellä.
taho vuokraa Snellman-kotia?
- neasva
Evy kirjoitti:
Sokojalla on jonkunmoinen kylätalo, se on tietojeni mukaan aika iso, en ole itse käynnyt. Ja Öjalla on myös kylätalo.
Joo, sokojan kylätalo on todella hieno paikka. Ei uskoisi että siinä kylässä on niin komeat ja aikas uudet tilat. Kannattaa laittaa korvan taakse!
- Hannelore
Malviina kirjoitti:
taho vuokraa Snellman-kotia?
Snellmankotia ylläpitää yhdistys. Kannattaa soittaa Eila Ahoselle (puhelinluettelossa miehensä Niilon nimellä). Eila on emännöinnyt Snellmankodilla monet tilaisuudet ja on ollut yhdistyksen puuhanaisena.
- vuonna 1998
Malviina kirjoitti:
Häitämme vietettiin elokuussa 1998 ja 80 henkilöä mahtui, kun kaikki paikat olivat nimetty paikkakorteilla (itse tehdyt ovat persoonalliset, ja mukava muisto häistä vieraille). Tämä edellyttää, että kutsuissa on vastauspyyntö hyvissä ajoin ja mainittu paikkajärjestelystä. Pöytäkartta kannattaa tehdä isolle kontaktimuovilla päällystetylle pahville, ja nimet kirjoittaa vesiliukoisella tussilla, niin muokkaaminen sujuu hyvin ennen häitä. Meillä jäi vain kaksi paikkaa tyhjäksi viimehetken peruutuksien vuoksi. 10 henkilöä, joilla oli pienet lapset, ruokailivat eteistilassa, josta oli näkyvyys yhteen makuuhuoneista, joka oli tehty leikkihuoneeksi. Näin lasten juoksemiset eivät häirinneet salissa. Eteistilasta on ihan hyvä näkyvyys saliin, ja hääparina olimme heti saliin tultaessa oikealla puolella, joten ihan hyvin osa vieraista voi istua eteisen puolella.
Ruokailun jälkeen hääporukan kanssa raivattiin silmänräpäyksessä pöydät ja tuolit sivummalle, ja niin alkoivat tanssit. Orkesterina meillä oli Köpi Korpi, one-man-band, josta kaikki pitivät aidosti.
Metsolassa on myös muutama huone, jonne osa vieraista voi majoittua.
Vinkkinä vielä Leila Oravan todella suositeltava pitopalvelu, jonka ammattitaidolla saimme pöytäjärjestelyn mahdolliseksi niin, että kaikki todella mahtuivat Metsolaan. Meillä oli osa ruuista pitopalvelusta. Itse olimme tehneet myös paljon, mm. leivät ja kahvipöydän tarjottavat lukuunottamatta kakkua. Boolin teimme myös itse.
Jos jotain huonoa, niin hyttysiä oli illalla riittämiin ja vielä vähän lisää. - Malviina
vuonna 1998 kirjoitti:
Häitämme vietettiin elokuussa 1998 ja 80 henkilöä mahtui, kun kaikki paikat olivat nimetty paikkakorteilla (itse tehdyt ovat persoonalliset, ja mukava muisto häistä vieraille). Tämä edellyttää, että kutsuissa on vastauspyyntö hyvissä ajoin ja mainittu paikkajärjestelystä. Pöytäkartta kannattaa tehdä isolle kontaktimuovilla päällystetylle pahville, ja nimet kirjoittaa vesiliukoisella tussilla, niin muokkaaminen sujuu hyvin ennen häitä. Meillä jäi vain kaksi paikkaa tyhjäksi viimehetken peruutuksien vuoksi. 10 henkilöä, joilla oli pienet lapset, ruokailivat eteistilassa, josta oli näkyvyys yhteen makuuhuoneista, joka oli tehty leikkihuoneeksi. Näin lasten juoksemiset eivät häirinneet salissa. Eteistilasta on ihan hyvä näkyvyys saliin, ja hääparina olimme heti saliin tultaessa oikealla puolella, joten ihan hyvin osa vieraista voi istua eteisen puolella.
Ruokailun jälkeen hääporukan kanssa raivattiin silmänräpäyksessä pöydät ja tuolit sivummalle, ja niin alkoivat tanssit. Orkesterina meillä oli Köpi Korpi, one-man-band, josta kaikki pitivät aidosti.
Metsolassa on myös muutama huone, jonne osa vieraista voi majoittua.
Vinkkinä vielä Leila Oravan todella suositeltava pitopalvelu, jonka ammattitaidolla saimme pöytäjärjestelyn mahdolliseksi niin, että kaikki todella mahtuivat Metsolaan. Meillä oli osa ruuista pitopalvelusta. Itse olimme tehneet myös paljon, mm. leivät ja kahvipöydän tarjottavat lukuunottamatta kakkua. Boolin teimme myös itse.
Jos jotain huonoa, niin hyttysiä oli illalla riittämiin ja vielä vähän lisää.satu muistamaan, paljonko tilavuokra tuolloin oli ja oliko siellä astiasto noin isolle porukalle?
- neasva
Parissa häissä olen itse siellä ollut ja paikkana tosi mukava, ruoka ollut hyvää ja hintakaan ei kuulema ole paha ollut (ainakaa edellsinä vuosina)
- tiedän
Kruununvoudintalo toiselta nimeltään hakalax-talo on kiva paikka myös. numero löytyy puhelinluettelosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004403
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!452051- 631723
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170828Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706