Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
Veikeä Satu
48
3746
Vastaukset
- Anonyymi
Missä juttelet Sadun kanssa?
- Anonyymi
Miksi kysyt ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysyt ?
Varmaan kun satujahan riittäää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kun satujahan riittäää
Riittää. Ehkä itsekin sanot jotain ja katson täsmääkö kirjoittamasi häneen.
- Anonyymi
Niin kuka kysyy
- Anonyymi
Kuten tuohon riittää vastaukseen kirjoitin tuossa ylempänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten tuohon riittää vastaukseen kirjoitin tuossa ylempänä.
Ihan sen takia Satukin saa kirjoittaa tähän mitä pyysin enhän muuten tiedä, että hänellä on samoja ajatuksia minusta kuin minulla hänestä
- Anonyymi
Tampere?
- Anonyymi
Täsmääkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täsmääkö
Uskoisin, että hän osaa tehdä huomattavasti paremman tekstin mistä hänet häneksi tiedän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoisin, että hän osaa tehdä huomattavasti paremman tekstin mistä hänet häneksi tiedän
Koska pitäähän minun tietää ajatteleeko hän samoin minusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska pitäähän minun tietää ajatteleeko hän samoin minusta
Ja tähän teksi jos hän ajattelee minusta samoin. Ja on valmis tekemään töitä asioiden eteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tavallaan täsmää siis...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tavallaan täsmää siis...?
Hän tekee paremman. Sellaisen mistä tiedän varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tekee paremman. Sellaisen mistä tiedän varmasti.
Tänään. Tietenkin ellei häntä kiinnosta, sitten ei tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään. Tietenkin ellei häntä kiinnosta, sitten ei tee.
Ja sitten tiedän ettei itseänikään enää tämän jälkeen kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten tiedän ettei itseänikään enää tämän jälkeen kiinnosta.
Olisin tarvinnut juttuseuraa. Mutta ei näemmä kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutteleminen olisi tietenkin ihan muualla kuin täällä.
Mutta ymmärrän ellei kiinnosta. Ei minuakaan enää tämän jälkeen. Tiedänpähän millainen todella olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutteleminen olisi tietenkin ihan muualla kuin täällä.
Mutta ymmärrän ellei kiinnosta. Ei minuakaan enää tämän jälkeen. Tiedänpähän millainen todella olet.Ja tämä ei mairittele sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän.
- Anonyymi
Voi apua 🙈🙈🙈🤣
- Anonyymi
Jo polttaa...
- Anonyymi
🔥🤍
- Anonyymi
Olen Satu satakiloinen, mutta iloinen.
Brunette olen. Pitkät hiukset.
Hevareista tykkään ja sinua kyttään.
Sellainen vain olen minä. 😁
Lähdetkö keikalle kanssani?- Anonyymi
Onko peppu kookas,entäs rinnat?
- Anonyymi
Tällä viikolla juttelemaan. Tuu.
- Anonyymi
Satuja kertoilee hän. Herra 47.
- Anonyymi
Onko Satu varattu?
- Anonyymi
Asumuserossa
- Anonyymi
Taidat olla se clint tyyppi
- Anonyymi
Kaksi tuntemaani Satu-naista ovat psykoottisia. Toinen sieppasi lapsia isänsä luota Lappiin. Ja toinen yritti lukita miehen, joka oli rakastunut johonkuhun toiseen. Nyt kaikki ovat onnettomia ja sairaita. Jos minulta kysytään, pysykää poissa. Vaikka heitä saattaa olla yli 26500. Joten ehkäpä joitakin hyviäkin.
- Anonyymi
Ai mie vai en tienykkää
- Anonyymi
En tule
- Anonyymi
Ei ole väliksikään. Meni maku sinusta. Luulin, että oot fiksu, erehdyin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole väliksikään. Meni maku sinusta. Luulin, että oot fiksu, erehdyin.
En halua keskustella kanssasi ikinä, meni maku sinusta jo vuosia sitten. En pidä kun aloitteellisista naisista ja lisäksi täytyy olla huippu hyvä vartalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua keskustella kanssasi ikinä, meni maku sinusta jo vuosia sitten. En pidä kun aloitteellisista naisista ja lisäksi täytyy olla huippu hyvä vartalo.
Oikeastaan en tahdo nähdä sua milloinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan en tahdo nähdä sua milloinkaan.
Toivon etten näe sua ikinä, ellei ole yksimielisyyttä kukista ja mehiläisiistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁😁😁
- Anonyymi
Mistä juttelisit? Ja mikset itse tee aloitetta? Oletko torjunut hänet tai hän sinut?
- Anonyymi
Haluaisin, että hän kysyy kuulumisia yms multa .
Kysyy alanko hänen kanssaan kukkia ja mehiläisiä asiaan. En tee itse aloitetta, olen vähän suuttunut hänelle, kohtelee huonosti, kuitenkin ollut joskus jotain säpinää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin, että hän kysyy kuulumisia yms multa .
Kysyy alanko hänen kanssaan kukkia ja mehiläisiä asiaan. En tee itse aloitetta, olen vähän suuttunut hänelle, kohtelee huonosti, kuitenkin ollut joskus jotain säpinää.En näe halua nähdä häntä ellei hän tee aloitetta minulle. säpinää ollut joskus aikanaan, ja tuosta aikaa pientä ihastumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe halua nähdä häntä ellei hän tee aloitetta minulle. säpinää ollut joskus aikanaan, ja tuosta aikaa pientä ihastumista.
Aloite tällä viikolla. En enää tämän viikon jälkeen halua nähdä häntä ikinä. Koska en pidä hänen tavastaan kohdella kaveria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloite tällä viikolla. En enää tämän viikon jälkeen halua nähdä häntä ikinä. Koska en pidä hänen tavastaan kohdella kaveria.
Hänen näkemisestään tulee aina mieleen se kun hän piiritti minua.ja ne ajatukset eivät ole kivoja kun kohteli kuitenkin huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen näkemisestään tulee aina mieleen se kun hän piiritti minua.ja ne ajatukset eivät ole kivoja kun kohteli kuitenkin huonosti.
Kukaan ketä on kohdeltu huonosti ei halua toista nähdä ellei ole yhteisiä juttuja. Esim kukat ja mehiläiset juttuja. Mulla näin asia. En halua nähdä ikinä minkään vuoksi ellei kukkia ja mehiläisiä asiaan kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ketä on kohdeltu huonosti ei halua toista nähdä ellei ole yhteisiä juttuja. Esim kukat ja mehiläiset juttuja. Mulla näin asia. En halua nähdä ikinä minkään vuoksi ellei kukkia ja mehiläisiä asiaan kuulu.
Toivon etten ikinä näe häntä missään.
Näkeminen on häneltä vittuilua minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon etten ikinä näe häntä missään.
Näkeminen on häneltä vittuilua minulle.Näin asian katson
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin asian katson
Toivon etten näe tämän viikon jälkeen ikinä sua, kun ei kukat ja mehiläiset asioihin ole samaa kantaa niin jatkossa pienikin näkeminen on vittuilua minulle sinulta.
- Anonyymi
Liian nopeasti Satu juo taas valkkarit...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471306Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391033Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48900Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170878Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73870Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36825- 54751
Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali145730Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy193728Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42716