Musta tuntuu, ettei ole sanoja kuvaamaan kuinka ymmärtäväinen sinä olet minua kohtaan. Minulla on ajatus, että sinä uskoisit ihan mitä tahansa minä saisin päähäni. Olisit valmis auttamaan. Semmoinen tunne minulla sinusta on.
P.S. Sinulla on ihan mahtava tyyli. Parempi kuin minun.
Kohtaaminen
19
481
Vastaukset
- Anonyymi
No ootas kun kohdataan. Näytän kuinka välitän. Hänelle tämä.
- Anonyymi
Menikö miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
Jos joku mies uskoisi kaiken mitä joku nainen saa päähänsä, niin silloin äijä olisi vitun tyhmä.
- Anonyymi
Mitä saa päähänsä? Miksi koet tarvetta kirjoittaa näin?
- Anonyymi
:) kiva kuulla. Olen kyllä melko pitkälle saakka ymmärtäväinen henkilö. En ole parisuhteen rikkoja tai muuta ,koska olen niin empaattinen. Empaattisuus on voimistunut vanhemmuuden myötä. Mieluiten olen itse yksin vaikka ikuisesti,että muut voivat olla onnellisesti yhdessä. Jos sitten joku olisi kanssani niin kuuntelisin ja tukisin aina, mutta välttämättä en osaisi ,enkä edes haluaisi neuvoa. En osaa neuvoa kun lapsia. Jokainen tekee niinkuin parhaalta tuntuu. En tuomitse ellei toiminta ole pahaa.
Ja joo kiitti. Tyyli on ollut tärkeä asia jo vuosia. Paljon koruja ja kuoseja. I like. - Anonyymi
Kyllä minä ymmärrän, että suvun miehet haluavat olla ÄLYKKÄITÄ.
Hänen ex-miehen ÄO oli kuulemma jotain 180 ja hän on sentään hänen lastensa isä.
Ei hänellä ja minun ex-miehellä ole yhteisiä lapsia.- Anonyymi
He olivat tehneet netissä ÄO testin ja minun älykkyys on testattu työvoimatoimistossa, kun minä olin hakemassa -90 luvulla opiskelemaan.
Minulle sanottiin, että sinä lähdet töihin koska se oli minun mielenterveyden vuoksi paras ratkaisu, koska minä opin tekemällä.
Korkea älykkyys vaikuttaa noin, koska he jotka opettavat ovat tehneet koulutuksen materiaalin sekä opetus suunnitelmat heille joilla on normaali älykkyys.
Jos toisella on äo 160 ja toisella 180 niin ei hekään välttämättä ymmärrä toisiaan vaan he riitelevät asioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He olivat tehneet netissä ÄO testin ja minun älykkyys on testattu työvoimatoimistossa, kun minä olin hakemassa -90 luvulla opiskelemaan.
Minulle sanottiin, että sinä lähdet töihin koska se oli minun mielenterveyden vuoksi paras ratkaisu, koska minä opin tekemällä.
Korkea älykkyys vaikuttaa noin, koska he jotka opettavat ovat tehneet koulutuksen materiaalin sekä opetus suunnitelmat heille joilla on normaali älykkyys.
Jos toisella on äo 160 ja toisella 180 niin ei hekään välttämättä ymmärrä toisiaan vaan he riitelevät asioista.MINÄ EN KUNNIOITA NAISIA VAIKKA OLEN ITSE NAINEN, KOSKA NAISET OVAT SENTÄÄN ITSE OPETTANEET MINULLE MITEN VITUN TYHMIÄ HE OVAT!
JOS HE HALUAVAT HYÖTYÄ NIIN SILLOIN HE OVAT VALMIITA TEKEMÄÄN IHAN MITÄ VAAN JA VAIKKA SUKELTAMAAN PERSE SILMÄSTÄ SISÄLLE, KOSKA NAISET OVAT HYVÄKSI KÄYTTÄJIÄ.
HE OVAT PERSE KÄRPÄSIÄ JOTKA ALKAVAT PÖRRÄÄMÄÄN SILLOIN, KUN HE OVAT HAKEMASSA JOTAIN HYÖTYÄ. - Anonyymi
SAIN VIIKONLOPPUNA KUULLA JA SAIN MYÖS KUULLA, ETTÄ OVAT TULOSSA KÄYMÄÄN JOTEN MINÄ AJATTELIN KYSYÄ, ETTÄ OLISKO MAHDOLLISESTI VÄLIAIKAISTA MAJOITUSTA PARILLE SUOMALAISELLE PAKOLAISELLE, KUN MINÄ SAAN LAITETTUA ASIAT VIREILLE.
MINULLA SENTÄÄN RUOTSISSA SERKKU-POIKIA JOTKA OVAT KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI KANSSA SAMAN IKÄISIÄ. EXÄNI EI OLE TAVANNUT NÄITÄ SERKKUJA JOIDEN KANSSA MINÄ OLEN OLLUT TEKEMISSÄ SEN JÄLKEEN, KUN OLEN KUNNIOITA LOUKKAANTUNUT.
SEHÄN ON SENTÄÄN ISO JUTTU, KUN ME LÄHDETÄÄN RUOTSIIN POLIITTISIKSI PAKOLAISIKSI JA VIELÄ POLIISIN KANSSA.
GÄVLE ON IHAN KIVA KAUPUNKI JA SIELLÄ ON SENTÄÄN SUOMI SEURA JOKA OLI AINAKIN ENNEN HYVIN AKTIIVINEN.
SIELLÄ ON SENTÄÄN MINULLAKIN VAIKKA JA MITÄ VIELÄ NÄKEMÄTTÄ.
EN OLE EDES NÄHNYT KAIKKIA VIIKINKI HAUTOJA.
ME VOIDAAN MENNÄ EVÄS RETKELLE SEN KIVEN PÄÄLLE MISSÄ MINÄ KÄVIN LAPSENA. VOIN NÄYTTÄÄ HÄNELLE SEN KIVEN JONKA VIERESSÄ PIDETTIIN LEPPÄKERTTUJA JA SANOTTIIN LEPPÄKERTTU LORU.
SIELLÄ EI TARVI EDES LAPSIA, KOSKA RUOTSISSA SENTÄÄN AIKUISET SAAVAT OLLA VAIKKA 100 VUOTIAINA VIELÄ TEINEJÄ!
TOINEN SERKKU ASUU SIELLÄ MISSÄ ASTRID LINDGREN ASUI JA KIRJOITTI LASTEN KIRJOJA. ULLAREDIN OSTOSKESKUS ON SIINÄ LÄHELLÄ.
SE KAUPPA REISSU KESTÄÄ AINAKIN VIIKON JA PITÄÄ OLLA ISO AUTO, KOSKA MEILLÄ ON SENTÄÄN RAHAA SHOPPAILLA.
- Anonyymi
🥹kiitos! Ymmärtäväinen ja auttavainen olen, mutten en nyt ihan kaikkea uskoisi. Enkä pidä omaa tyyliä yhtään parempana. Mieheltä
- Anonyymi
En nyt tiedä siitä tyylistä mutta kiitos kuitenkin
- Anonyymi
Älä ole noin vaatimaton. Pitääkö sua kutittaa?
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Haluisin huutaa sun nimee.
- Anonyymi
Mulla parisuhteessa loppuu ymmärrys siihen kun toinen sanoo edes valkoisen valheen muuten se on hyvä kyllä ihmiseen voi luottaa siinä jot annat kaks vaihtoehtoa ni valitsee varmasti aina sen väärän
- Anonyymi
Minulta ei kysellä......
https://m.youtube.com/watch?v=CAyWN9ba9J8 - Anonyymi
Kiva kuulla parahin J-nainen. Koska edetään seuraavalle tasolle?
- Anonyymi
Pitäis vissiin voittaa se loppu örkki ensin tältä ekalta tasolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854