Miksi Almgren ei järjestänyt kisojaan esim Pyhtään lentopisteessä, sori lentokentällä?
Kaikkea hyvää Kotkan uudelle moottori(urheilu)keskukselle Satama Areenalla
Rakennuttakaa Pyhtäällä siihen Kunnanviraston ikkunan alle
Motellikujalla oma Satama Areena ettei tarvitse paskoa naapurin nurkkiin
Terveisiä sinne missä ei .............
Eagle Drift Almgren Kumipolttamo siivoa jälkesi Kotkassa
17
522
Vastaukset
- Anonyymi
Siivottiinko Kantasataman pysäköintialue riittävän hyvin drifting-tapahtuman jälkeen? – Asfaltti edelleen täynnä jälkiä
Autonrenkaista tulleita jälkiä on edelleen myös pysäköintiruutujen päällä.
Tapahtuman järjestäjä Mikko Almgren kertoo, että jälkiä on pesty pois kuumapainepesurilla.
– Emme kokeneet maalaukselle tarvetta. Ajan kanssa loputkin jäljet kuluvat pois, Almgren toteaa.
Vielä toukokuussa Almgren kertoi, että pysäköintiruudut tullaan maalaamaan säiden sallimassa aikataulussa.
Almgren ei täysin ymmärrä tapahtuman järjestämisestä aiheutuneita valituksia.
Kotkan kaupungin infrapäällikkö Aino Vuopion mukaan tapahtuman järjestäjä on lähtökohtaisesti vastuussa jälkien siivoamisesta. Kaupunki ei siis ole uusimassa maalauksia ainakaan lähiaikoina.
VANHUKSILLA SILMÄ LEPÄÄ IHASTELLESSA UUTTA TAIDETTA
– On tullut paljon hyvää palautetta esimerkiksi alueella liikkuneilta vanhuksilta, jotka eivät tavallisesti osallistu tällaisiin tapahtumiin. Ihmiset ovat tyytyväisiä, kun Kotkassa tapahtuu,Kotkan kaupungin "maankäyttöasiantuntija" Pyysalo sanoo. - Anonyymi
Kymiringillä tehtiin moottoriurheilun historiaa, kuten myös ihanalla Satama Areenalla
Toivotaan että seuraavaksi Aero Nautic Areenalla taikka Löksässä ja onhan sitä asfalttia Bonsori Lehden Keihässalmessakin - Anonyymi
Onko järkee vai ei. Voi turhuuden markkinat, Hietasen sataman takapihalla olisi ollut tuhottavaa asfalttia. Kelpaa Perse herra Herraselle järjestää jäärata ajoja, lupamenettely ei tiedossa. Onko pruut pruut Almgrenkin perseistä?
https://i.media.fi/incoming/3qr28w/10806503.jpg/alternates/FREE_1440/10806503.jpg
ABC Majakalla olisi tilaa pellehermanneille
https://is.gd/rk6aFt - Anonyymi
Järjestäjä sanoo Kotkan kaupungin edustajan sanoneen ettei tarvitse siivota enempää ja kaupunginedustaja sanoo vastuun kuuluvan pyhtääläiselle järjestäjälle.
Kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti. - Anonyymi
Almgren ei täysin ymmärrä tapahtuman järjestämisestä aiheutuneita valituksia.
—Ihmettelen, miksi parkkipaikan kunnosta nostetaan tällainen
haloo, kun tapahtumassa oli paljon hyviä asioita, hän sanoo.
Miitkä hyvät asiat, Almgrenin sponsori rahat?
Luonto kiittää saastuttaja - Anonyymi
Pyhtää käytti 26 000 euroa kulttuurin tukemiseen
Almgrenin Kulttuuriteko Kotkassa? - Anonyymi
Ja tämäkin vielä kun ei omalla torilla tavata !
Kotkan kauppatori
5 t ·
🤩 Torille 🤩
Tänään kauppatorilla tapahtuu! Perinteisten torimyyjien ja -yrittäjien lisäksi on erikoisempia vierailijoita!
Pyhtään Seniorit saapuivat torille paistelemaan lettuja, tule herkuttelemaan - Anonyymi
Ottavat rahat pois idiooteilta. Näin se menee.
- Anonyymi
Puskaradio Kotka
Tuulikki Aksels
7t•e
Ilmoittautumisaika päättyy 30.6.
Mukaan mahtuu vielä.
KasvinVÄRJÄYS KURSSI 18.7. -
19.Z2025
Kotipaikka Pyhtää eikä hävetä yh....täää- Anonyymi
Olet melkoinen vatipää
- Anonyymi
Pruut pruut humpuukkia humpuukkia , arkkitehti Almgren, menisit oikeisiin töihin niin maailma pelastuu
- Anonyymi
Almgrenille ilmainen vinkki.
Marraskuussa Suursaaren Ympäriajo Racing, Mikko ensimmäisenä tarkastamaan rata pörriäisellään.
Kymenlaakson turhin julkkis. - Anonyymi
Kuka siellä inisee? Mee polkee mopos käyntiin ja aja kotiin.
- Anonyymi
Me viherpiipertäjät Kotkasta. Sössikää ne omat kulmanne Motellin torilla.
- Anonyymi
Näpit irti Kotkasta Huomioh Almgren , pasko omiin nurkkiisi.
Kotkaja Satama-areena tarvitsevat lisää kiinnostavia tapahtumia, eiilmaston ja miljöön pilaajia.
Menisit oikeisiin töihin 🤡- Anonyymi
Onko sinulla vanhempiesi lupa kirjoittaa tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla vanhempiesi lupa kirjoittaa tänne?
Ylioppilaana kirjoitan maisterina totuutta
Tykkimäen radalla ajetaan lauantaina rallicrossin SM-pisteistä – Yleisöllä vapaa sisäänpääsy myös varikkoalueelle
Onko Kumi Almgren Rikas ja rauhaton mukana jakamassa sirkushuveja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040