Kysymys kuuluukin pääseekö sieltä pois?
Rikollinen maailma on tyhmintä, mihin ihminen voi mennä mukaan.
15
674
Vastaukset
- Anonyymi
No,miten se nyt on Wilpola kun täälläkin on ollut puhetta että te lainaatte rahaa niin miten se nyt on Wilpola, lainastteko te rahaa?
- Anonyymi
Soita 0 4 0 7 2 6 2 8 2 9
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletettavasti oikeudessa on tulossa tuomio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletettavasti oikeudessa on tulossa tuomio
Tervetuloa todellisuuteen hännystelijät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervetuloa todellisuuteen hännystelijät.
Koronkiskontaan viittaavia piirteitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu vastaa 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teemu vastaa 24/7.
Olen toiminut erään kunnan viranhaltijana ja toimestani saanut suhteellisen vähän korvausta. Vähistä varoistani rahoitin joidenkin vaimoni tuttavien liiketoimintaa ym. He olivat spa ja hieronta alan ammattilaisia. Toki perin heiltä myös nimellistä 15-20% kuukausikorkoa , lainasummien ollessa maksimissaan mitättömiä joitakin kymmeniä tuhansia.
Järjestin heille myöskin kaikenlaista vapaa-ajan toimintaa, mm. leikkimielisiä arpajaisia ja lottoa.
Kaiken tämän tein vain hyvää hyvyyttäni.
Jostain syystä virkavalta on nyt ruvennut ahdistelemaan minua , vaikka en ole tehnyt mitään väärää. Päin vastoin vastoin minua on kiusattu ja ahdisteltu ja jopa vainottu vuosikaudet. Taloni ohitse ovat nämä vainoajat ajelleet satoja kertoja viikossa.
Identiteetti varastettu.
Nyt virkavallan toimesta koko omaisuuteni on takavarikoitu viimeistä ropoa myöden ja olen suomeksi sanottuna aivan p-aukinen. Nyt palkattomallla virkavapaalla ollessani elintasoni on laskenut ja olen lähes menettänyt työkykyni.
- Anonyymi
Työpaikka meni ainakin.
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Miten Janakkalan kunnan sivistysjohtaja on voinut sotkeutua rahanpesu juttuun
- Anonyymi
Hei R vähemmätkin langat aiheesta riittäis, tarvii kuin yksi niin voin siellä jutella keskenäs
- Anonyymi
Wilpolan pariskunnan asiasta lukuisia uutisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wilpolan pariskunnan asiasta lukuisia uutisia
Jotka sinä olet tehnyt - paistaa läpi kirjoitusasusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotka sinä olet tehnyt - paistaa läpi kirjoitusasusta.
Minun mielestäni uutiset Wilpolasta aloitti Hämeen Sanomat.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4653198Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1472318- 1352162
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel321650Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71555Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2111385Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1721358- 81136
- 571106
- 71847