Ensin vietiin jätepisteet pois ja sit kaivettiin ja tasotettiin, mikä siihen nyt sit tulee
Mikä tulee satakunnantielle
8
182
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisko kysyä kaupungilta, jospa heillä olisi tietoa.
- Anonyymi
Bordelli
- Anonyymi
Joo, kyllä Loimaalla sen verran markkinarakoa löytyy, että yksi haussi saadaan kannattamaan.
- Anonyymi
Tuskin siihen mitään tulee mutta kaupungin pitänee tilata konsulttiselvitys mitä siihen voisi alkaa suunnittelemaan. Eihän jätepisteen siinä tarvinnut sijaita mutta siihen oli kätevä poiketa eri materiaaleja viemään. K-kaupan piha on ikävän ruuhkainen ja sekavan oloinen, pitäisi rauhallisempaan paikkaan se jätepiste saada.
- Anonyymi
No se oli hyvä jätepisteen paikka. Cittarin luona tosi huono ja sit se yks nuori nainen roikkuu siinä puoliks jätepisteen sisäpuolella kun yrittää nostaa tölkkejä jätepisteestä.
Kummallista kun Loimaan päättäjät ei itse keksi koskaan mitään kun aina tilataan konsultti. Se on kallista hommaa - Anonyymi
Siihen vois laittaa R-kioskin.
- AnonyymiUUSI
Sekin on harmi kun pienempiä jätepisteitä on karsittu, kuten vesikoskeltakin meni pahvi- lasi- ja metallikeräysastiat. Keräyspaperia sinne saa sentään viedä mutta monen taitaa pahvit pesässä palaa ja muut jätelajit nurkkiin kertyvät kunnei viitsi joka nyssäkkää k-kaupalle heti viedä.
- AnonyymiUUSI
Siitähän vanhat parrat saivat jokainen ruusun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232