Ikävä naisen kiinnostusta

Anonyymi-ap

Ikävä niitä hetkiä kun nainen oli kiinnostunut minusta.
Nyt ei enää ole ja itsekin olen enää vain omien ajatuksieni parissa.

23

423

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä mietit ?

• Anonyymi

Sitä kuinka tunnen itseni yksinäiseksi ja sitä, että loppuisipa tämä jo.

• Anonyymi

Mistä huomasit että kiinnostus loppui?

• Anonyymi

En näe häntä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näe häntä enää.

En näe häntä siten että hän olisi kiinnostunut minusta. Kyllä sen vain huomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näe häntä siten että hän olisi kiinnostunut minusta. Kyllä sen vain huomaa.

Jos nainen päätti peittää kiinnostuksen, koska arveli sulla kiinnostuksen loppuneen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nainen päätti peittää kiinnostuksen, koska arveli sulla kiinnostuksen loppuneen?

Jos on kokenut sellaisia mitä minä olen tässä kymmenen vuoden aikana kokenut niin naisen olettaisi olevan aktiivinen, kun ei minulla ole aina ollut energiaa välttämättä olla se aktiivisempi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on kokenut sellaisia mitä minä olen tässä kymmenen vuoden aikana kokenut niin naisen olettaisi olevan aktiivinen, kun ei minulla ole aina ollut energiaa välttämättä olla se aktiivisempi

Mistä toinen voi tietää mitä olet kokenut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä toinen voi tietää mitä olet kokenut?

Tietääpähän vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä sinä voi tietää, mitä se toinen on kokenut viimeisen 10 vuoden aikana. Jokainen tietää itse ainoastaan tarinansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä sinä voi tietää, mitä se toinen on kokenut viimeisen 10 vuoden aikana. Jokainen tietää itse ainoastaan tarinansa.

En tietenkään kaikkea voi tietää, mutta tuskin yhtä pahoja asioita. Ei mikään kilpailu tietenkään ole. Mutta voisihan näistä minulle puhua hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään kaikkea voi tietää, mutta tuskin yhtä pahoja asioita. Ei mikään kilpailu tietenkään ole. Mutta voisihan näistä minulle puhua hän.

Ja ellei ole minulle mitään sanonut ei ole mitään kokenut negatiivista.

• Anonyymi

Ainahan se ihailu piristää.

• Anonyymi

Aikuisena sitä haluaa muutakin.

• Anonyymi

Jos ette käy samoissa paikoissa, niin miten ihailun voisi edes huomata?

• Anonyymi

Ei tuossa noin lukenut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa noin lukenut.

eli käytte samoissa paikoissa, mutta huomaat käytöksestä ettei ole enää kiinnostunut? Voisiko olla omaa tulkintaasi? Me ihmisethän käyttäydytään päivästä riippuen eri tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli käytte samoissa paikoissa, mutta huomaat käytöksestä ettei ole enää kiinnostunut? Voisiko olla omaa tulkintaasi? Me ihmisethän käyttäydytään päivästä riippuen eri tavoin.

Ei voi olla omaa tulkintaani. Ei enää tuo itseään näkyviin minulle siten kuin aiemmin. Ja muita juttujakin .

• Anonyymi

Lähtikö hän pois?

• Anonyymi

Miksi noin mietit ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi noin mietit ?

Niinkin voi tapahtua näinä aikoina. Kesäkuun puolella jo pitkälti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkin voi tapahtua näinä aikoina. Kesäkuun puolella jo pitkälti.

En tajunnut

• Anonyymi

Älä nyt. Mä ainakin kaipaan ja tartten niitä hetkiä kun ei tarvii hötkyillä koko ajan vaan saa nauttia omasta rauhasta. Vaali kauniita muistojas aina, se lisää kiitollisuutta mikä taas lisää iloa ja naurua mikä taas lisää usein elin päiviä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5729
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe