Ikävä niitä hetkiä kun nainen oli kiinnostunut minusta.
Nyt ei enää ole ja itsekin olen enää vain omien ajatuksieni parissa.
Ikävä naisen kiinnostusta
23
423
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä mietit ?
- Anonyymi
Sitä kuinka tunnen itseni yksinäiseksi ja sitä, että loppuisipa tämä jo.
- Anonyymi
Mistä huomasit että kiinnostus loppui?
- Anonyymi
En näe häntä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe häntä enää.
En näe häntä siten että hän olisi kiinnostunut minusta. Kyllä sen vain huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En näe häntä siten että hän olisi kiinnostunut minusta. Kyllä sen vain huomaa.
Jos nainen päätti peittää kiinnostuksen, koska arveli sulla kiinnostuksen loppuneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen päätti peittää kiinnostuksen, koska arveli sulla kiinnostuksen loppuneen?
Jos on kokenut sellaisia mitä minä olen tässä kymmenen vuoden aikana kokenut niin naisen olettaisi olevan aktiivinen, kun ei minulla ole aina ollut energiaa välttämättä olla se aktiivisempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on kokenut sellaisia mitä minä olen tässä kymmenen vuoden aikana kokenut niin naisen olettaisi olevan aktiivinen, kun ei minulla ole aina ollut energiaa välttämättä olla se aktiivisempi
Mistä toinen voi tietää mitä olet kokenut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä toinen voi tietää mitä olet kokenut?
Tietääpähän vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä sinä voi tietää, mitä se toinen on kokenut viimeisen 10 vuoden aikana. Jokainen tietää itse ainoastaan tarinansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä sinä voi tietää, mitä se toinen on kokenut viimeisen 10 vuoden aikana. Jokainen tietää itse ainoastaan tarinansa.
En tietenkään kaikkea voi tietää, mutta tuskin yhtä pahoja asioita. Ei mikään kilpailu tietenkään ole. Mutta voisihan näistä minulle puhua hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään kaikkea voi tietää, mutta tuskin yhtä pahoja asioita. Ei mikään kilpailu tietenkään ole. Mutta voisihan näistä minulle puhua hän.
Ja ellei ole minulle mitään sanonut ei ole mitään kokenut negatiivista.
- Anonyymi
Ainahan se ihailu piristää.
- Anonyymi
Aikuisena sitä haluaa muutakin.
- Anonyymi
Jos ette käy samoissa paikoissa, niin miten ihailun voisi edes huomata?
- Anonyymi
Ei tuossa noin lukenut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa noin lukenut.
eli käytte samoissa paikoissa, mutta huomaat käytöksestä ettei ole enää kiinnostunut? Voisiko olla omaa tulkintaasi? Me ihmisethän käyttäydytään päivästä riippuen eri tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli käytte samoissa paikoissa, mutta huomaat käytöksestä ettei ole enää kiinnostunut? Voisiko olla omaa tulkintaasi? Me ihmisethän käyttäydytään päivästä riippuen eri tavoin.
Ei voi olla omaa tulkintaani. Ei enää tuo itseään näkyviin minulle siten kuin aiemmin. Ja muita juttujakin .
- Anonyymi
Lähtikö hän pois?
- Anonyymi
Miksi noin mietit ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi noin mietit ?
Niinkin voi tapahtua näinä aikoina. Kesäkuun puolella jo pitkälti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkin voi tapahtua näinä aikoina. Kesäkuun puolella jo pitkälti.
En tajunnut
- Anonyymi
Älä nyt. Mä ainakin kaipaan ja tartten niitä hetkiä kun ei tarvii hötkyillä koko ajan vaan saa nauttia omasta rauhasta. Vaali kauniita muistojas aina, se lisää kiitollisuutta mikä taas lisää iloa ja naurua mikä taas lisää usein elin päiviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197