Oletko nyt

Anonyymi-ap

Onnellinen mies naisesi kanssa?

101

3969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Visit to me

• Anonyymi

Sanotaanko näin: aiemmin riideltiin paljon, nyt ei enää riidellä ollenkaan

• Anonyymi

Niin koska toinen lähti

• Anonyymi

Välit siis kaverillisesti. Ehkå muun suhteen luovutettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin koska toinen lähti

Ei ollaan yhdessä

• Anonyymi

Tota on munnkanssa turha yrittää mä en jaksa enään vaivautua moiseen hyödytä ketään tulee korkeintaan parisuhteesta yhtä helvettiä kerran jo kokeillu tyttäreni äidin kanssa yleensä väistämättömiä parisuhteessa narsistin kanssa jos ei saa tahtoaan läpi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollaan yhdessä

kun se ei enää välitä edes riidellä, kylmää on.

• Anonyymi

M mies kö?

• Anonyymi

Kulla

• Anonyymi

Miksi ehdottelet jatkuvasti ilmeisesti oman tuttavapiirisi henkilöitä liittyväksi näihin palstaäijän aloituksiin? Se vasta psykedeeliseltä vaikuttaa normon ”tunnisteluharhan” lisäksi

• Anonyymi

Kyllä olen

• Anonyymi

Kullia

• Anonyymi

Ollaan totuttu toisiimme

• Anonyymi

No jos ei täs ajaa totu, ni sit ei koskaan eli ollaan kyllä❤️

• Anonyymi

Minkä vastauksen haluaisit? Haluatko kuulla, että hän on onneton?

• Anonyymi

En sanoin poitsullenikin että me ei voida olla poikkiteloin jos äidillä on mahdollisuus olla onnellinen sekin on taas siitä ikävää että pitäisi pystyä vähintäänkin unohtamaan tunteensa ketään muuta kohtaan kuin sitä jonka kanssa on välittäminen ei minun tietääkseni tai ymmärtääkseni liity tunteisiin mitenkään on niin monia eri syitä välittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanoin poitsullenikin että me ei voida olla poikkiteloin jos äidillä on mahdollisuus olla onnellinen sekin on taas siitä ikävää että pitäisi pystyä vähintäänkin unohtamaan tunteensa ketään muuta kohtaan kuin sitä jonka kanssa on välittäminen ei minun tietääkseni tai ymmärtääkseni liity tunteisiin mitenkään on niin monia eri syitä välittää

olisko kuitenkin se poikasi oltava se ykkönen siinä, ja senkin mielipide pitäisi ottaa huomioon, eikä vaan sinun oma onnellisuus

• Anonyymi

Haluasitko sinä luopua millään näistä naisvihamielisiatä ja lapsellisista uskomuksista, että tämä palstasetä on nainen?. Ja toisekseen kuvitteletko tämän äijän saavan vastauksen na oikealta henkilöltä? Niin se palstatodellisuus vie reppanoita. Terveisin T

• Anonyymi

Olen onnellinen . Tämä näin on vain huvituttia.

• Anonyymi

Olen onnellinen puolestasi. Samalla sattuu sydämeen ja mustasukkaisuus raastaa sydäntä. Jännä juttu, että olen käynyt tämän saman läpi joskus aiemminkin.
      Kaikkea hyvää rakas mies.

• Anonyymi

Milloin

• Anonyymi

Harvemmin ne uusioperheet toimii muutenkaan. Viimeistään parin vuoden päästä katselisit sitä uutta, naapuriin vasta muuttanutta miestä.
        You know, vähän niinkuin nytkin on käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin ne uusioperheet toimii muutenkaan. Viimeistään parin vuoden päästä katselisit sitä uutta, naapuriin vasta muuttanutta miestä.

Aika harvinaista jos naapuriin muuttaa joku johon vois ihastua.Nimimerkillä PALJON muuttanut.Pisara meressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa 🤨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusioperhe käsitteenä mahdoton ymmärtää mun ainakin lapsella on isä ja äiti ei kuulu kummankaan uuden puolison velvollisuuksiin mikään muu kun korkeintaan tulla toimeen/hyväksyä se tosiasia että kumppanilla on menneisyys josta hänellä mahdolliseti on lapsi/lapsia uusi kumppani kun on maksimissaan kuitenkin vain isäpuoli tai äitipuoli eli tavallaan eräänlainen roolimalli ei mitään sen enempää eikä keneltäkään voi edellyttää että tämä välittäisi vieraan lapsesta niin kuin omastaan adoptio taas muodostaa poikkeuksen koska adoptiolla yleensä otetaan vanhemman vanhempien velvollisuus ja vastuu lapsesta lapsista

• Anonyymi

Ottiko se toisen ja jätti sinut, vai mitenkä kävi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottiko se toisen ja jätti sinut, vai mitenkä kävi?

Löydettiin toisemme täältä❤️🔥❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löydettiin toisemme täältä❤️🔥❤️

No miksi sitten olet mustasukkainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitten olet mustasukkainen?

Ei hän ole mustasukkainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän ole mustasukkainen

no vttuako se sitten valittaa mustasukkaisuudestaan tuossa ylempänä jos ei ole?

• Anonyymi

Mikset kysy IRL

• Anonyymi

Sulla on vissii jääny vähän levy päälle näissä palstasedän aloituksissa

• Anonyymi

En ole. Ollaan vain kavereita. Seksiä ei ole ollut aikoihin. Joskus viime vuoden puolella viimeksi.

• Anonyymi

Suunnilleen näin mullakin

• Anonyymi

no se on paljon paremmin kuin mitä minulla on

• Anonyymi

Tietty. Mitäs kysyt kusipää

• Anonyymi

Onnellinen suhde 🤣 silti ikävä palstalla 😂

• Anonyymi

Uusioperheen haasteita vähä😃

• Anonyymi

Kenen kans?😌

• Anonyymi

T naisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T naisen

T nainen on FWB-juttu. Ei sen vakavampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T nainen on FWB-juttu. Ei sen vakavampaa.

Okei, no ole hänen kans sitte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, no ole hänen kans sitte

FWB juttuu hänen kanssa, eli EI seurustella. Ymmärräthän.
        Ja EN halua mitään lihavaa kaupan kassaflikkaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän, mul on mun kaksoisliekki joka kyllä lähestyy minua 😌

Miks annat sen Tn ajaa jollain 90 luvun fordilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa ollaan nukuttu hänen kanssa jo vierekkäin🫂 hän saa oloni niin hyväksi enkä halua ketään muuta kuin hänet🩷👩🏼‍🤝‍👨🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa ollaan nukuttu hänen kanssa jo vierekkäin🫂 hän saa oloni niin hyväksi enkä halua ketään muuta kuin hänet🩷👩🏼‍🤝‍👨🏻

Itseasiassa ollaa puuhattu vähän kaikkee muutakin. Ja ei, hän ei aja 90-luvun Fordilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, jauhoilla se t-nainenkin laihtui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se sun "kaksoisliekki" lähestyy sinua,
        miten huomaat että se on kiinnostunut just sinusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se sun "kaksoisliekki" lähestyy sinua,
        miten huomaat että se on kiinnostunut just sinusta?

Se on monipiippunen asia mitä ei voi selittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narkkareita nämä molemmat…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa ollaa puuhattu vähän kaikkee muutakin. Ja ei, hän ei aja 90-luvun Fordilla.

Hän tykkää majoittua hotelleissa ja kalaankin on päässyt instagramin mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko vinkkejä ja muita hyviä stooreja muillekin, aiheen asiantuntija. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herättää vähemmän huomiota ruattin rajal?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣😂

Mikä naurattaa?🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herättää vähemmän huomiota ruattin rajal?

Joo varmasti. Mersul tai Teslal kauppojen teko kertoo isommista bisneksistä mitä nää harrastaa luulen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narkkareita nämä molemmat…

Juu pitäköön nistit toisensa ja pysyköön kaukana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrotko vinkkejä ja muita hyviä stooreja muillekin, aiheen asiantuntija. Sivusta

Noo ne on ne niiden ystävät kertoneet, että asiantuntija raadin kertomaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on monipiippunen asia mitä ei voi selittää

Just joo.... ymmärrän, on vaikea selittää kun sitä ei edes ole olemassakaan koko "kaksoisliekkiä"....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo.... ymmärrän, on vaikea selittää kun sitä ei edes ole olemassakaan koko "kaksoisliekkiä"....

On kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä

no kuvaile sitä sitten, millainen se on, miltä se näyttää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, siihen lopputulokseen voisit pikkuhiljaa tulla mitä tulee tähän palstaäijän mokellukseen. Terveisin teetee

• Anonyymi

Nythän on silti niin, että ihminen voi olla pelkästään miehesti tai naisesti. Muuten ei voi olla lakikaan. Tai jotain.

• Anonyymi

Voit puhua luottamuksella paikan päällä tai alla.
      Ei ole vaatimuksia sen enempää.

• Anonyymi

Näin. Niin teen. Senkin. Kyllä. 😅🤪

• Anonyymi

No e

• Anonyymi

Olen kyllä

• Anonyymi

Olen koska naiseni sallii minulle muitakin naisia.

• Anonyymi

Ja sinä tietenkin sallit hänelle myös muita miehiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä tietenkin sallit hänelle myös muita miehiä?

En usko lopulta noissa ei yhdenkään miehen itsetunto tuota kestä mutta moni ymmärtääkseni harrastaa sitä sen takia etteivät halua naistaan menettää mutta antavat tämän harrastaa vieraita miehiä kun eivät osaa itse naistaan tyydyttää sitä mä en ole pitäny edes pettämisenä jos nainen on toisen naisen kanssa voi olla että joku nainen tietää paremmin kuinka nainen tyydytetään kuin minä siitä voin lyödä vaikka pääni pantiksi että yksikään mies tai poika ei varmasti tiedä ainakaan paremmin

• Anonyymi

Eikä salli

• Anonyymi

Ompas täällä paljon varattuja miehiä.

• Anonyymi

Niin guben mologi lähtenyt taas vähän laukalle, mutta onpahan elämänkouluporukalla mitä äimistellä tässä palstasedän aloituksessa. Pick up a hubby and daddy today

• Anonyymi

Jos onni on siitä kiinni että on jonkun kanssa ni se on aika heikoilla kantimilla elämässä kun voi ja saattaa sattua mitä tahansa jos ei osaa olla varovainen ei liian varovainen mu ei liian varomatonkaan liialla varovaisuudellakin kun aiheuttaa liiaksi vaaratilanteita muille kute esimerkiksi nämä vitun kansalaispoliisit motarilla siksi se pitäs palauttaa se liikkuva poliisi työhönsä pikimmiten ennen kun joltain joiltain lähtee henki heidän takiaan joku jos ny sattuu ajamaan kahtasataa motarilla ja sinä kansalaispoliisina yllättäen pyyhkäset hänen eteensä sillä kahddksankympin vauhdilla ni mitä luulet että käy olen toki tehny itsekin niin kerran mutta siksi että joku moottoripyöräilijä pääsisi karkuun oma oletukseni on että oli canonballin paskahousut jotka häntä mustalla bemmillä jahtasivat näytin kessua jäi vierelle mulkoileen ja mietin mielessäni et jos on jotain asiaa siirry taakse ota rekkari ylös selvitä osoite ja tule kotiini puhumaan minulle mu ei näkynnä eikä kuulunna jos on asian tiimoilta jotain selvittelyjä ni leiri jari on nimi ja haminasta löytää tätänykyä mitään raukkamaisempaa olekkaan kun kavereiden kanssa jahdata autolla moottori pyörää ja kenties yrittää kiilata voi tietää mu toivon mukaan hän pääsi ainakin sillä kertaa karkuun

• Anonyymi

” vaaratilanteita muille kute esimerkiksi nämä vitun kansalaispoliisit motarilla siksi se pitäs palauttaa se liikkuva poliisi työhönsä ” Niin ei kai sinne tielle gubbe kuka tahansa voi jotain pistettä perustaa?🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” vaaratilanteita muille kute esimerkiksi nämä vitun kansalaispoliisit motarilla siksi se pitäs palauttaa se liikkuva poliisi työhönsä ” Niin ei kai sinne tielle gubbe kuka tahansa voi jotain pistettä perustaa?🥱

Jag ska husera nu här

• Anonyymi

Omalla tavalla, nainen tuottaa hyvää mieltä vaikka matkaa välillä on vielä melko paljon.

• Anonyymi

Ehkä jotain puuttuu

• Anonyymi

Niin puuttuu. Se kohtaaminen...🤍🩷❤️🩶

• Anonyymi

Olen! Oletko onnellinen Santeri kanssa ???😉

• Anonyymi

MUN,

• Anonyymi

Pitää mennä juttelee Santerin kanssa, tietää miten myyt…….. annat…… näytetään sun kotivideot, kenties kauppasi kotisivuille😉

• Anonyymi

KÄYTTÄYDY POLLE!!

• Anonyymi

S, haluan sut syliini.

• Anonyymi

Oon sun ❤️

• Anonyymi

Taitaa eskoo kutsuu,joka esiintyy s naisena pitäis ilmoittaa näistä hepuista jonnekkin! Onko lääkkeet unohtunut ottamatta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa eskoo kutsuu,joka esiintyy s naisena pitäis ilmoittaa näistä hepuista jonnekkin! Onko lääkkeet unohtunut ottamatta?

Ojan kun täällä ei olisi oikeita s kirjaimella alkavia vaan kuvittelet kaikki samaksi

• Anonyymi

Ihan hyvin menee edelleen .

• Anonyymi

Hyvä! Jos joku toinen myös on sydämessä, anna olla vaan. Kyllä ne paikkansa hakee ajan myötä.

Sivusta

• Anonyymi

Hetken jotain oli, ei enää, en tiennyt muista. Kyllä te varmasti kaiken pilasitte, huoli pois ei meistä mitään tullut.

Sait mitä halusit, nauti nyt. Ja yritä nauttia niistä mitä oot täältä haknnut, jospa ne tuottaa iloa ja onnea. ei kaikille, osa vaan halusi sen mt-jahdin pois itsestä eikä toiminut niin että oikeat olisi saatu hoitoon, nyt osa on kuollut. ja mukana lapsia. Tosi surullista.

• Anonyymi

Nämä sinun suoltamasi narratiivit on gubbe vähän juosten kusten kirjoitettu. Lapsia tapettiin ja hä?

• Anonyymi

Kyllä kovasti ihmettelen että mukana vielä "ammattilaisia" jotka eivät ole voineet toimia toisin jotta asiat olisi menneet toisin. ja mitä liike-elämän tulee niin ei varmasti hyötyö ole tullut ja rahaa vaihtaa monessa asiassa omistajaa ja tappiot ovat hurjat.

• Anonyymi

Ei kukaan jolle olette niitä juttuja tehneet voi hänen kanssaan olla muistojen takia. Ja vaikutukset muuhun. Niin hirveitä juttua ja osalla ihan eri henkilöistä johtuen. Mutta joo, enpä olisi ikinä kuvitellut että yksi ihminen voisi käydä läpi kaikki, ei varman sama ihminen mutta en pääse irti noista ajoista jos alkaosiin suhteeseen. helpompi unohtaa nuo vuodet ja mennä eteen päin. jo pelkkä ihminen saa aikaan ahdistusta ja huonoa fiilistä. Pahoitteluni, mutta ei vaan pysty.

• Anonyymi

pelkästään tiettyjen naisien nimen lukeminen tekee vielä pahaa niin hirveitä asioita tekivät, ja ajatuskin että pitäisi olla samassa tilassa aiheuttaa stressiä ja etovaa oloa. en vaan pysty. jopa äitini aiheuttaa välillä jopa paniikkia noiden n juttujen takia, niin hirveää se oli ja se ajojahti ja ne syytökset ja vaikutukset kaikkeen.

• Anonyymi

tietyt paikat nosta edelleen suorastaan paniikkikohtauksen kun muistelee mitä tekivät, ja ahdistusta. Kestää vuosia ennen kuin kokonaan pääse yli niiden teoista, se oli jotain niin järkyttävää ja ei mitään syytä kuin pelataan itsensä ja tuupata muille, ja kostaa koko vyyhtiä ja jotain pientä osaa tuhoamalla koko elämää. ja muiden juttuja ja muuta syyttää minuksi ja kostaa. se on niin hirveää että en van pysty edes ottamaan miestä joka noissa oli mukana.

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan tota gub bee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan tota gub bee!

No mutta tämä proosailijahan on se gub bee jolla on ihan oikeat pollarit perässä eikä mitään netissä ja siellä sun täällä henkseleitä paukuttelevia. Ei ole tyypillistä, että juttuja kuulutetaan ympäri kyliä ja kaupunkeja tai varsinkaan netissä lauletaan missä mennään

• Anonyymi

En ole. Kaipaan toista noista tosi paljon.

• Anonyymi

En ole. Kaipaan toista naista tosi paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole. Kaipaan toista naista tosi paljon.

Kiusaajaajia ovat ja valehtelijoita,ei kukaan normi noita usko,menkööt vaik helevettiin,pääsis noistakin eroon ,pahan tekijöistä!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1296
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      39
      1023
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      890
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      878
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      860
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      825
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      145
      730
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      193
      728
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      716
    Aihe