Mulla on f securen internet security 2005 ja se valittaa että virustunnisteet ovat vanhoja koska "palvelimen nimen muuntaminen ip osoitteeksi ei onnistu"
eli onkos f-securella jokin oma vika vai missä vika:D:D
tuskin missää päivitys hommasta on kyse koska eikö silloin pidä päivittää kun tulee esim f-secure 2006???
f securen virustunnisteitten päivittäiminen ei onnistu
7
4266
Vastaukset
- päivitys
>tuskin missää päivitys hommasta on kyse koska eikö silloin pidä päivittää kun tulee esim f-secure 2006???<
-Nimenomaan juuri päivitys ongelmasta on kysymys!
Normaalisti f-securesi tarkistaa/asentaa tunnin välein päivitykset maailmalla tavattuja uusia viruksia vastaan.
Oletko poistanut esim.jollain puhdistusohjelmalla f-securen automaattiseen päivitysten hakuun liittyvän BackWeb-ohjelman?
Täältä saat ladattua BackWeb-ohjelman takaisin koneellesi:
http://support.f-secure.fi/fin/home/onlineservices/- massijhafhfdi
latasin sen ja nyt ei ole f securea koneella???
- päivitys
massijhafhfdi kirjoitti:
latasin sen ja nyt ei ole f securea koneella???
Jotain on pahasti pielessä jos tuo päivitys jotenkin sekoitti f-securesi.
Poista koko f-secure koneeltasi ohjauspaneelin lisää tai poista sovelluksella, sammuta koneesi ja poista f-securen rippeetkin tällä työkalulla ja asenna sitten f-secure kokonaan uudestaan, saat sen helpoiten siten toimimaan.
Huom. laita XP:n oma palomuuri päälle siksi aikaa kunnes saat sen uudelleen asennettua.
http://support.f-secure.fi/fin/home/downloads/removeav.shtml - matrtjaajjat
päivitys kirjoitti:
Jotain on pahasti pielessä jos tuo päivitys jotenkin sekoitti f-securesi.
Poista koko f-secure koneeltasi ohjauspaneelin lisää tai poista sovelluksella, sammuta koneesi ja poista f-securen rippeetkin tällä työkalulla ja asenna sitten f-secure kokonaan uudestaan, saat sen helpoiten siten toimimaan.
Huom. laita XP:n oma palomuuri päälle siksi aikaa kunnes saat sen uudelleen asennettua.
http://support.f-secure.fi/fin/home/downloads/removeav.shtmlasia on kunnossa. . poistin sen ja asensin uudelleen..
- Apuaah
Mulla on ollut käytössä kaksi vuotta F-Secure Internet Security, ja olen ihmetellyt kun kone on hidastunut huomattavasti. Sitten sininen merkki oikeassa alakulmassa muuttui keltaiseksi huutomerkiksi (ja on edelleen)..F-Secure ei suostu päivittämään virustunnisteita, kunnes ongelma löytyi: latasin netistä ilmaisen virustorjunnan ja se löysi koneestani 3 matoa ja yhden troijalisen!!!..eikä F-secure ollut ilmoittanut mitään näistä :O että se siitä virusten torjunnasta. kone toimii taas paremmin, kun latasin sellaisen ilmaisohjelman kun Avast. Vieläkin on tuo keltainen huutomerkki, mutta taidan unohtaa koko F-Securen enkä enää osta tätä tuotetta. Ei ole enää luottamista tuohon ohjelmaan..hyvä ettei syönyt kaikkia koneeni tiedostoja,huh. Olen kyllä sitä mieltä että noi ilmaisohjelmat ovat tehokkaampia, ja Avast-ohjelmassa on lisäksi viruskaranteeni-osio, jolla sain koneeni puhtaaksi!!! Suosittelen ehdottomasti käyttämään joko Avast-virusohjelmaa tai Avir-ohjelmaa.
Koko koneen perusteellisen tarkistuksen jälkeen Avast ilmoitti missä se troijalainen oli: olin ladannut koneelleni F-Securen oman online-scannerin ja se oli tullut sitä kautta. En uskalla enää käyttää F-Securea :( - kaskala
minulla f secure ei ole toiminnassa ja sanoo että tarkista päivitykset kun tarkistan tarkistus sanoo että tuotteesi on ajantasalla oikeeseen alakulmaankin tulee välillä ilmoituksia että f secure ei ole päällä ja päivitä tämä ja tämä asia kun annan luvan päivittää ja painan päivitä se ei kumminkaan päivitä niitä juttuja joten MITÄ VITTUA alkaa mennä hermo tohon f secureen
- kaskala
pliis tarvitsisin apua voiko joku auttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838