Mitä luovutit?
Oletko luovuttanut?
17
1056
Vastaukset
- Anonyymi
Oon mä tarkoitatko missä asiassa
- Anonyymi
Karjala takaisin!!
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Luovutin varmaan avioliittoni suhteen, koska tuntui ettei mikään riittänyt
- Anonyymi
Verta joo. Mutta,sitä elimistö tuottaa lisää.
- Anonyymi
Kyllä vai ei?
- Anonyymi
Todellakin olen. Olisin erittäin tyhmä jos sitä en olisi tee/ tehnyt. Kesä tuo varmasti uusia hyviä asioita elämään ja tämäkään ei kuulu enää siihen laisinkaan.
- Anonyymi
Mä en luovuta kauhean helposti, kuten oot nainen ehkä huomannut
En tiedä onko hyvä vai huono - Anonyymi
Olen. Luovutin hänen suhteensa. Olemme erilaiset. Oli vaikea nähdä yhteistä tulevaisuutta.
- Anonyymi
Kumpa olisin, mutta en osaa luovuttaa tästä pakkomielteestä häneen :[
- Anonyymi
En vielä luovuta...odotan V.
- Anonyymi
Mä luovutan palstalla. Jollei ole oikeaa yhteyttä toiseen niin en enää jatka palstailua.
Kiitos ja bye bye.
🌾🙏🏻 - Anonyymi
Luovuttanu minkä suhteen ihmisten suhteen jo ajat si
- Anonyymi
Oon luovuttanut sen suhteen että unohtaisin sut
- Anonyymi
Samoin. Ei tuu mitään ❤️🔥
- Anonyymi
Joo. Vielä ajoittain pyristelyä, mutta kyllä tämä tästä.
- Anonyymi
En uskalla kertoa kaipaustani. Eikä ole nyt mitään viitettä siihen että naista se kiinnostaisi. Minulla ei ole hänelle merkitystä ollenkaan. Toivoton olen, en luovuttanut. Ei puheyhteyttä, ei varattuja, ei suurta ikäeroa, ei exä, ei säätöä, ei sama työpaikka, ei nähdä, ei kuulla, ei somessa, ei irl, mieheltä naiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1906738- 1551943
- 1131648
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️521149Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889