Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkeintaan lievästi sairas ja, että olen melkein normaali. Luulin, että minusta voisi joku kiinnostua.
Tajusin vaan...
14
1317
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sulla sitten on
- Anonyymi
Vähän jos avaisit, että kuka ja kenelle?
- Anonyymi
Tämä oli vain pelkkä avautuminen ei kenellekään tai kaikille.
- Anonyymi
No siis ehkä olet, kun niin sanot, mutta ei se tarkoita, että joku ei voisi sinusta kiinnostua!
Esimerkiksi itse kiinnostuin ns. kroonisesta tyypistä, jonka olemuksesta ehkä näkee, että on vähän kovia kokenut. Mutta se ei ole ainoa asia laisinkaan, mitä hänessä näen. Ensisijaisesti näen fiksun, avoimen, komean, eteenpäin pyrkivän tyypin - joka on sympaattinen ja itsevarma ja tekevä. Hän on miehekäs ja hänellä on ihana persoona.
Meillä monella on "jotain", eikä kukaan ole täydellinen.- Anonyymi
Tämä oli todella hieno kirjoitus
- Anonyymi
Kyllä minä sen aavistin että sulla on kaksisuuntainen ja adhd. Silti rakastuin sinuun.
Naiselta- Anonyymi
Ei mulla tietääkseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla tietääkseni
Mikäs sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sitten?
Masennus ja ahdistus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masennus ja ahdistus
Masennus remissio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masennus remissio
minulla taas aktiivinen kuolemaan johtava masennus, ei remissiossa....
- Anonyymi
Ongelma taitaa olla se, että teillä on vain parisuhde mielessä. Ette huomaa mitään muuta kuin toisen ihmisen.
- Anonyymi
No mitä muuta siinä sitten pitäisi huomata? Onko minulta mennyt jotain ihan ohi vai....
- AnonyymiUUSI
Ja sen näkee naamastasi että olet sicko
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275