Veikeä Satu

Anonyymi-ap

Huomenta veikeälle Sadulle. Tuu jutteleen kaipaan sua. Tuu jutteleen, laita viestiä mulle. Aiheena kukat ja mehiläiset meidän kesken tällle kesälle. Jos kiinnostaa niin tee näin. Anteeksi pyyntö toki sinulle, jos oot loukkaantunut minulle.

21

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää kesää sulle ja muutenkin kaikkea hyvää ellet tästä asiasta tuu jutteleen niin silloin asiamme on tässä.

• Anonyymi

No huomenta rakas. Vai kukkia ja mehiläisiä pitäis olla... Suunnitelmat kyl toteutuu tänä kesänä. En ole loukkaantunut sulle. ❤️😘🤗👍

• Anonyymi

Kiitos. Ja en tarkoittanut pahalla tuota muuten asiamme on tässä. Vaan asiaa pitää ajatella minun kannalta tuota asiaa. Tietenkin sinunkin kannalta, mutta en koe, että muuten meillä olisi oikeastaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Ja en tarkoittanut pahalla tuota muuten asiamme on tässä. Vaan asiaa pitää ajatella minun kannalta tuota asiaa. Tietenkin sinunkin kannalta, mutta en koe, että muuten meillä olisi oikeastaan mitään.

Mieti rauhassa❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti rauhassa❤️

Olen miettinyt asioita ja sinua ja sitä mitä joskus meinasi olla ja olen valmis kanssasi Kukka ja mehiläiset asioihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen miettinyt asioita ja sinua ja sitä mitä joskus meinasi olla ja olen valmis kanssasi Kukka ja mehiläiset asioihin.

Tule juttelemaan kanssani tai laita viestiä mulle.
        Asap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule juttelemaan kanssani tai laita viestiä mulle.
        Asap.

2017 tais olla surinaa, vähän alkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2017 tais olla surinaa, vähän alkua.

Surinaapa hyvinkin kun kukkia ja mehiläsiä 🤣🤣

• Anonyymi

💩💩💩💩

• Anonyymi

Tuo vastaus taisi olla oikealta Sadulta. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo vastaus taisi olla oikealta Sadulta. 😅

😂
        🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂
        🤣

😂😂😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂😂😂

Viisi lasta🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisi lasta🤣😂

No ei höh😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei höh😂

👶👶

• Anonyymi

Mitä pyydät anteeksi?

• Anonyymi

Jos olen häntä jotenkin loukannut.

• Anonyymi

Juttele kanssani asap. Jos kiinnostaa. Ellei sitten tiedän että sinua ei kiinnosta ja saat olla mulle sen jälkeen ihan nobody, eli et merkkaa mitään ja en sinua ajattele , huomaa ei mitään.

• Anonyymi

Tälle kesälle vielä kerkeää ja kesästä eteenpäin.
        Mutta ellei kiinnosta, ymmärrän ja itsekin sitten unohdan sinut ja mietin että et ehkä olekaan niin fiksu mitä luulin. Vaan päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälle kesälle vielä kerkeää ja kesästä eteenpäin.
        Mutta ellei kiinnosta, ymmärrän ja itsekin sitten unohdan sinut ja mietin että et ehkä olekaan niin fiksu mitä luulin. Vaan päinvastoin.

Odottelen tämän asian kanssa tämän päivän, se. En keskustele enää kanssasi tämän jälkeen.

• Anonyymi

No saan paljon paremman, joten näin on hyvä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe