Menkää töihin niin helpottaa. On sitten aikaa muuhunkin kuin vain räkyttämiseen ja valittamiseen meidän kunnastamme.
Räkyttäjät
10
1366
Vastaukset
- Anonyymi
Yritykset vähenee niin myös vähenee sitä myöten avoimet työpaikatkin ja työttömyysluvut nousussa muutenkin koko suomessa. Eihän tämmössee kuolevaan kylään kukaan muuta ja nuoriso muuttaa muualle töiden ja opiskelujen perässä niin ei tämmösellä kunnalla tulevaisuutta ole.
- Anonyymi
2020 väkiluku 3 968 ja 2025 väkiluku 3 625 ettäs siinä on lukemat ei ne ole ainakaan nousussa
- Anonyymi
90% kylän väestä on katkeroituneita pororikollisia niin kuin Pauli
- Anonyymi
Kyllä kuulostaa että joku muu tässä on nyt katkeroitunut.
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Kyllä näin on käynyt.
- Anonyymi
Elämäntapatyöttömien sossupummien luvattu kunta. Töitä olisi mutta kun eivät halua tehdä. Kotona kivempi maata ja haukkua muita omasta kurjuudestaan.
- AnonyymiUUSI
Lopetahan se paskanjauhaminen.
- Anonyymi
Jollakin on katkera elämäntilanne.
- Anonyymi
Silloin on yleensä aina muissa vika, pitäisi kurkata peiliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919