Sama sijainti ja näin tämän unen nyt viime yönä . Jännä juttu oli lisäksi se että kauppiasnainen (minua noin 10 vuotta vanhempi) sanoi että etkös sä käynyt täällä noin 10 vuotta sitten että sun kasvot ja olemus jäi mieleen pysyvästi. Mä vastasin "joo niinhän mä kävin". Myyjä oli ystävällinen että heti kun astuin kyläkaupan sissään niin oli ystävällinen ja alkoi puhumaan paljon . Viime kerralla 10 vuotta sitten oli samanlainen.
Näin siis saman unen 10 vuotta sitten. Täsmälleen sama sijainti eli korkeahkon mäen kohdalla pikitien vasemmalla puolella pieni kyläkauppa oman kotikaupunkini eräs kylä . Oikeasti tätä kauppaa ei ole olemassa enkä tiedä oonko nähänyt tätä naista koskaan .
Ostin kaupasta CMX yhtyeen ja don huonojen harvinaiset levyt jotka ns ennenjulkaisemattomia levyjä että kun panin ne pöydälle ja aloin selata lisää CD levyjä niin joku otti ne siitä ja kassalla sanoin "hei otit minulta ne levyt että hei kuule sä veit mun ostokseni" ja hän alkoi jankuttamaan minulle kunnes mä sanoin "hetkinen tehhään kompromissi eli sä saat tuon yön rakkaus lumivalkoinen CD;n ja siinä oli joku toinen levy jonka annoin sille ja sitten itse pidin don huonojen ja CMX;n levyt. Hän sanoi että olis halunnu pitää CMX;n levyn itsellään. Hän poistui kaupasta jonkun toisen miehen kanssa ja hän oli myös itse mies ja noin 15 vuotta mua nuorempia molemmat. Kaupan pihasta lähdin sitten kävelemällä kulkemaan tätä kylää. Tämä kyseinen kylä ei näytä siinä unessa ihan samalta kuin mitä se on oikeasti. Mutkikkaita ja mäkisiä teitä &maisemia. Kuljin hetken jo autolla (entinen meidän pakettiauto) lumista tietä jossa oli muodostunut isoja lumimääriä keskelle tietä että ne lumet osui autoni pohjaan ja pääsin kuitenkin kääntymään että olin valinnut väärän tien. Pääsin pois sieltä.
alkoi askarruttamaan nyt kun heräsin että aika mielenkiintoista että tuo nainen sanoi unessa että 10 vuotta sitten kävit tässä ja aika jännä kun yleensä unessa ihmiset ei ole samoja jotka näkee aiemmin että mulla yleensä ne ihmiset muuttuu , jopa saman unen aikana sama ihminen voi muuttua hieman.
näen aika usein kyläkauppaunia.
viestin kirjoittaja Juha pohjola
10 vuotta sitten näin saman unen jossa kauppa ja jossa sama nainen ja sama järjestys
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222