Tiktokissa pistää silmään

Anonyymi-ap

Olen tutkinut tiktokkia nyt jonkin aikaa ja huomioita joita olen tehnyt tulee seuraavaksi.

1. Naiset laulaa jotain kappaletta ja keikkuu edestakaisin. Mitä se tarkoittaa mikä on viestin sisältö jota he sillä viestittää? Näitä on paljon. Miehiltä ei vastaavia löydy.

2. On selkeästi erillaisia trendejä jossa kaikki tekee samantyyppistä videota se on mielestäni hieman outoa koska itse valitsisin erillaista kuin muut. Ilmeisesti tarkoitus on kuulua ns massaan jollain tavalla ja osoittaa se.

3. Kaksiosainen kuva videossa jossa toisessa on joku tappelutilanne ja toisessa joko lyödään säkkiä tai nostetaan jotain painoa. Erikoisia videoita. Sillä kuntosalin kaverilla ei ole mitään tekemistä sen tappelutilanteen videon kanssa. Kuvitteleeko he itse olevansa siinä vai mikä on tämän idea. Typeriä joka tapauksessa kuten on myös typerää ihannoida tappelemista.

4. Huulisynkkaukset

5. Poliittiset jauhamiset

6. On kaikenlaista maailman parantajaa ja pelastajaa jotka tykkää kuunnella omaa narisevaa ääntään. Liittyy aihe sitten syömiseen laihduttamiseen tunteisiin uskontoihin tms aina löytyy joku "tietäjä" Voi hyvin nähdä uskontojen synnyn. Aina on joku kaiken tietäjä jota seuraa lauma uskojia. Samoin se toimii edelleen. Ajattelee että esim litteällä maallakin on suomessakin kannattajia ja tunnenkin sellaisia vaikka se on todistettu monella eri tavalla vääräksi silti siihen uskotaan. Mitä se meistä ihmisistä kertoo?

7. Kuolleet videot aina haukilahden rantaan. Miksi sinne? En minä ainakaan vie läheisteni kukkia haukilahden rantaan tai toinen kappale terveiset sinne taivaaseen.

8. BMW romujen esittely. Kuskeilla on ilmeisesti kuva että kaikki haluaa kyseisen auton ja haaveilee siitä. Samat kaverit luulee ratissa että he on jotain valioyksilöitä ja rattimiehiä. Ei pidä paikkaansa. Aika moni valitsee ettei osta kyseistä autoa ja rattimiehiä on joka merkissä.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuule, elämänlaatusi paranee huomattavasti, kun jätät tiktokit ja facet pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3253
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2945
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2212
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1524
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1487
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1395
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1248
    Aihe