Olen tutkinut tiktokkia nyt jonkin aikaa ja huomioita joita olen tehnyt tulee seuraavaksi.
1. Naiset laulaa jotain kappaletta ja keikkuu edestakaisin. Mitä se tarkoittaa mikä on viestin sisältö jota he sillä viestittää? Näitä on paljon. Miehiltä ei vastaavia löydy.
2. On selkeästi erillaisia trendejä jossa kaikki tekee samantyyppistä videota se on mielestäni hieman outoa koska itse valitsisin erillaista kuin muut. Ilmeisesti tarkoitus on kuulua ns massaan jollain tavalla ja osoittaa se.
3. Kaksiosainen kuva videossa jossa toisessa on joku tappelutilanne ja toisessa joko lyödään säkkiä tai nostetaan jotain painoa. Erikoisia videoita. Sillä kuntosalin kaverilla ei ole mitään tekemistä sen tappelutilanteen videon kanssa. Kuvitteleeko he itse olevansa siinä vai mikä on tämän idea. Typeriä joka tapauksessa kuten on myös typerää ihannoida tappelemista.
4. Huulisynkkaukset
5. Poliittiset jauhamiset
6. On kaikenlaista maailman parantajaa ja pelastajaa jotka tykkää kuunnella omaa narisevaa ääntään. Liittyy aihe sitten syömiseen laihduttamiseen tunteisiin uskontoihin tms aina löytyy joku "tietäjä" Voi hyvin nähdä uskontojen synnyn. Aina on joku kaiken tietäjä jota seuraa lauma uskojia. Samoin se toimii edelleen. Ajattelee että esim litteällä maallakin on suomessakin kannattajia ja tunnenkin sellaisia vaikka se on todistettu monella eri tavalla vääräksi silti siihen uskotaan. Mitä se meistä ihmisistä kertoo?
7. Kuolleet videot aina haukilahden rantaan. Miksi sinne? En minä ainakaan vie läheisteni kukkia haukilahden rantaan tai toinen kappale terveiset sinne taivaaseen.
8. BMW romujen esittely. Kuskeilla on ilmeisesti kuva että kaikki haluaa kyseisen auton ja haaveilee siitä. Samat kaverit luulee ratissa että he on jotain valioyksilöitä ja rattimiehiä. Ei pidä paikkaansa. Aika moni valitsee ettei osta kyseistä autoa ja rattimiehiä on joka merkissä.
Tiktokissa pistää silmään
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule, elämänlaatusi paranee huomattavasti, kun jätät tiktokit ja facet pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248