Ilman räpsyä.
========================================
Torstaina Chiang Maihin katsomaan vähän josko tällä kertaa vastaan tulee tyylikäs herrasmies nahkaliivissä, lilliputti huulessa ja kitaranmallinen käsikynkässä. 8)
2010
Paljon sanoja jälleen.
47
256
Vastaukset
- Anonyymi
Kitaranmallinen varustettuna roiskeläpillä.
- Anonyymi
Dejavuu..... ja päivä murmelina ..... sitä on huippu-urheilijan näköisen elämä.
- Anonyymi
Vaikea sitä Senssua on räpsytellä Chiang Maissa kun majailee Vantaalla.
- Anonyymi
Näin juttu muuttuu jälleen, eli sanoja lisää ja avuksi kloonifani tavan mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juttu muuttuu jälleen, eli sanoja lisää ja avuksi kloonifani tavan mukaan.
Mikä juttu muuttuu? Etkä muka ole Vantaalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä juttu muuttuu? Etkä muka ole Vantaalla?
Sanat lisääntyy kiihtyvällä vauhdilla kohti juhannusta, ALOITUKSEEN viitaten.
- AnonyymiUUSI
Hyvää juhannusta! Kaveri hakee kentältä, huomenna iisisti vaan ja ajoissa nukkumaan, perjantaina hakemaan aamiaisen jälkeen prätkä ja liikenteeseen.
https://aijaa.com/SSfrqq
Suunta on perinteisesti ensin Thaimaan korkeimmalle vuorelle ja sieltä kelien ja fiiliksen mukaan minne vaan.
2010- AnonyymiUUSI
Miten nuo sinun osakaslainasi, osamaksu miljonääri.
- AnonyymiUUSI
Lisää sanoja perinteisesti hullunlinnan räpsyttömältä.
Hyvä että huoravaimonsa saa rentoutua oman fiiliksensä mukaan ilman minäminääÄÄÄ, ehkä tavaten jopa korealaisten lastensa isän. - AnonyymiUUSI
Pyöräksi valitsin saman pyörän kuin Santtu. Selkään tulee vain reppu. Mukanani ei ole kuin läppärilaukku, jossa kolmet kalsarit. Farkut ja rotsi on päällä, yksi kypäräni on kaverilla.
https://www.popbigbike.com/model/8
Jos tarvii T-paitaa tai sukkaa, ne löytyy yöbasaarilta / torilta.
Joutui ottamaan yhden päivän lisää tähän hotellivaraukseen, kun ei ollut järkeviä lentoja vapaana perjantaille.
https://aijaa.com/VIXKCE
2010
PS: Muistan kun 2008 vuokrattiin ekaa kertaa iso pyörä Chiang Maista, se maksoi 5000 bahtia viikko. Hinnat on yli tuplaantuneet siitä, mutta siltikin vielä edullista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pyöräksi valitsin saman pyörän kuin Santtu. Selkään tulee vain reppu. Mukanani ei ole kuin läppärilaukku, jossa kolmet kalsarit. Farkut ja rotsi on päällä, yksi kypäräni on kaverilla.
https://www.popbigbike.com/model/8
Jos tarvii T-paitaa tai sukkaa, ne löytyy yöbasaarilta / torilta.
Joutui ottamaan yhden päivän lisää tähän hotellivaraukseen, kun ei ollut järkeviä lentoja vapaana perjantaille.
https://aijaa.com/VIXKCE
2010
PS: Muistan kun 2008 vuokrattiin ekaa kertaa iso pyörä Chiang Maista, se maksoi 5000 bahtia viikko. Hinnat on yli tuplaantuneet siitä, mutta siltikin vielä edullista.Ai että oikein on huippuaamiainen kyseisessä hotellissa.
On tullut aikoinaan oltua kyseisessä silloin kun pojan ensimmäinen reissu oli tänne Chiang Maihin.
Pidettiin illanistujaista yömyöhään nurmikon lasipöydän ympärillä.
En tiedä minkä johdosta mutta lasipöytä oli aamulla säröillä ja syytökset varsin epäkohteliaita ryhmäämme kohtaan, joten päätimme siihen oman majoituksemme ja siirryimme toiseen.
On fotoja altaalta ja huoneen edustalta ekasta kerroksesta.
Tuo hotelli todellakaan ei ole mikään erikoistason paikka majoituksen, eikä aamupalansakaan johdosta.
Hauskaa kun räpsytön ei kykene vieläkään räpsyttämään että tavattaisiin.
Tahtoo siis jatkaa internetfeikkeilyään tapansa mukaan väittäen haaveitaan todellisuudeksi.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että oikein on huippuaamiainen kyseisessä hotellissa.
On tullut aikoinaan oltua kyseisessä silloin kun pojan ensimmäinen reissu oli tänne Chiang Maihin.
Pidettiin illanistujaista yömyöhään nurmikon lasipöydän ympärillä.
En tiedä minkä johdosta mutta lasipöytä oli aamulla säröillä ja syytökset varsin epäkohteliaita ryhmäämme kohtaan, joten päätimme siihen oman majoituksemme ja siirryimme toiseen.
On fotoja altaalta ja huoneen edustalta ekasta kerroksesta.
Tuo hotelli todellakaan ei ole mikään erikoistason paikka majoituksen, eikä aamupalansakaan johdosta.
Hauskaa kun räpsytön ei kykene vieläkään räpsyttämään että tavattaisiin.
Tahtoo siis jatkaa internetfeikkeilyään tapansa mukaan väittäen haaveitaan todellisuudeksi.
> § <On varmasti fotoja, ei vaan ole näkyvillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On varmasti fotoja, ei vaan ole näkyvillä.
Taidan ladata kun ehdin kaivaa vanhoja faileja ja teen sen ihan vain sen takia että kerjäät ruokintaa ja saat sitten piipityspärrätä aiheesta mitä mielikuvituksestasi kehitätkään jälleen.
Nähtäväksi jää sitten tuleeko näkyville Tyttö vyötärölihavan fotoo aamu-uinniltaan edes hotellilta kun on mahdottomuus Eedenistään räpsäyttää.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidan ladata kun ehdin kaivaa vanhoja faileja ja teen sen ihan vain sen takia että kerjäät ruokintaa ja saat sitten piipityspärrätä aiheesta mitä mielikuvituksestasi kehitätkään jälleen.
Nähtäväksi jää sitten tuleeko näkyville Tyttö vyötärölihavan fotoo aamu-uinniltaan edes hotellilta kun on mahdottomuus Eedenistään räpsäyttää.
> § <Laota myöskin lisää fotoo siitä -70 luvun keittiöstä minkä olet rahdannut chiang maihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
> § <Kokemusmatkailija Pasanen sivuroolissaan on aina koomista luettavaa.
Pasanenhan ei koskaan huorittele ketään eikä puhu pahaa.
On varmasti valtavasti Senssulla laadukkaita kuvia Chiang Maista. Ei vaan ole näkynyt. Pasanen repeää kateuksissaan irti kaikista henkseleistä, varmaan saanut ihottuman, raapii itseään, repii verkkarinsa ja ikenet vuotaa verta, viimeinen hammas heiluu suussa yksin, kuin Pasanen Simonkylän vuokrahuoneessa. Chiang Mai on Pasasten haavemaa ja sellaiseksi se myös jää.
Hyvää retkeä ja juhannusta Kympille! Mukavan kuuloinen suunnitelma ja toivotan kuivia kelejä! Vespalla on pörötelty joskus vuosituhannen ensimmäisellä vuosikymmenellä niissä hienoissa maisemissa exän kanssa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusmatkailija Pasanen sivuroolissaan on aina koomista luettavaa.
Pasanenhan ei koskaan huorittele ketään eikä puhu pahaa.
On varmasti valtavasti Senssulla laadukkaita kuvia Chiang Maista. Ei vaan ole näkynyt. Pasanen repeää kateuksissaan irti kaikista henkseleistä, varmaan saanut ihottuman, raapii itseään, repii verkkarinsa ja ikenet vuotaa verta, viimeinen hammas heiluu suussa yksin, kuin Pasanen Simonkylän vuokrahuoneessa. Chiang Mai on Pasasten haavemaa ja sellaiseksi se myös jää.
Hyvää retkeä ja juhannusta Kympille! Mukavan kuuloinen suunnitelma ja toivotan kuivia kelejä! Vespalla on pörötelty joskus vuosituhannen ensimmäisellä vuosikymmenellä niissä hienoissa maisemissa exän kanssa.Laitan kuvani kyseisestä hotellista joten tulee hieman säröä väitteelle, että minä olen Numba.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten nuo sinun osakaslainasi, osamaksu miljonääri.
Makselet punnissa outoa taas kerran...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laitan kuvani kyseisestä hotellista joten tulee hieman säröä väitteelle, että minä olen Numba.
> § <Piipityspärrälle seuraavassa, ole hyvä.
https://ibb.co/20jvw1bR
https://ibb.co/8n3RRSh7
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Piipityspärrälle seuraavassa, ole hyvä.
https://ibb.co/20jvw1bR
https://ibb.co/8n3RRSh7
> § <"Mies" imettää ;-) https://ibb.co/8n3RRSh7
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mies" imettää ;-) https://ibb.co/8n3RRSh7
Hienoa, mitä seuraavaksi?
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
> § <Onko esikoisesi ?
By Numball - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
> § <Ensin haluan kiittää rehellisyydestä, että et alkanut väittämään että nuo kuvat kuvasta olisivat tuoreita, ja ne on otettu sillä samalla perunalla kuin aiemmatkin kuvasi.
Aikamoisen mukava sattuma, että joku suomalaismies on ollut tuossa samassa hotellissa, sillä Chiang Maissa on kuitenkin sitä valinnanvaraa vaikka kuinka paljon.
En ole väittänyt kyseistä hotellia huippulaatuiseksi eikä sen aamiainen mikä Hiltonin buffa ole, mutta minulle se on siisti yöpymispaikka mukavalla sijainnilla ja perusaamiainen on hyvä
Mutta sitten ne ikävämmät uutiset.
Höpöttelet mitä sattuu tapaamisista juhannuksena Chiang Maista ja sitten postitat jonkun 14 vuotta vanhat kuvat Chiang todisteeksi, kun sinun pitäisi olla kertomasi mukaan Chiang Maissa.
Toisekseen Chiang Maissa asuva taikka "thain aviomies" ja lapsen isä ei majoitu Chiang Maissa hotelliin, kun vaimo on varakas hammasklinikan omistaja, joten valitettavasti kuvasi ei toimi tässä yhteydessä "todisteena".
En ala arvostelemaan kuvassa olevan henkilön habitusta, koska omassanikaan ei ole kehumista, mutta oletan että Possolainen huomaa kuvan henkilön olevan kalju hönö, ja tuo poninhäntä ei sitä asiaa paranna yhtään. Päinvastoin.
Maksuvälineistä puheenollen, maksutapoja on monia, kuin myös valuuttoja. Minulla on vuodesta 2006 saakka ollut tili PayPalilla silloin kun pelasin nettipokeria enemmänkin.
Kun jenkeiltä kiellettiin nettipokeri silloin jokusen vuoden myöhemmin, siirryin pelaamaan eurooppalaisille saiteille, lähinnä Ruotsin ja Briannian pelisivustoille.
PayPalin tiliä käyttänyt joissakin nettiostoksissa joskus, ja nyt sille tuli vielä ensimmäistä kertaa oikein maksukorttikin. Sellainen piti saada https://ibb.co/Lhx9Rxw9
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensin haluan kiittää rehellisyydestä, että et alkanut väittämään että nuo kuvat kuvasta olisivat tuoreita, ja ne on otettu sillä samalla perunalla kuin aiemmatkin kuvasi.
Aikamoisen mukava sattuma, että joku suomalaismies on ollut tuossa samassa hotellissa, sillä Chiang Maissa on kuitenkin sitä valinnanvaraa vaikka kuinka paljon.
En ole väittänyt kyseistä hotellia huippulaatuiseksi eikä sen aamiainen mikä Hiltonin buffa ole, mutta minulle se on siisti yöpymispaikka mukavalla sijainnilla ja perusaamiainen on hyvä
Höpöttelet mitä sattuu tapaamisista juhannuksena Chiang Maista ja sitten postitat jonkun 14 vuotta vanhat kuvat Chiang todisteeksi, kun sinun pitäisi olla kertomasi mukaan Chiang Maissa.
Toisekseen Chiang Maissa asuva taikka "thain aviomies" ja lapsen isä ei majoitu Chiang Maissa hotelliin, kun vaimo on varakas hammasklinikan omistaja, joten valitettavasti kuvasi ei toimi tässä yhteydessä "todisteena".
En ala arvostelemaan kuvassa olevan henkilön habitusta, koska omassanikaan ei ole kehumista, mutta oletan että Possolainen huomaa kuvan henkilön olevan kalju hönö, ja tuo poninhäntä ei sitä asiaa paranna yhtään. Päinvastoin.
Maksuvälineistä puheenollen, maksutapoja on monia, kuin myös valuuttoja. Minulla on vuodesta 2006 saakka ollut tili PayPalilla silloin kun pelasin nettipokeria enemmänkin.
Kun jenkeiltä kiellettiin nettipokeri silloin jokusen vuoden myöhemmin, siirryin pelaamaan eurooppalaisille saiteille, lähinnä Ruotsin ja Briannian pelisivustoille.
PayPalin tiliä käyttänyt joissakin nettiostoksissa joskus, ja nyt sille tuli vielä ensimmäistä kertaa oikein maksukorttikin. Sellainen piti saada https://ibb.co/Lhx9Rxw9
2010PS: Oletan että Posso-Soosi myös huomauttaa sinua kuvien laadusta tasapuolisesti, kuten hänen tekee muiden kuvista.
Ehkäpä Vuoden Pasanen- palkinto meneekin sille lausunnolle, kun hän neuvoi aina ottamaan auringonlaskusta valokuvan siten, että Aurinko on kuvaajan takana.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Mies" imettää ;-) https://ibb.co/8n3RRSh7
Taitaa opettaa sinnä skidille miten vedetään kessua, kun siinä ne on röökivehkeet rivissä lilliputtimiehellä ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ensin haluan kiittää rehellisyydestä, että et alkanut väittämään että nuo kuvat kuvasta olisivat tuoreita, ja ne on otettu sillä samalla perunalla kuin aiemmatkin kuvasi.
2010Enpä oikein tiedä mitä todisteita mihinkin tarvitset 2010 olet sen verran outotyyppi, osamaksuinesi ja mielikuvitusmieljooniesi, mutta tuo todistaa että minä ja senssu emme ole sama henkilö, mitä olen sinulle jo vuosia yrittänyt tolkuttaa, heikolla tuloksella, kognitiivinen dissonanssi on erittäin monimutkainen psyykkinen puolustuskeino, joten ei ole todennäköisesti edes mahdollista että muuttaisit mielipiteesi, suuntaan tai toiseen.
Kuten sanoin en koskaan huorittele ketään, en tarkoituksella haasta riitaa paitsi sinun ääliön kanssa, ja sekin johtuu siitä että inhoan suunnattomasti talousrikollisia, ja muita yhteiskunnan varoilla eläviä pellejä, todellisuudessa, vaikka yrität jatkuvasti väittää muuta.
Mitä tunnen henkilökohtaisesti heitä varsin monta, ja heillä kaikilla on yhteiset piirteet, toiminnassa, juuri samanlaiset kuin sinulla, heikäläiset ovat erittäin vakuuttavia toimissaan, mutta kun asiaa alkaa tutkimaan tarkemmin selviää että se on vain luotukiiltokuva, joka asiaan aikaisemmin törmännyt huomaa heti.
Kuvien laatuun en ole juurikaan koskaan ottanut kantaa, ja paras kuva tulee kun aurinko on oikeassa suunnassa suhteessa kuvattavaan, silloin ei tarvita keinovaloa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enpä oikein tiedä mitä todisteita mihinkin tarvitset 2010 olet sen verran outotyyppi, osamaksuinesi ja mielikuvitusmieljooniesi, mutta tuo todistaa että minä ja senssu emme ole sama henkilö, mitä olen sinulle jo vuosia yrittänyt tolkuttaa, heikolla tuloksella, kognitiivinen dissonanssi on erittäin monimutkainen psyykkinen puolustuskeino, joten ei ole todennäköisesti edes mahdollista että muuttaisit mielipiteesi, suuntaan tai toiseen.
Kuten sanoin en koskaan huorittele ketään, en tarkoituksella haasta riitaa paitsi sinun ääliön kanssa, ja sekin johtuu siitä että inhoan suunnattomasti talousrikollisia, ja muita yhteiskunnan varoilla eläviä pellejä, todellisuudessa, vaikka yrität jatkuvasti väittää muuta.
Mitä tunnen henkilökohtaisesti heitä varsin monta, ja heillä kaikilla on yhteiset piirteet, toiminnassa, juuri samanlaiset kuin sinulla, heikäläiset ovat erittäin vakuuttavia toimissaan, mutta kun asiaa alkaa tutkimaan tarkemmin selviää että se on vain luotukiiltokuva, joka asiaan aikaisemmin törmännyt huomaa heti.
Kuvien laatuun en ole juurikaan koskaan ottanut kantaa, ja paras kuva tulee kun aurinko on oikeassa suunnassa suhteessa kuvattavaan, silloin ei tarvita keinovaloa.Toteat lähes varmasti että minä elän loisena yhteiskunnalle, en elä, olen työtä tekemällä saanut eläkkeeni, ja sen vaatimattoman omaisuuden mitä minulla on, mutta olen tottunut näillä pärjäämään, elämään ilman velkaa, ja osakaslainoja, sinä taas elät hieman toisilla arvoilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toteat lähes varmasti että minä elän loisena yhteiskunnalle, en elä, olen työtä tekemällä saanut eläkkeeni, ja sen vaatimattoman omaisuuden mitä minulla on, mutta olen tottunut näillä pärjäämään, elämään ilman velkaa, ja osakaslainoja, sinä taas elät hieman toisilla arvoilla.
Tuossa taas yksi jolla on osakaslainoissa nalli napsahtanut, https://www.hs.fi/talous/art-2000011308470.html
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toteat lähes varmasti että minä elän loisena yhteiskunnalle, en elä, olen työtä tekemällä saanut eläkkeeni, ja sen vaatimattoman omaisuuden mitä minulla on, mutta olen tottunut näillä pärjäämään, elämään ilman velkaa, ja osakaslainoja, sinä taas elät hieman toisilla arvoilla.
Joo, työtä tekemällä pikkueläkkeen, ja yhteiskunnalta loisimalla takuueläkkeen siihen päälle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, työtä tekemällä pikkueläkkeen, ja yhteiskunnalta loisimalla takuueläkkeen siihen päälle.
Kannattaa kuitenkin tarkastaa oma työeläke kertymä, eläketurvakeskuksesta, sen kertymän tuotto tulee monelle yllätyksenä, varsinkin osamaksumiljonääreille, mutta takuueläkkeen saa jokainen joka suomessa asuu, työeläkkeen voit käyttää missä haluat, vaikka thaimaassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin tarkastaa oma työeläke kertymä, eläketurvakeskuksesta, sen kertymän tuotto tulee monelle yllätyksenä, varsinkin osamaksumiljonääreille, mutta takuueläkkeen saa jokainen joka suomessa asuu, työeläkkeen voit käyttää missä haluat, vaikka thaimaassa.
Pasasen verotettavat tulot on helppo tarkistaa, kun marssii lähimmän verotoimiston asiakaspäätteelle tarkistamaan ne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, Eläketurvaskeskuksesta ei voi tarkastaa työeläkertymää. Takuueläkettä ei saa jokainen Siomessa asuva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enpä oikein tiedä mitä todisteita mihinkin tarvitset 2010 olet sen verran outotyyppi, osamaksuinesi ja mielikuvitusmieljooniesi, mutta tuo todistaa että minä ja senssu emme ole sama henkilö, mitä olen sinulle jo vuosia yrittänyt tolkuttaa, heikolla tuloksella, kognitiivinen dissonanssi on erittäin monimutkainen psyykkinen puolustuskeino, joten ei ole todennäköisesti edes mahdollista että muuttaisit mielipiteesi, suuntaan tai toiseen.
Kuvien laatuun en ole juurikaan koskaan ottanut kantaa, ja paras kuva tulee kun aurinko on oikeassa suunnassa suhteessa kuvattavaan, silloin ei tarvita keinovaloa.On aivan hulvatonta kun pasanen alkaa neuvoa kuvien ottamisissa... :DDD
https://aijaa.com/SRWlAv - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On aivan hulvatonta kun pasanen alkaa neuvoa kuvien ottamisissa... :DDD
https://aijaa.com/SRWlAvMissä romukaupassa kuva on otettu??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, Eläketurvaskeskuksesta ei voi tarkastaa työeläkertymää. Takuueläkettä ei saa jokainen Siomessa asuva.
Eläketurva keskus on nimenomaan sitä varten että sinne kerätään sinun tai työantajasi maksamat eläketurvamaksut, sitten kun olet eläke iässä, vakuutusyhtiö pyytää sinun tietosi sieltä, ja maksavat eläkettä sen pohjalta.
- AnonyymiUUSI
Se meni Senssu sitten piiloon, kun ei halunnut kuulla kommentteja noista kuvistaan jotka ressukka laittoi "Todisteeksi" ;)
- AnonyymiUUSI
Ai että piiloon menin.
Todistin minkä lupasin, eli että olimme kerran kyseisessä hotellissa ennen tänne Chiang Maihin muuttamista.
Todella paljon sanoja jälleen kertynyt räpsyttömältä ja tytön fanilta.
Selvää siis on että Dille ei kykene eikä tahdo tavata ja kokea totuutta.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai että piiloon menin.
Todistin minkä lupasin, eli että olimme kerran kyseisessä hotellissa ennen tänne Chiang Maihin muuttamista.
Todella paljon sanoja jälleen kertynyt räpsyttömältä ja tytön fanilta.
Selvää siis on että Dille ei kykene eikä tahdo tavata ja kokea totuutta.
> § <Mitä tarkalleen ottaen todistit? Että joku hampuusi veti viinaa 2011 Chiang Maissa halvan hotellin terassilla ja poltteli röökiä? Kammannut kaljunsa päälle karvoja tuolta takatukastaan. Tuota ei ole keksinyt Spedekään eikä Juice. Juice käytti hikipantaa.
Sinä olet Suomessa ja pysyt. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkalleen ottaen todistit? Että joku hampuusi veti viinaa 2011 Chiang Maissa halvan hotellin terassilla ja poltteli röökiä? Kammannut kaljunsa päälle karvoja tuolta takatukastaan. Tuota ei ole keksinyt Spedekään eikä Juice. Juice käytti hikipantaa.
Sinä olet Suomessa ja pysyt.Annoin sulle kaipaamasi ruokinnan, joten nyt sulla on pitkäksi aikaa tarinoitavaa.
Kyllä joo hampuusi ja kaljukin, sekä vallan röökiä.
Hauskaa, etkä ymmärrä miksi en viitsi ruokkia sua valokuvilla .... niin, koska tiedät että minä olen suomessa .... ja vallan hampuusi veti viinaa.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annoin sulle kaipaamasi ruokinnan, joten nyt sulla on pitkäksi aikaa tarinoitavaa.
Hauskaa, etkä ymmärrä miksi en viitsi ruokkia sua valokuvilla .... niin, koska tiedät että minä olen suomessa .... ja vallan hampuusi veti viinaa.
> § <Kuten sanoin mikään todiste ei tule muuttamaan sitä minkä tämä 2010 on päästään keksinyt, ja aivopessyt näille lahkolaisille että minä olen sinä, minä en ole koskaan edes käynyt chiang maissa, tosin kävin muutamia kertoja bueng kanissa ja vieressä olevassa mekong joella joka oli varsin kuiva, että olisi voinut helposti kävellä laosiin, siellä vaimoni kävi useasti ostoksilla, koska siellä oli huomattavasti thaimaata halvempaa, en tiedä miten on nyt, muistan että olet laittanut joskus aikaisemmin kuvan itsestäsi ja sinulla oli siinä tuo saparo... jota myös poninhännäksi kutsutaan.
By NumBall - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annoin sulle kaipaamasi ruokinnan, joten nyt sulla on pitkäksi aikaa tarinoitavaa.
> § <Pistekirjoituksesta päätellen Pasaposso kiskoo känniä päälle. On sillä vielä rahaa. Saa nähä riittääkö jussiin saakka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin mikään todiste ei tule muuttamaan sitä minkä tämä 2010 on päästään keksinyt, ja aivopessyt näille lahkolaisille että minä olen sinä, minä en ole koskaan edes käynyt chiang maissa, tosin kävin muutamia kertoja bueng kanissa ja vieressä olevassa mekong joella joka oli varsin kuiva, että olisi voinut helposti kävellä laosiin, siellä vaimoni kävi useasti ostoksilla, koska siellä oli huomattavasti thaimaata halvempaa, en tiedä miten on nyt, muistan että olet laittanut joskus aikaisemmin kuvan itsestäsi ja sinulla oli siinä tuo saparo... jota myös poninhännäksi kutsutaan.
By NumBallJepjep, kunhan nyt vain hieman ruokin rakkaita, nyt tulee taas tuutin täydeltä tarinaa ja vallan kuvaakin laittavat jakoon, että joku tunnistaa, toki tutut mut tunnistaa.
Onhan ne jo totuustarkkaillut kaiken aiemminkin ässämersun rekisteriä myöden.
Hauskaa tässä on se pääasia, että Eedenin hullu ei kykene muuhun kuin puskahuuteluun avustajiensa kanssa.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jepjep, kunhan nyt vain hieman ruokin rakkaita, nyt tulee taas tuutin täydeltä tarinaa ja vallan kuvaakin laittavat jakoon, että joku tunnistaa, toki tutut mut tunnistaa.
Onhan ne jo totuustarkkaillut kaiken aiemminkin ässämersun rekisteriä myöden.
Hauskaa tässä on se pääasia, että Eedenin hullu ei kykene muuhun kuin puskahuuteluun avustajiensa kanssa.
> § <Juu se on toinen ongelma tuolla 2010, uskalsi julkaista nimeni täällä mutta ei omaansa, joka olisi vähintäänkin kohtuullista, olen kerännyt kaikki hänen minulle osoitetut rakkauden osoitukset pilveen, minusta tämä osamaksumiljonääri on raukka, kun piilottaa kaikki tietonsa, ensin nettiyhteys on thaimaasta, ja se on vielä piilotettu vpn palvelun taakse, olen tehnyt jo yhden rikkarin hänen ja laiffilan kirjoituksista, mutta se lopetettiin koska ei tullut thaimaasta vastausta kuka on ollut ip-osoitteen takana... mutta odotellaan, sellaista heppua ei löydy burista, eikä mistään suomalaisyhteisöstä joka on burissa, minulla on sieltä satoja kuvia... löysin jopa muutaman vanhan kaverin sieltä, mutta laitoin sanan kiertämään...
- AnonyymiUUSI
Tämäkin hauska ...........
"Toisekseen Chiang Maissa asuva taikka "thain aviomies" ja lapsen isä ei majoitu Chiang Maissa hotelliin, kun vaimo on varakas hammasklinikan omistaja, joten valitettavasti kuvasi ei toimi tässä yhteydessä "todisteena".
====================
Ensinnäkään tuolloin emme asuneet vielä täällä Chiang Maissa, eikä kitaranmuotoisella tuolloin ollut mitään klinikkaa thaimaassa asuessaan suomessa.
Kas kun itse Eedenin miljonääri on valinnut itselleen kyseisen hotellin.
Ei siis kelpaa tässä yhteydessä todisteeksi että olemme olleet kyseisessä hotellissa, ok.
Hyvä Tyttö2010Neitinen missään yhteydessä ei kelpaa todisteeksi sun asuminen Eedenissä ilman valokuvaa Eedenistä.
> § <- AnonyymiUUSI
Missä kyrvånsyylån tuore foto asumisestaan chiang maissa??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä kyrvånsyylån tuore foto asumisestaan chiang maissa??
Pahoittelen että olen aiheuttanut kahdella hotellikuvalla mielenhäiriöitä koko rakkaiden populalle.
Selvennän omalta osaltani itsestäni seuraavaa:
a) Miksi Senssu voi helposti postittaa kuvia Suomesta ja vanhoja kuvia valokuva-albumista, mutta ei laisinkaan uusia kuvia Thaimaasta? Viimeinen kuva Thaimaasta on vuodelta 2011, mikäli se oikeasti on hänen kuvansa. Siitä on 14 vuotta.
---------- Kyllä minä yhtä helposti voin kaikkia kuvia postittaa, valintani mukaan.
b) Mistä Pasanen tietää Senssun etunimen, kun ei tunne tätä?
---------- Ei kukaan tällä palstalla tiedä minun etunimeäni.
c) Miksi Pasanen ei arvostele eikä tuomitse lainkaan Senssun kielenkäyttöä ja naura kaljulle ja surkeille kuville ja varsinkin kuvien puuttumiselle?
---------- Saman kysymyksen voi esittää rakkaiden keskinäiselle toiminnalle.
d) Miksi sekä Senssu että Pasanen kyselette kaikkeen muilta todisteita ja lisäkuvia, vaan ette toisiltanne?
---------- Vastaan kuten edellä.
e) Miksi ette nimittele toisianne ja toistenne vaimoja ja lapsia, mutta kaikkien muiden vaimot ja lapset kelpaa maalitetuksi?
---------- Metsä vastaa.
f) Tärkein kysymys: Miksi te molemmat olette luolamiehen tasolla ja kerrotte käsittämättömiä satuja, mutta ette laisinkaan epäile toistenne juttuja?
---------- Tasoja on palstalla useita, eikä rakkaatkaan epäile toisiaan.
g) Edelliseen liittyen: Uskooko Pasanen että Senssun vaimo on rikas hammaslääkäri?
Uskooko Senssu että Pasasen vaimo omistaa Hua Hinissa talon ja kookospuiston, ja oli pankkineitinä Phuketissa?
---------- Kysymys on esitetty minulle, että uskonko Numban vaimon omistavan talon ym. joten vastaan että ei ole mitään syytä olla uskomatta.
Pankkineidiksi Numba ei ole vaimoaan väittänyt.
Vain yksiaiheinen vastakysymys, millä perustein tulisi uskoa Laiffin omistavan messuläävän Vantaalla ja Tyttö2010Neitisen Eedenin Naminamissa?
Ajellaan aamuyöstä mökille, kun on peräkärryllinen materiaalia vietävänä.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pahoittelen että olen aiheuttanut kahdella hotellikuvalla mielenhäiriöitä koko rakkaiden populalle.
Selvennän omalta osaltani itsestäni seuraavaa:
a) Miksi Senssu voi helposti postittaa kuvia Suomesta ja vanhoja kuvia valokuva-albumista, mutta ei laisinkaan uusia kuvia Thaimaasta? Viimeinen kuva Thaimaasta on vuodelta 2011, mikäli se oikeasti on hänen kuvansa. Siitä on 14 vuotta.
---------- Kyllä minä yhtä helposti voin kaikkia kuvia postittaa, valintani mukaan.
b) Mistä Pasanen tietää Senssun etunimen, kun ei tunne tätä?
---------- Ei kukaan tällä palstalla tiedä minun etunimeäni.
c) Miksi Pasanen ei arvostele eikä tuomitse lainkaan Senssun kielenkäyttöä ja naura kaljulle ja surkeille kuville ja varsinkin kuvien puuttumiselle?
---------- Saman kysymyksen voi esittää rakkaiden keskinäiselle toiminnalle.
d) Miksi sekä Senssu että Pasanen kyselette kaikkeen muilta todisteita ja lisäkuvia, vaan ette toisiltanne?
---------- Vastaan kuten edellä.
e) Miksi ette nimittele toisianne ja toistenne vaimoja ja lapsia, mutta kaikkien muiden vaimot ja lapset kelpaa maalitetuksi?
---------- Metsä vastaa.
f) Tärkein kysymys: Miksi te molemmat olette luolamiehen tasolla ja kerrotte käsittämättömiä satuja, mutta ette laisinkaan epäile toistenne juttuja?
---------- Tasoja on palstalla useita, eikä rakkaatkaan epäile toisiaan.
g) Edelliseen liittyen: Uskooko Pasanen että Senssun vaimo on rikas hammaslääkäri?
Uskooko Senssu että Pasasen vaimo omistaa Hua Hinissa talon ja kookospuiston, ja oli pankkineitinä Phuketissa?
---------- Kysymys on esitetty minulle, että uskonko Numban vaimon omistavan talon ym. joten vastaan että ei ole mitään syytä olla uskomatta.
Pankkineidiksi Numba ei ole vaimoaan väittänyt.
Vain yksiaiheinen vastakysymys, millä perustein tulisi uskoa Laiffin omistavan messuläävän Vantaalla ja Tyttö2010Neitisen Eedenin Naminamissa?
Ajellaan aamuyöstä mökille, kun on peräkärryllinen materiaalia vietävänä.
> § <"Kyllä minä yhtä helposti voin kaikkia kuvia postittaa, valintani mukaan"
Näköjään voit ottaa Nokian 7650 puhelimella helposti kuvia Suomessa valokuvakansiosta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä minä yhtä helposti voin kaikkia kuvia postittaa, valintani mukaan"
Näköjään voit ottaa Nokian 7650 puhelimella helposti kuvia Suomessa valokuvakansiosta.Jep ja eipä sitten muuta kuin alat lataamaan omiasi ja ihan sama millä kuvattu tai minkä tasoisia, siinäpä sulla juhannuspuuhaa.
Voit myös tarinoida vaikkapa mielikuvitusystävistä, senhän sinä jo osaatkin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222