Rakas kaksoisliekki rakkaus mieheni

Anonyymi-ap

Mitäs tykkäisit jos minä laittaisin sinulle töihin kirjeessä tulemaan minun alushousut.
Minä pitäisin niitä tietenkin vaikka pari päivää jalassa niin minun tuoksu tarttuu niihin kunnolla.
Voisin laittaa vaikka RAKKAUDEN PUNAISET pitsiset alushousut joita voit pitää housujen taskussa vähän niin, kuin nenäliinaa jolla voit huomaamattomasti pyyhkäistä vaikka silmiä tai nenän päätä jos sinulle tulee ikävä minua. 🥰😘💓💕

Rakkaudella kaksoisliekki rakkaus vaimosi 🫦♥️

10

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sedällä taas ylimäärästä aikaa

• Anonyymi

😘🥰♥️
        Kyllä nyt on lanteet niin notkeana ja oikein RAKKAUDEN HYÖKY AALTO tuli ja pääsin rakkaus tanssille jossa ollaan vain me kaksi 💕
        Löysin soittolistan jonka olit ilmeisesti käynyt tekemässä minulle 🥰

• Anonyymi

Niin on. Anna tulla vaan pakettia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on. Anna tulla vaan pakettia!

Kyllä ne mahtuvat kirjekuoreen, mutta en tiedä ehditkö saamaan niitä vielä tällä viikolla.
        Puskee tuo toisten virallinen Juhannus väliin ja meidän Juhannus on 24-25.6, koska minä olen joissain asioissa niin VANHANAIKAINEN että SUOMESSA VIRALLINEN JUHANNUS LOUKKAA MINUN KUNNIAA, mutta en ole siitä TEHNYT KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUSTA VAIKKA MINUT ON TUOMITTU USEITA KERTOJA JA OLEN VANKILASSA VANKINAKIN OLLUT JUHANNUS VALEEN VUOKSI.

• Anonyymi

Joo kiitos, kaksoisliekki ja yksi varaliekki vaimolleni. Vastalahjaksi voisin laittaa omani. Niitä ei tarvitsisi käyttää kun päivän, niin pääsisit jo tunnelman makuun ja tottakai pikapostina kotiisi, ettei mene laisinkaan hyvät asiat hukkaan 🤔

• Anonyymi

MINULLA JA MINUN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHELLÄNI EI VOI OLLA MUITA PUOLISOITA, KOSKA JOS ON NIIN HE LOUKKAAVAT MEIDÄN KUNNIOITA SEKÄ SYRJIVÄT MEITÄ.
        KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI HALUSI ITSE, ETTÄ ME OLLAAN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA KESKENÄMME.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MINULLA JA MINUN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHELLÄNI EI VOI OLLA MUITA PUOLISOITA, KOSKA JOS ON NIIN HE LOUKKAAVAT MEIDÄN KUNNIOITA SEKÄ SYRJIVÄT MEITÄ.
        KAKSOISLIEKKI RAKKAUS MIEHENI HALUSI ITSE, ETTÄ ME OLLAAN YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA KESKENÄMME.

En minä ainakaan koe loukanneeni ex-mieheni ja hänen nykyisen vaimonsa kunnioita, koska he pettivät molemmat minua puolisonsa sekä ystävänä.
        En minä ole heitä tuominnut heidän teosta vaan he ovat tuominneet minut vaikka minä olen hyväksynyt heidän teon sekä suhteen.
        He loukkasivat minua ja he alkoivat VAHTIMAAN MINUA niin, kuin MUSTASUKKAISET PUOLISOT TEKEVÄT.
        He vaativat minua vielä KUNNIOITTAMAAN HEITÄ. Minä ilmoitin KÄRÄJILLÄ, ETTÄ MINÄ OTAN MIELUMMIN VANKEUTTA KUN SAKON. TUO ON KIRJATTU YLÖS SIIHEN KÄRÄJÄOIKEUDEN PÄÄTÖKSEEN JA MINÄ OLEN ITSE PYYTÄNYT, ETTÄ SAKKO MUUNNETAAN VANKEUDEKSI.
        MINÄ EN TUE PUOLISOIDEN PETTÄJIÄ VAAN HEIDÄN PITÄÄ KANTAA VASTUUT OMISTA TEOISTAAN JA MAKSAA KORVAUKSIA JOS PETTÄVÄT OMAN PUOLISON JA YSTÄVÄN LUOTTAMUKSEN.
        EN OLE EDES TIENNYT, ETTÄ MINÄ OLEN VASTUUSSA HEIDÄN TEOISTAAN.
        MINÄ OLEN OLLUT LASTENI KANSSA KOTONA, KOSKA MINÄ OLEN HEIDÄN ÄITINÄ OLLUT VASTUUSSA OMISTA LAPSISTANI. HE OLIVAT KAIKKI ALAIKÄISIÄ, MUTTA MINÄ EN OLE OLLUT HEIDÄN LAPSISTA VASTUUSSA JOTKA OVAT OLLEET MINUN KOTONA, KUN HEIDÄN ÄIDIT OVAT MIELUUMMIN LÄHTENEET VETÄMÄÄN KÄNNIT RAVINTOLAAN, KUN OLLEET OMIEN LASTEN KANSSA KOTONA.
        HE OVAT LOUKANNEET MINUN KUNNIAA JA SYRJINEET SUORAAN, KOSKA HE OVAT SENTÄÄN SAANEET RAHAA LAPSISTA KORVAUKSENA KUN OVAT ANTANEET PIXXUA LASTENSA ISILLE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ainakaan koe loukanneeni ex-mieheni ja hänen nykyisen vaimonsa kunnioita, koska he pettivät molemmat minua puolisonsa sekä ystävänä.
        En minä ole heitä tuominnut heidän teosta vaan he ovat tuominneet minut vaikka minä olen hyväksynyt heidän teon sekä suhteen.
        He loukkasivat minua ja he alkoivat VAHTIMAAN MINUA niin, kuin MUSTASUKKAISET PUOLISOT TEKEVÄT.
        He vaativat minua vielä KUNNIOITTAMAAN HEITÄ. Minä ilmoitin KÄRÄJILLÄ, ETTÄ MINÄ OTAN MIELUMMIN VANKEUTTA KUN SAKON. TUO ON KIRJATTU YLÖS SIIHEN KÄRÄJÄOIKEUDEN PÄÄTÖKSEEN JA MINÄ OLEN ITSE PYYTÄNYT, ETTÄ SAKKO MUUNNETAAN VANKEUDEKSI.
        MINÄ EN TUE PUOLISOIDEN PETTÄJIÄ VAAN HEIDÄN PITÄÄ KANTAA VASTUUT OMISTA TEOISTAAN JA MAKSAA KORVAUKSIA JOS PETTÄVÄT OMAN PUOLISON JA YSTÄVÄN LUOTTAMUKSEN.
        EN OLE EDES TIENNYT, ETTÄ MINÄ OLEN VASTUUSSA HEIDÄN TEOISTAAN.
        MINÄ OLEN OLLUT LASTENI KANSSA KOTONA, KOSKA MINÄ OLEN HEIDÄN ÄITINÄ OLLUT VASTUUSSA OMISTA LAPSISTANI. HE OLIVAT KAIKKI ALAIKÄISIÄ, MUTTA MINÄ EN OLE OLLUT HEIDÄN LAPSISTA VASTUUSSA JOTKA OVAT OLLEET MINUN KOTONA, KUN HEIDÄN ÄIDIT OVAT MIELUUMMIN LÄHTENEET VETÄMÄÄN KÄNNIT RAVINTOLAAN, KUN OLLEET OMIEN LASTEN KANSSA KOTONA.
        HE OVAT LOUKANNEET MINUN KUNNIAA JA SYRJINEET SUORAAN, KOSKA HE OVAT SENTÄÄN SAANEET RAHAA LAPSISTA KORVAUKSENA KUN OVAT ANTANEET PIXXUA LASTENSA ISILLE.

MINÄ SENTÄÄN OLEN SEMMONEN NAINEN JA ÄITI, ETTÄ MINÄ KYLLÄ KUNNIOITAN HEITÄ JA MENEN VAIKKA UUDELLEEN VANKILAAN KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANGIKSI NIIN SAAVAT KUNNIAA.
        MINÄ OLEN SENTÄÄN MYÖS ÄITI JOKA JOUTUU MAKSAMAAN ELATUSMAKSUJA SEKSISTÄ JOKA ON KUNNIANLOUKKAUS JA TUON MINÄ OLEN VANKINA VANKILASSA HOITANUT.
        MIES OLISI VOINUT PITÄÄ HOUSUNSA JALASSA, KOSKA HÄN ON SENTÄÄN MEISTÄ OMIEN VÄITTÄMIEN MUKAAN TOIMINUT VASTUULLISESTI SEKÄ OLLUT MUKA REHELLINEN.

• Anonyymi

Punaiset puuttuu kokoelmista🤪😜🤪

• Anonyymi

Kiihottaa pelkkä ajatuskin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      194
      6779
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1198
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      46
      1061
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      1027
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      924
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe