Ammuntojen takia on laaja vaarallinen alue, jonka itälaita kulkee Kajakarien ja Pihlajakarin välillä ja läntinen laita Kaunissaaren koillisosasta Ristisaareen.
Juhannusaikautaulu / Midsommartidtabell / Midsummer schedule 19.6.-22.6.2025 OTAVA TEKLA
Yhteysalukset liikennöivät Kotkan Kuusisen satamasta. Sataman rajallisista parkkialueista johtuen on matkustajan varauduttava pysäköimään ajoneuvonsa satama-alueen ulkopuolelle hyvissä ajoin ennen yhteysaluksen lähtöaikaa.
https://www.finferries.fi/media/kotka-pyhtaa-juhannusaikataulu-kesa-2025.pdf
Merivoimat ampuu Kotkan edustalla tykeillä juhannusattona HOJO HOJO
17
200
Vastaukset
- Anonyymi
Karhuvuoren ostarin "piritori" ja "ikuisen vapun aukio" ovat taatusti vaarallisemmat paikat ihmisille liikkua kuin tuo merialue.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Ei se Pub Urheiluravintola Marlonin tiskikään mikään turvallinen paikka ole, siiderivalas iskee ettet huomaakkaan.
Pyhtään ongelmajätteet laskevat verkkonsa saliin.
- Anonyymi
Kyllä ne tähystävät onko alue mihin ampua tyhjä veneistä.
- AnonyymiUUSI
Kannattako tyhjään veneeseen ampua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattako tyhjään veneeseen ampua?
Kymiläiset eivät ole liiaksi aivoilla rasitetut.
- Anonyymi
Suursaaressa ja Tytärsaaressa olisi valmiit maalit.
- Anonyymi
Itse ampuisin Rädyn saareen😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ampuisin Rädyn saareen😂
Käpykaartilaiset ampuvat omaan nilkkaan, ja saareen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käpykaartilaiset ampuvat omaan nilkkaan, ja saareen.
Onko sivari Jussuf Hallah aho tulossa Kotkaan kertaamaan ?
- AnonyymiUUSI
Ammunnat peruttu, koska pelkäävät Rätyä.
- AnonyymiUUSI
Taas Kotkaa koijataan älyttömällä vetytaloudella. Jostain pitäisi saada ensin ilmaista vihreää sähköä ennenkuin vedyn valmistus olisi kannattavaa. Saa nähdä lähteekö Kotka taas herrojen kanssa marjaan ja tekee tontit sun muut valmiiksi hattu kourassa.
- AnonyymiUUSI
Pitääkö olla ilmasta sähköä, eikö tuo negatiivinen hinta riitä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö olla ilmasta sähköä, eikö tuo negatiivinen hinta riitä?
Tiedätkö mitä on vihreä vety ja siihen tarvittava vihreä sähkö? Et, koska olet normi kouluja käymätön kymiläinen persu.
- AnonyymiUUSI
Kuuleppas tuvio, miten ulostuksesi liittyy aloitukseen sotapoika sveijkkien pyssyleikeistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas tuvio, miten ulostuksesi liittyy aloitukseen sotapoika sveijkkien pyssyleikeistä?
Ainoastaan Putinin kätyri puhuu pyssyleikeistä kun kyseessä on maamme puolustus ikiaikaista verivihollistamme vastaan.
- AnonyymiUUSI
Vaarallinen alue Prisman ja Lidel`n Alkot kun soditaan.
Prisman risteys ja Jumalniemen ramppi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191544
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61268