Miksi ei kelpaa

Anonyymi-ap

Miksi ilomantsin ev.lut. seurakuntaan ei virkaan hakenutta pappia hyväksytä virkaan.
Eihän vähäinen kokemus ole este, jostakinhan on aloitettava meidän jokaisen työmme.

15

1112

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirkosta kannattaa erota mahdollisimman varhain,säästää kymmeniä tuhansia euroja elämän aikana kun ei kirkollisveroa tarvitse maksaa,ostaa niillä sitten vaikka hyvän hoidon itselle vanhana

• Anonyymi

Koska hän ei saanut äänestyksessä riittävästi ääniä. Tarkempi vastaus, jota ilmeisimmin haet, jokaiselta valtuutetulta kultakin kysymällä.

• Anonyymi

Kirkkovaltuuston pöytäkirjasta löytyy vastaus. Viranhakijalta puuttuvat Ilomantsin seurakunnan edellyttämät erityiset tarpeet: monipuolinen kokemus seurakuntatyöstä ja hallinnosta.

• Anonyymi

Eroan kirkosta vuoden lopussa.

• Anonyymi

Ei tänne tule kohta ketään muualta töihin, kun aina niin vaikeata. Milllon ei nainen kelpaa ja kunnmies tulisi, ei sekään kelpaa. Eikös uskovaisten pitäisi hyväksyä kaikki niine vikoineen että on nainen eikä mies papiksi. Ei Ilomantsissa ole mitään mikä houkuttelisi ja sitten on vielä kauheat vaatimukset, vaikka ottaisivat nyt sen äkkiä kuka tänne epähuomiossa tulisi . Miksi ei uudelle hammaslekurille maksettu opintolainoja, niinkuin edelliselle?

• Anonyymi

Niin ja nekin hammaslääkärit lähti heti kun velvoitettu aika meni umpeen, hyvä kauppa heidän puolelta, täällä vaan tyhmänä hölmötetään.

• Anonyymi

Hyvin olisi sopinut

• Anonyymi

Kuinka niin? Seurakunta (kirkkovaltuusto?) on aikanaan päättänyt, että tullakseen valituksi hakijalla on oltava monipuolinen kokemus seurakuntatyöstä ja seurakuntahallinnosta. Hakijalla ei ole näistä kumpaakaan ja siksi ei voida valita tehtävään. Valtuuston on noudatettava omia päätöksiään, tässä tapauksessa valintakriteereitä.

• Anonyymi

Pogostan Sanomat julkaisi tähän liittyvää tekstiä, jota voisi kutsua surkuhupaisaksi. Kirjoittaja kirkkovaltuuston jäsenenä kysyy kuka kantaa vastuun tällaisesta toiminnasta. Ilomantsin ev.lut.seurakunnan korkein päättävä elin on kirkkovaltuusto. Valtuusto tekee päätöksiä. Valtuusto kantaa vastuun päätöksistään. Hyvä kuitenkin muistaa, että jokaisen pöytäkirjan ohessa on ohjeet valituksen tekemiseen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe