Onkohan karvias tullut paljon häätöjä asunnoista kun ovat paljon lisääntynyt
Häätö asunnoista
8
983
Vastaukset
- Anonyymi
Luulis nyt jo laittavan porukkaa pihalle, karvian vuokrataloille on paljon vuokria maksamatta,
- Anonyymi
Kuka näitä vuokratalojen asioita hoitaa? Ei muuta ulos vain kämpästä jos vuokrat on rästissä.
Ja toivon samaa kohtelua myös niille joiden vesilaskut on maksamatta. Ei muuta kuin raanat kiinni!
Oli sitten tilallinen tai työtön. Sillä me muut maksamme hinnan korotuksina heidänkin vesilaskunsa.
- Anonyymi
On se kyllä touhua kun muut maksavat vuokransa ja vesilaskut ja toiset ei maksa mitään, ei ole ihme jos karvian vuo
- Anonyymi
Ei oo ihme kun kunnan vuokratalolojen talous on miinuksella, eikä oo varaa tehdä mitään remonttia johtuu siitä kun on niin paljon maksamattomia vuokria
- Anonyymi
Johtuukohan nyt sentään siitä
- Anonyymi
Mistä muustakaan se voi johtua
- Anonyymi
Joo ei ainakaa suurempia remontteja kämppiin tehty
- Anonyymi
Millä niitä remontteja tehtäisiin kun ei ole vuokrataloilla rahaa ja vuokrat ja vesi maksu ovat kyllä kalliita asuntoihin verrattuna, pitäisi olla vesi mittarit niin laskuttaisivat siitä. Mitä on kulutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit805932KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2804844Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei292520Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171471- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091294Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191251