Käräjäoikeus oli aiemmin hylännyt raiskaussyytteen, mutta hovioikeuden mukaan miehen syyllisyydestä ei jäänyt nyt epäselvyyttä.
Oikeuslaitos on vitsi!
Näin huonosti asiat ovat
5
142
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeuden päätökset ovat mielipiteitä. Sen mielipide, joka saa taakseen enemmistön voittaa. Käräjäoikeuden päätös olisi saanut lainvoiman, joka kaikki osapuolet olisivat siihen tyytyneet.
- Anonyymi
Ilman pitäviä todisteita ei saisi ketään tuomita, mutta miehiä tuomitaan jatkuvasti femakkojen syytöksillä ilman mitään todisteita ja femakot saa 5000-10 000€ juopottelurahaa.
- Anonyymi
Suomessa oikeus saa vapaasti harkita mitä se totena pitää.
- Anonyymi
Totta!
Minutkin tuomittiin vainoamisesta, koska olin kaupassa väärään aikaan!
Naishenkilö totesi oikeudessa, että "hänen mielestään seurasin häntä".
Olin pyytänyt poliisia hankkimaan valvontatallenteet, mutta eivät hankkineet, koska "ei syytä epäillä rikosta", mutta oikeudessa sitten oli sana sanaa vastaan ja tuomio tuli! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta!
Minutkin tuomittiin vainoamisesta, koska olin kaupassa väärään aikaan!
Naishenkilö totesi oikeudessa, että "hänen mielestään seurasin häntä".
Olin pyytänyt poliisia hankkimaan valvontatallenteet, mutta eivät hankkineet, koska "ei syytä epäillä rikosta", mutta oikeudessa sitten oli sana sanaa vastaan ja tuomio tuli!Otettiinko esim. sormenjäljet ja DNA ? Laissa luetellaan minkä ajan kuluttua tiedot ja merkinnät poistetaan poliisin eri rekistereistä, mutta sen jälkeen ne siirtyvät arkisto- eli historiatietoihin. Siellä ne näkyvät koko elinajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919