Käräjäoikeus oli aiemmin hylännyt raiskaussyytteen, mutta hovioikeuden mukaan miehen syyllisyydestä ei jäänyt nyt epäselvyyttä.
Oikeuslaitos on vitsi!
Näin huonosti asiat ovat
6
386
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeuden päätökset ovat mielipiteitä. Sen mielipide, joka saa taakseen enemmistön voittaa. Käräjäoikeuden päätös olisi saanut lainvoiman, joka kaikki osapuolet olisivat siihen tyytyneet.
- Anonyymi
Ilman pitäviä todisteita ei saisi ketään tuomita, mutta miehiä tuomitaan jatkuvasti femakkojen syytöksillä ilman mitään todisteita ja femakot saa 5000-10 000€ juopottelurahaa.
- Anonyymi
Suomessa oikeus saa vapaasti harkita mitä se totena pitää.
- Anonyymi
Totta!
Minutkin tuomittiin vainoamisesta, koska olin kaupassa väärään aikaan!
Naishenkilö totesi oikeudessa, että "hänen mielestään seurasin häntä".
Olin pyytänyt poliisia hankkimaan valvontatallenteet, mutta eivät hankkineet, koska "ei syytä epäillä rikosta", mutta oikeudessa sitten oli sana sanaa vastaan ja tuomio tuli! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta!
Minutkin tuomittiin vainoamisesta, koska olin kaupassa väärään aikaan!
Naishenkilö totesi oikeudessa, että "hänen mielestään seurasin häntä".
Olin pyytänyt poliisia hankkimaan valvontatallenteet, mutta eivät hankkineet, koska "ei syytä epäillä rikosta", mutta oikeudessa sitten oli sana sanaa vastaan ja tuomio tuli!Otettiinko esim. sormenjäljet ja DNA ? Laissa luetellaan minkä ajan kuluttua tiedot ja merkinnät poistetaan poliisin eri rekistereistä, mutta sen jälkeen ne siirtyvät arkisto- eli historiatietoihin. Siellä ne näkyvät koko elinajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736