Käräjäoikeus oli aiemmin hylännyt raiskaussyytteen, mutta hovioikeuden mukaan miehen syyllisyydestä ei jäänyt nyt epäselvyyttä.
Oikeuslaitos on vitsi!
Näin huonosti asiat ovat
5
204
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeuden päätökset ovat mielipiteitä. Sen mielipide, joka saa taakseen enemmistön voittaa. Käräjäoikeuden päätös olisi saanut lainvoiman, joka kaikki osapuolet olisivat siihen tyytyneet.
- Anonyymi
Ilman pitäviä todisteita ei saisi ketään tuomita, mutta miehiä tuomitaan jatkuvasti femakkojen syytöksillä ilman mitään todisteita ja femakot saa 5000-10 000€ juopottelurahaa.
- Anonyymi
Suomessa oikeus saa vapaasti harkita mitä se totena pitää.
- Anonyymi
Totta!
Minutkin tuomittiin vainoamisesta, koska olin kaupassa väärään aikaan!
Naishenkilö totesi oikeudessa, että "hänen mielestään seurasin häntä".
Olin pyytänyt poliisia hankkimaan valvontatallenteet, mutta eivät hankkineet, koska "ei syytä epäillä rikosta", mutta oikeudessa sitten oli sana sanaa vastaan ja tuomio tuli! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta!
Minutkin tuomittiin vainoamisesta, koska olin kaupassa väärään aikaan!
Naishenkilö totesi oikeudessa, että "hänen mielestään seurasin häntä".
Olin pyytänyt poliisia hankkimaan valvontatallenteet, mutta eivät hankkineet, koska "ei syytä epäillä rikosta", mutta oikeudessa sitten oli sana sanaa vastaan ja tuomio tuli!Otettiinko esim. sormenjäljet ja DNA ? Laissa luetellaan minkä ajan kuluttua tiedot ja merkinnät poistetaan poliisin eri rekistereistä, mutta sen jälkeen ne siirtyvät arkisto- eli historiatietoihin. Siellä ne näkyvät koko elinajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423374- 361964
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301709- 161507
- 231498
- 241377
- 91371
- 141217
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781105- 221092