Minua on homovastaisesti kiusattu vaasan kouluissa ja töissä. Vielä on paljon tekemistä tässä homojen suvaitsemisessa. Kirjoitin tämän näin pride kulkue aikoina. .
Vastaukset 8
- Anonyymi
HOMO
- Anonyymi
Odotan aikoja jolloin homo ei ole enää haukkumasana.
- Anonyymi
Mitä aiot asialle tehdä? Ruikuttaa täällä?
- Anonyymi
Mitä asialle voi sitten tehdä? Tuoda kiusaamista esiin siellä missä sitä tapahtuu? Jos mahdollista setan kautta puolustaa homojen oikeuksia? Yrittää päästä kansanedustajaksi jotta voisi puhua tasa arvosta ja yhdenvertaisuudesta homojen puolesta? En minä ole kuuluisa jonka tarinoita jaetaan runsaasti vaikka instagramissa, ei minun kiusaamisesta kirjoiteta uutisiin joita lukisivat sadat tuhannet.
- Anonyymi
Oho.
- Anonyymi
🌈Pridet on tervetulleita tapahtumia kautta Suomen maan ja maailman.🌈
- Anonyymi
Sensuroidaan tosiasiat, koska ne loukkaavat harhaa. Harhahan ei loukkaa todellisuutta, joten sen voi antaa olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061261
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94878Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466