Minua on homovastaisesti kiusattu vaasan kouluissa ja töissä. Vielä on paljon tekemistä tässä homojen suvaitsemisessa. Kirjoitin tämän näin pride kulkue aikoina. .
Monet vaasalaiset on homovastaisia
7
241
Vastaukset
- Anonyymi
HOMO
- Anonyymi
Odotan aikoja jolloin homo ei ole enää haukkumasana.
- Anonyymi
Mitä aiot asialle tehdä? Ruikuttaa täällä?
- Anonyymi
Mitä asialle voi sitten tehdä? Tuoda kiusaamista esiin siellä missä sitä tapahtuu? Jos mahdollista setan kautta puolustaa homojen oikeuksia? Yrittää päästä kansanedustajaksi jotta voisi puhua tasa arvosta ja yhdenvertaisuudesta homojen puolesta? En minä ole kuuluisa jonka tarinoita jaetaan runsaasti vaikka instagramissa, ei minun kiusaamisesta kirjoiteta uutisiin joita lukisivat sadat tuhannet.
- Anonyymi
Oho.
- Anonyymi
🌈Pridet on tervetulleita tapahtumia kautta Suomen maan ja maailman.🌈
- Anonyymi
Sensuroidaan tosiasiat, koska ne loukkaavat harhaa. Harhahan ei loukkaa todellisuutta, joten sen voi antaa olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1503795Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,843219SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.852634Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.72426Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2472363Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392216Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv821812- 42969
- 95958
- 53849