Moro
Minulla on hybridi volvo XC60 vuosimallia 2018
Mittaristoon tuli varoitus, että kiihdytyksen tehoa on alennettu. Varattava huolto
Volvoliikkeessä sitten mitattiin korkeejänniteakku ja sanottiin että yksi kenno pitäisi vaihtaa. Sekin kuulemma maksaa lähes 4000 € ja uusi akku lähes 10000€.
Autolla voi ajaa normaalisti. Välillä menee säjköllä ja välillä pensalla. Kiihdytyksissä vain pitää ottaa rauhallisesti. Auto ottaa latausta vastaa 28 km ja aikaisemmin 33 km. Eli sähköllä kulkema matka on vain muutaman kilometrin vähemmän.
Minä ihmettelen miksi pitää tehdä kalliit korkeejänniteakun remontit sen takia että autosta tulee virheilmoitus. Mahtaako mennä katsastuksesta läpi. Saako ton virheilmoituksen jotenkin pyryvästi pois päältä ja auto kiihtyisi normaalisti vaikka pensalla.
Ladattava hybridi Volvo
Anonyymi-ap
0
153
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702457
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181416
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411356- 131249
- 101234
- 221211