Transmar on siirtanyt terminaalitopimintansa Pansiontielle ja entisten toimitilojen purku on alkanut. Uusi Prisma on suunniteltu avattavaksi vuoden 2026 aikana.
- Kuulostaa kiireiselle aikataululle, mutta esimerkiksi K-Ukko-Pekka nousi käyttökuntoon noin vuoden sisällä siitä kun louhintatyöt oli saatu päätökseen.
https://aijaa.com/kN7BJF
Transmarin rakennuksia puretaan
25
669
Vastaukset
- Anonyymi
Naantali ei todellakaan tarvitse mitään Prismaa. Ei vaan riitä asiakkaat ja Karvetti vieläpä sellaista aluetta että vedä massoja sinne. Tokmanni pitäisi tulla niin saataisiin kaupunkiin oikeasti sellainen kauppa missä myydään jotain muuta kun ruokaa.
- Anonyymi
Asiakkaat tulevat. Bisneskuvio tulee toimimaan. Väestö todistetusti lisääntyy alueella. Prismoissahan on muutakin kuin ruokaa. Tervetuloa vaan Naantaliin,
- Anonyymi
Prisma-kiinteistöön tulee mm. pikaruokapaikka ja Tokmanni 2026.
Toiveesi siis toteutuu ja Karvetti nousee kiistattomasti naantalilaiseen keskiöön palvelutarjonnassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiveesi siis toteutuu ja Karvetti nousee kiistattomasti naantalilaiseen keskiöön palvelutarjonnassa.Joo, Karvetti tulee Naantalin kauppa-paratiisiksi. Löytyy sitten Prismaa,Tokmannia, Liiteriä ja Ukko-Pekkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiveesi siis toteutuu ja Karvetti nousee kiistattomasti naantalilaiseen keskiöön palvelutarjonnassa.jep kyllä ja alko tulee varmasti kun maksavaa asiakasta on
apteekki kanssa ei tarvii sit lähteä keskustaan ,tokka tietty
ja baaribub missä arabit istuu ja vesipiippua polttelee
- Anonyymi
Tiukka on aikataulu, jos 2026 Prisma jo avataan. Milloin tiemuutokset on tarkoitus toteuttaa?
- Anonyymi
Tarkoitatko tienmuutoksilla Luolalan eritasoliittymän rakentamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaan aikaan pitäisi alkaa työt Luolalassa kuin Prismankin rakentaminen. Elämme mielenkiintoista aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan sitä vielä.
Rannarissa on viittaus: >>Rautakadun ja yhdystien risteykseen on suunniteltu uutta kiertoliittymää<<
Pitäisin "jotain" järjestelyä ihan pakollisena kuviona, Lidl:n nykyinen liittymä ei kykene hanskaamaan Prisman liikennevirtaa käsittääkseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan sitä vielä.
Rannarissa on viittaus: >>Rautakadun ja yhdystien risteykseen on suunniteltu uutta kiertoliittymää<<
Pitäisin "jotain" järjestelyä ihan pakollisena kuviona, Lidl:n nykyinen liittymä ei kykene hanskaamaan Prisman liikennevirtaa käsittääkseni.Kaikissa vaihtoehdoissa näyttää olevan "Rautakadun liikenneympyrä" mukana. Paino sanalla luulo, tuo Rautakadun liikenneympyrä tulee ekana ja erillään Emäntäkoulun isommista ratkaisuista sitten ajallaan.
Saa korjata jos on parempaa tietoa.
https://www.naantali.fi/sites/default/files/media/file/LIITE 8 Ruonan yhdystien liikenneselvitys_raportti_1.pdf
- Anonyymi
Purku näyttää edistyvän hyvin joten eiköhän kohta saa rakennustyöt alkamaan.
- Anonyymi
Samaa katsoin, kun rakennusta oli hävinnyt aika pätkä ihan parin päivän aikana.
- Anonyymi
Miten keskustan S marketin mahtaa nyt käydä kun Prisma vie ainakin autoilevat asiakkaat. Keskustassa täytyy pysyä joku isompi market,onhan sitä sakkia sielläkin. Entä Nuhjalan pikkukauppa Sale, riittääkö asiakkaita sinnekään enää.
- Anonyymi
Eiköhän keskustan S-market jatka normaalia toimintaa nyt kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän keskustan S-market jatka normaalia toimintaa nyt kuitenkin.
S-ryhmän ilmoituksen mukaan nukyinen S-Marketjatkaa normaalisti.
Apteekit toimitilan kummassakin päässä takaavat ihmisvirran riittävyyden.
- Anonyymi
Milloin avataan?
- Anonyymi
Ensivuoden syksyllä pitäisi avata ovet uusi Prisma-keskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensivuoden syksyllä pitäisi avata ovet uusi Prisma-keskus.
Ihanaa saada Prisma tähänkin tuppukylään.
- Anonyymi
Joko se uusi Prisma on valmis?
- Anonyymi
Maan tasalla on Transmaarin hallit: https://ibb.co/gFzPhN3w
- Anonyymi
Lomien jälkeen elokuussa alkaa kunnon pöhinät!
- Anonyymi
Kuka rakentaa Prisman?
- Anonyymi
Eikös kukaan tiedä?
- AnonyymiUUSI
Paalujen junttaus jo menossa!
- AnonyymiUUSI
Melkoinen metsä betonipaaluja on jo juntattuna maahan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953809
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473185Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002817- 1342477
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080