Shirly Karvinen

Anonyymi-ap

Kuulemma pohtii kumitissiensä tyhjentämistä.

No pää onkin jo tyhjä.

29

1198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laittoi silikonit kun metsästi vielä miehiä ja kun alkoi lesboksi niin aito ja luonnollinen on parempi, eli lähes rinnaton siis. Sellainenhan se tanssija Anskukin oli siellä mökillään, poikamainen ja lähes rinnaton eli aito ja luonnollinen. Sellaisista jääkiekkoilijat ja entiset sellaiset tykkää.

      • Anonyymi

        Karalahti on kummallinen tosimiehen näköinen mutta tykkää rinnattomista naisista eli aidoista ja luonnollisista. Nanna on sellainen ja sitten se Jeren salarakas, josta oli Pikkarainenkin myöhemmin kiinnostunut ja jonka Sabinan mies sitten saikin. Ja kaikki ex-kiekkoilijoita. Tämä uusinkin joka on ottanut Jeren hoiviinsa ja antanut työsuhdeautoksi Range Roverin, niin näytti takaapäin aivan pojalta. Sellainen pieni suora pötkylä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karalahti on kummallinen tosimiehen näköinen mutta tykkää rinnattomista naisista eli aidoista ja luonnollisista. Nanna on sellainen ja sitten se Jeren salarakas, josta oli Pikkarainenkin myöhemmin kiinnostunut ja jonka Sabinan mies sitten saikin. Ja kaikki ex-kiekkoilijoita. Tämä uusinkin joka on ottanut Jeren hoiviinsa ja antanut työsuhdeautoksi Range Roverin, niin näytti takaapäin aivan pojalta. Sellainen pieni suora pötkylä.

        Jere on siis juoppo narkkari.


    • Anonyymi

      Kaikkien pitäisi heittää silikonpussinsa pois ja hyväksyä itsensä sellaisena, kuin on luonnostaan.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti pitäis kans huuli täytteet pois, koska ne ei kaunista yhtäkään naista ja ainoastaan rumentavat.


    • Anonyymi

      Heterosta lesboksi tarina. Näitä riittää.

    • Anonyymi

      Ei se korvien väli tai sydän sillä siistiydy jos silikonit heittää mäkeen. On aika törkeä luonne hänellä.

      • Anonyymi

        Selviytyjien sikamaisin ämmä. Kusipäisyys näkyy kilometrien päähän ex-missillä ja juontajalla.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviytyjien sikamaisin ämmä. Kusipäisyys näkyy kilometrien päähän ex-missillä ja juontajalla.

        Tuota ohjelmaa ei kyllä unohda, oli sen verran kamalaa katsottavaa Söölin ja kumppaneidensa yhteenlyöttäytyminen sen vuoksi että sai kiusata oikein joukolla yhtä osallistujaa.. Oksettaa vieläkin kun tuo asia tulee mieleen, Suomen ahdistavin selviytyjät kausi🤢😡


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Tuota ohjelmaa ei kyllä unohda, oli sen verran kamalaa katsottavaa Söölin ja kumppaneidensa yhteenlyöttäytyminen sen vuoksi että sai kiusata oikein joukolla yhtä osallistujaa.. Oksettaa vieläkin kun tuo asia tulee mieleen, Suomen ahdistavin selviytyjät kausi🤢😡

        Olikos se Karoliina myös tuolloin mukana kiusaamassa, vai jollain toisella kaudella. Se pysty tukka tskkupää läski ainakin oli kiusaaja porukassa.


    • Anonyymi

      Kumitissit on muotia. Jos ei olisi, niitä pidettäisiin kummallisina.
      Muotia ei ole pakko seurata. Luonnollisuus ei koskaan mene muodista, vaan säilyy siinä rinnalla toisena ihanteena. Se on aina varma valinta.
      Luonnollinen ei saa kuolaajasediltä klikkejä, mutta tarvitseeko nainen sellaisia? Jos tarvitsee, niin mihin tarkoitukseen ja minkä takia.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt sellaisten luonnollisten eli pienirintaisten pyllistelevän autuaana instoissaan koska miehethän tykkää että pitää olla hyvä peba. Ja noilla joilla on tuo yläpää pieni niin niillä on yleensä se takapuoli iso. Kelpaa sitä miehille esitellä ja vetää uikkarit persvakoon ja hidastetussa videossa käydä pulahtamassa. Kyllä siinä mies jonka mielestä naisen pitää olla aito ja luonnollinen mutta pitää olla hyvä peba, käy kuumana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt sellaisten luonnollisten eli pienirintaisten pyllistelevän autuaana instoissaan koska miehethän tykkää että pitää olla hyvä peba. Ja noilla joilla on tuo yläpää pieni niin niillä on yleensä se takapuoli iso. Kelpaa sitä miehille esitellä ja vetää uikkarit persvakoon ja hidastetussa videossa käydä pulahtamassa. Kyllä siinä mies jonka mielestä naisen pitää olla aito ja luonnollinen mutta pitää olla hyvä peba, käy kuumana.

        Nuorena on esiteltävää mutta vanhempana tuollainen päärynävartaloinen kerää selluliittia sinne alapäähän.


    • Anonyymi

      On se vaan HOT

      • Anonyymi

        Vai niin. Ihanko totta?


    • Anonyymi00015

      Ei kiinnosta kauheesti koko akkeli. Satuin tänään katsomaan Huomenta Suomea missä hän oli. Muutenkin myös on joka tuutissa. Jotenkin vanhan oloinen, vaikka naamaa näköjään on leikelty.

    • Anonyymi00016

      Kyllä vois jo paeta vuorille tämä naisoletettu. Ei jaksa enää yhtään hänen julkisuuskuvaa. Ihan pielessä kaikki asiat.

      • Anonyymi00017

        On ollut jo monta miestä ja naista, nyt taas miehen kanssa avoliitossa. Ihme tuuliviiri ja pakko se on myöntää.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        On ollut jo monta miestä ja naista, nyt taas miehen kanssa avoliitossa. Ihme tuuliviiri ja pakko se on myöntää.

        Etkö vielä ole tiennyt, että vaihtelu virkistää kummasti ?


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Etkö vielä ole tiennyt, että vaihtelu virkistää kummasti ?

        Voi olla, että vielä vaihtuu suhde ja rakkaus naiseen.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Voi olla, että vielä vaihtuu suhde ja rakkaus naiseen.

        Suuri osa ihmisistä on bi. Jos et sattunu tietämään?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Suuri osa ihmisistä on bi. Jos et sattunu tietämään?

        No en kyllä tiennyt, enkä usko.


    • Anonyymi00022

      Montakohan asuntoa tulee vielä olemaan? Millä ihmeellä nää ostelee isoja kämppiä. Kaipa tuolta somesta hankkii ja nuori räppäri epäsevästi mussuttamalla tuo rahaa. Joko pian perhettä?

    • Anonyymi00023

      Shirly Karvinen muutti Ahti Peltosen kanssa omakotitaloon ja ällistyi – ”Oli vähän shokki”
      https://www.is.fi/viihde/art-2000012073798.html

      Näin se julkkis lespokin vain muuttuu heteroksi ihan lennosta vain. Kroppa huutaa ja kalu maistuu.

      • Anonyymi00024

        Nyt näyttäisi päällisin puolin olevan heillä kaikki hyvin, joten toivotaan nyt tällä kertaa, et suhde onnistuu.


    • Anonyymi00027

      Olikohan lesbo missään vaiheessa...

    • Anonyymi00030
      • Anonyymi00031

        Ahti-pojun suuri saalis:
        Nyt oli lööppilehdessä tyhjäpäinen avaus entisestä työnantajastaan ja ajasta ex-Namu yökerhossa.
        Todellinen ajatusten Tonava kun muistelut kattavat vuosikymmenen takaisia yökerhoduuneja..


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Ahti-pojun suuri saalis:
        Nyt oli lööppilehdessä tyhjäpäinen avaus entisestä työnantajastaan ja ajasta ex-Namu yökerhossa.
        Todellinen ajatusten Tonava kun muistelut kattavat vuosikymmenen takaisia yökerhoduuneja..

        Jep! Nolo!!!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe