Kuulemma pohtii kumitissiensä tyhjentämistä.
No pää onkin jo tyhjä.
Shirly Karvinen
29
1198
Vastaukset
- Anonyymi
Laittoi silikonit kun metsästi vielä miehiä ja kun alkoi lesboksi niin aito ja luonnollinen on parempi, eli lähes rinnaton siis. Sellainenhan se tanssija Anskukin oli siellä mökillään, poikamainen ja lähes rinnaton eli aito ja luonnollinen. Sellaisista jääkiekkoilijat ja entiset sellaiset tykkää.
- Anonyymi
Karalahti on kummallinen tosimiehen näköinen mutta tykkää rinnattomista naisista eli aidoista ja luonnollisista. Nanna on sellainen ja sitten se Jeren salarakas, josta oli Pikkarainenkin myöhemmin kiinnostunut ja jonka Sabinan mies sitten saikin. Ja kaikki ex-kiekkoilijoita. Tämä uusinkin joka on ottanut Jeren hoiviinsa ja antanut työsuhdeautoksi Range Roverin, niin näytti takaapäin aivan pojalta. Sellainen pieni suora pötkylä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karalahti on kummallinen tosimiehen näköinen mutta tykkää rinnattomista naisista eli aidoista ja luonnollisista. Nanna on sellainen ja sitten se Jeren salarakas, josta oli Pikkarainenkin myöhemmin kiinnostunut ja jonka Sabinan mies sitten saikin. Ja kaikki ex-kiekkoilijoita. Tämä uusinkin joka on ottanut Jeren hoiviinsa ja antanut työsuhdeautoksi Range Roverin, niin näytti takaapäin aivan pojalta. Sellainen pieni suora pötkylä.
Jere on siis juoppo narkkari.
- Anonyymi
Kaikkien pitäisi heittää silikonpussinsa pois ja hyväksyä itsensä sellaisena, kuin on luonnostaan.
- Anonyymi
Ehdottomasti pitäis kans huuli täytteet pois, koska ne ei kaunista yhtäkään naista ja ainoastaan rumentavat.
- Anonyymi
Heterosta lesboksi tarina. Näitä riittää.
- Anonyymi
Ei se korvien väli tai sydän sillä siistiydy jos silikonit heittää mäkeen. On aika törkeä luonne hänellä.
- Anonyymi
Selviytyjien sikamaisin ämmä. Kusipäisyys näkyy kilometrien päähän ex-missillä ja juontajalla.
- Anonyymi00028
Anonyymi kirjoitti:
Selviytyjien sikamaisin ämmä. Kusipäisyys näkyy kilometrien päähän ex-missillä ja juontajalla.
Tuota ohjelmaa ei kyllä unohda, oli sen verran kamalaa katsottavaa Söölin ja kumppaneidensa yhteenlyöttäytyminen sen vuoksi että sai kiusata oikein joukolla yhtä osallistujaa.. Oksettaa vieläkin kun tuo asia tulee mieleen, Suomen ahdistavin selviytyjät kausi🤢😡
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tuota ohjelmaa ei kyllä unohda, oli sen verran kamalaa katsottavaa Söölin ja kumppaneidensa yhteenlyöttäytyminen sen vuoksi että sai kiusata oikein joukolla yhtä osallistujaa.. Oksettaa vieläkin kun tuo asia tulee mieleen, Suomen ahdistavin selviytyjät kausi🤢😡
Olikos se Karoliina myös tuolloin mukana kiusaamassa, vai jollain toisella kaudella. Se pysty tukka tskkupää läski ainakin oli kiusaaja porukassa.
- Anonyymi
Kumitissit on muotia. Jos ei olisi, niitä pidettäisiin kummallisina.
Muotia ei ole pakko seurata. Luonnollisuus ei koskaan mene muodista, vaan säilyy siinä rinnalla toisena ihanteena. Se on aina varma valinta.
Luonnollinen ei saa kuolaajasediltä klikkejä, mutta tarvitseeko nainen sellaisia? Jos tarvitsee, niin mihin tarkoitukseen ja minkä takia.- Anonyymi
Olen nähnyt sellaisten luonnollisten eli pienirintaisten pyllistelevän autuaana instoissaan koska miehethän tykkää että pitää olla hyvä peba. Ja noilla joilla on tuo yläpää pieni niin niillä on yleensä se takapuoli iso. Kelpaa sitä miehille esitellä ja vetää uikkarit persvakoon ja hidastetussa videossa käydä pulahtamassa. Kyllä siinä mies jonka mielestä naisen pitää olla aito ja luonnollinen mutta pitää olla hyvä peba, käy kuumana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt sellaisten luonnollisten eli pienirintaisten pyllistelevän autuaana instoissaan koska miehethän tykkää että pitää olla hyvä peba. Ja noilla joilla on tuo yläpää pieni niin niillä on yleensä se takapuoli iso. Kelpaa sitä miehille esitellä ja vetää uikkarit persvakoon ja hidastetussa videossa käydä pulahtamassa. Kyllä siinä mies jonka mielestä naisen pitää olla aito ja luonnollinen mutta pitää olla hyvä peba, käy kuumana.
Nuorena on esiteltävää mutta vanhempana tuollainen päärynävartaloinen kerää selluliittia sinne alapäähän.
- Anonyymi
On se vaan HOT
- Anonyymi
Vai niin. Ihanko totta?
- Anonyymi00015
Ei kiinnosta kauheesti koko akkeli. Satuin tänään katsomaan Huomenta Suomea missä hän oli. Muutenkin myös on joka tuutissa. Jotenkin vanhan oloinen, vaikka naamaa näköjään on leikelty.
- Anonyymi00016
Kyllä vois jo paeta vuorille tämä naisoletettu. Ei jaksa enää yhtään hänen julkisuuskuvaa. Ihan pielessä kaikki asiat.
- Anonyymi00017
On ollut jo monta miestä ja naista, nyt taas miehen kanssa avoliitossa. Ihme tuuliviiri ja pakko se on myöntää.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
On ollut jo monta miestä ja naista, nyt taas miehen kanssa avoliitossa. Ihme tuuliviiri ja pakko se on myöntää.
Etkö vielä ole tiennyt, että vaihtelu virkistää kummasti ?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Etkö vielä ole tiennyt, että vaihtelu virkistää kummasti ?
Voi olla, että vielä vaihtuu suhde ja rakkaus naiseen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voi olla, että vielä vaihtuu suhde ja rakkaus naiseen.
Suuri osa ihmisistä on bi. Jos et sattunu tietämään?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Suuri osa ihmisistä on bi. Jos et sattunu tietämään?
No en kyllä tiennyt, enkä usko.
- Anonyymi00022
Montakohan asuntoa tulee vielä olemaan? Millä ihmeellä nää ostelee isoja kämppiä. Kaipa tuolta somesta hankkii ja nuori räppäri epäsevästi mussuttamalla tuo rahaa. Joko pian perhettä?
- Anonyymi00023
Shirly Karvinen muutti Ahti Peltosen kanssa omakotitaloon ja ällistyi – ”Oli vähän shokki”
https://www.is.fi/viihde/art-2000012073798.html
Näin se julkkis lespokin vain muuttuu heteroksi ihan lennosta vain. Kroppa huutaa ja kalu maistuu.- Anonyymi00024
Nyt näyttäisi päällisin puolin olevan heillä kaikki hyvin, joten toivotaan nyt tällä kertaa, et suhde onnistuu.
- Anonyymi00027
Olikohan lesbo missään vaiheessa...
- Anonyymi00030
Autolla ja munalla on suuri vaikutus.
Shirly Karvinen sai yllätyslahjaksi auton
https://www.is.fi/nopeat/2000012087152- Anonyymi00031
Ahti-pojun suuri saalis:
Nyt oli lööppilehdessä tyhjäpäinen avaus entisestä työnantajastaan ja ajasta ex-Namu yökerhossa.
Todellinen ajatusten Tonava kun muistelut kattavat vuosikymmenen takaisia yökerhoduuneja.. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ahti-pojun suuri saalis:
Nyt oli lööppilehdessä tyhjäpäinen avaus entisestä työnantajastaan ja ajasta ex-Namu yökerhossa.
Todellinen ajatusten Tonava kun muistelut kattavat vuosikymmenen takaisia yökerhoduuneja..Jep! Nolo!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512