voi olla ettei ole rahoja mitä jaella. Valtion velka 170 miljardia.
Parin vuoden päästä
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän voisit maksaa oman velkasi pois ja sakkosi myös.
- Anonyymi
Suomalaiset elävät tietämättään poikkeustilassa, joka näkyy kiteytettynä yhdessä tilastossa !
Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
Suomen luku on 57%
Yhdysvaltojen luku on 36%
Sveitsin luku on 32%
Kun julkiset menot ovat liian suuret niin verotus on korkeata ja talouskasvu on olematonta sekä varallisuustasot ovat matalat ! Kuten Suomessa on !
Lopputuloksena Suomi velkaantuu paljon ja velkaantuu ulkomaille !
Suomen julkinen velka on noin 230 miljardia Euroa ! Velka kasvaa vuosittain !?
Velka on peräisin ulkomailta !? - Anonyymi
Eli perusteet ovat olemassa köyhälistön&keskiluokan ns putsaamiseksi kaikesta mikä irti lähtee..
T:Valtiovarasministeri- Anonyymi
Julkinen velka on seurausta vuosikymmenien aikana eduskunnassa tehdyistä menopäätöksistä !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Julkinen velka on seurausta vuosikymmenien aikana eduskunnassa tehdyistä menopäätöksistä !?
Vastiikkeettomista korona tuista , olisiko takaisin maksun aika ? mutta kinutaan vain veronalennuksia sen sijaan !
- Anonyymi
Nyt maristaan leikkauksista, ku ei tajuta.
- Anonyymi
Leikkauksia pakko tehdä. Syy ei vain nyky hallituksen, vaan monien sitä ennen. Vaan ku ei tajuta.
- Anonyymi
Vasemmistolaiset mm jotka eivät osaa edes omia (kelalta saatuja) rahojaan budjetoida vinkuvat lisää vastikkeetonta rahaa ja pitävät ihmisoikeusrikkomuksena jos tulonsiirtoja saksitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607349
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535357
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253142- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182419