Perussuomalaisten toimnta

Anonyymi-ap

Perussuomalaisten toimnta lähes ylivoimaisen vaikeassa tilanteessa on ollut ja on kokonaisuutena arvioiden erinomaista.

Lainsäädännön uudistukset rikollisuuden torjunnassa
Holtittoman talouden pidon raitelleen saamisessa
Suomalaisten puolustamisessa
Suomalaisuuden arvostuksessa
SOTE kaaoksen selvittämisessä

Politiikka on ollut pelkästään myönteistä.
Yhteiskuntaa pitää kehittää, ei ryöstää putipuhtaaksi.

Yhteiskunnan vapaamatkustajat kitisevät ja kihisevät raivoissaan.

Ilmainen raha ei luo hyvinvoitia, ja ilmaista rahaa kommunistit ovat jakaneet määrättömästi.
Jokovaraa ei enää ole.
Sosiaalidemoktaattien kakunviipaleet ovat olleet niin paksuja ettei kakkua enää ole.
Vasemmiston pikavippi politiikka on tullut tiensä päähän.
Taparikollisuudesta palkitseminen ja uhrien syyllistäminen on suoraan kommunistien poliittisesta doktriinista.

22

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon voi vain todeta, että - TOTTA joka SANA - !

      • Anonyymi

        Tuohon voi vain todeta, että aloittajan teksti oli paksua valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon voi vain todeta, että aloittajan teksti oli paksua valhetta.

        Juuri Orpopurra on harjoittanut holtitonta taloudenpitoa, eikä maassa ole edes mitään kriisiä millä sitä puolustella.


      • Anonyymi

        Eihän Suomessa ole mitään muuta kriisiä kuin äärioikeisto tuhohallitus !


    • Anonyymi

      Orpopurran hallitus ottaa ennätysmäärän velkaa ja jakaa sen hyväosaisille.

      • Anonyymi

        Mutta sdp jakaisi hyväosaisten itse hankkimat rahat omille vapahiihtäjilleen.


    • Anonyymi

      Lainsäädännön uudistukset rikollisuuden torjunnassa
      - Tarkalleen ottaen mitä?

      Holtittoman talouden pidon raitelleen saamisessa
      - Valtio velkaantuu ennätystahtia, ostovoima heikentynyt, työttömyys raketoi, hyvätuloisille siirretään miljardeja eläkeläisille.. tarvitseeko muuta sanoa?

      Suomalaisten puolustamisessa
      - Mitä tuo tarkoittaa?

      Suomalaisuuden arvostuksessa
      - Mitä tuo tarkoittaa?

      SOTE kaaoksen selvittämisessä
      - Mitä tuo tarkoittaa?

      Ihan hyvä provo, melkein jo luulin että joku oikeasti näin kirjoitti :)

      • Anonyymi

        Lainsäädännön uudistukset rikollisuuden torjunnassa
        - Tarkalleen ottaen mitä?
        Laittomista aseista ehdottomat rangaistukset.
        Määräalennusten myöntminen taparikollisille
        Vasemmistoterrorismin torjunta.

        Holtittoman talouden pidon raitelleen saamisessa
        - Valtio velkaantuu ennätystahtia, ostovoima heikentynyt, työttömyys raketoi, hyvätuloisille siirretään miljardeja eläkeläisille.. tarvitseeko muuta sanoa?
        Kansaneläkettä maksetaan 738€/kk 98 880 henkilölle joka on siis n. 73 miljoonaa.
        Aiempien hallitusten sitoumuket tulee kustantaa. Työttömyys ei johdu hallituksen toimista vaan ulkomaan kaupan vähenemisestä. Suomi menestyy vain ulkomaan kaupalla.

        Suomalaisten puolustamisessa
        - Mitä tuo tarkoittaa?
        Monikulttuurisuus tuhoa Suomalaiset ja Suomalaisuuden.

        Suomalaisuuden arvostuksessa
        - Mitä tuo tarkoittaa? Monikulttuurisuus on vaarallinen ideologia.
        Vain yksimielinen yhteiset eettiset arvot luovat toimivan yhteiskunnan.
        Heterogeeninen yhteiskunta ei toimi.

        SOTE kaaoksen selvittämisessä
        - Mitä tuo tarkoittaa?
        Kun aiempi terveydenhuolto ja terveydenhoito toimi, piti se hajoittaa jotta saatiin lisää hillotolppia.
        Sairaanhoitopiirit luovuttivat välineensä ja tilansa uudelle hallinnon tasolle johon palkattiin uusi hillotolppa posteja jotka perivat rajua vuokraa tiloista ja laitteista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lainsäädännön uudistukset rikollisuuden torjunnassa
        - Tarkalleen ottaen mitä?
        Laittomista aseista ehdottomat rangaistukset.
        Määräalennusten myöntminen taparikollisille
        Vasemmistoterrorismin torjunta.

        Holtittoman talouden pidon raitelleen saamisessa
        - Valtio velkaantuu ennätystahtia, ostovoima heikentynyt, työttömyys raketoi, hyvätuloisille siirretään miljardeja eläkeläisille.. tarvitseeko muuta sanoa?
        Kansaneläkettä maksetaan 738€/kk 98 880 henkilölle joka on siis n. 73 miljoonaa.
        Aiempien hallitusten sitoumuket tulee kustantaa. Työttömyys ei johdu hallituksen toimista vaan ulkomaan kaupan vähenemisestä. Suomi menestyy vain ulkomaan kaupalla.

        Suomalaisten puolustamisessa
        - Mitä tuo tarkoittaa?
        Monikulttuurisuus tuhoa Suomalaiset ja Suomalaisuuden.

        Suomalaisuuden arvostuksessa
        - Mitä tuo tarkoittaa? Monikulttuurisuus on vaarallinen ideologia.
        Vain yksimielinen yhteiset eettiset arvot luovat toimivan yhteiskunnan.
        Heterogeeninen yhteiskunta ei toimi.

        SOTE kaaoksen selvittämisessä
        - Mitä tuo tarkoittaa?
        Kun aiempi terveydenhuolto ja terveydenhoito toimi, piti se hajoittaa jotta saatiin lisää hillotolppia.
        Sairaanhoitopiirit luovuttivat välineensä ja tilansa uudelle hallinnon tasolle johon palkattiin uusi hillotolppa posteja jotka perivat rajua vuokraa tiloista ja laitteista.

        "Vasemmistoterrorsimin torjunta"
        - Entä oikeistoterrorismi, eikö sille tehdä mitään?

        Olipa niin harhainen kirjoitus ilman minkäälaisia faktoja, että se siitä.

        Ei mikään ihme, että SDP, Keskusta ja Vihreät jyrää. Kansa on kyllästynyt persuiluun.


    • Anonyymi

      Velkaahan punikit rakastaa. Kiitos marin kun pilasit tyhmyydelläsi kaiken. Sak pilasi loputkin asiat.. Hurraa demarit olette lyömättömiä tuhoamaan koko Suomen.. Sen kunniaksi voitte vassarit vetästä neuvostoliiton ja Venäjän liput iloisesti liehumaan lipputankoon.

      • Anonyymi

        Hysteerinen itkupotkuraivarisi on musiikkia korvillemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hysteerinen itkupotkuraivarisi on musiikkia korvillemme.

        Eikä ole, musikkia korvillenne on Venäläinen masurkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole, musikkia korvillenne on Venäläinen masurkka.

        Jatka vain surkeaa parkumistasi vielä kun voit, koska 18.4.2027 kuolet vitutukseen.


    • Anonyymi

      Orpon surkinukset ovat saaneet aikaan Suomeen 100.000 uutta työtöntä köyhää. Hihihihi ei mitenkään hyvä asia hallituksen jatkon kannalta.

      • Anonyymi

        Hihihiii demarilla vetää ratas sutia.


    • Anonyymi

      Kiitä vaan kuule työttömyydestä sakoota ja Putinia. Vaikka oletkin Putinin rakkikoira luulis kerran elämässä sulta tulevan yksi valheet on juttu.

    • Anonyymi

      Persuilla on hirveä kriisi. Purran puntit tutisee. Kannatus 10 %.

      • Anonyymi

        Persuista pihalle potkitun, sinimustia fanittavan ap:n kanssa väittely on sama kuin yrittäisi pelata shakkia pulun kanssa: Se kaataa nappulat, paskoo pitkin lautaa ja lopuksi vielä lentää laumansa luokse ja väittää voittaneensa.

        Poistettuaan sitä ennen ylläpidon suojista viestit joissa hänelle s24 ammattitrollille fiksummat lyö jauhot suuhun,,,🤣🤣


      • Anonyymi

        Mitä luulet ap mikä teidän sinimustien kannatusprosentti on seuraavissa kannatusmittauksissa?


    • Anonyymi

      Tv: orjayhteiskunta persujen avustuksella ! Kokomus kiittää.

      • Anonyymi

        Ainoa puolue joka haluaa mamuille palkkaustason jolla tulee toimeen ilman tarvetta turvautua tukiin liian alhaisen palkan takia millä ei tule toimeen.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe