Kyllä oli mukava herätä KS:n kesäpirkko lehtimyyjän herätykseen kesäloman ensimmäisenä asmuna.
Voisi kuvitella että kesäloma kausi on meneillään niin aloitetaan se lehden tuputtaminen vaikka puoliltapäivin!
Vähän ajattelua
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko saada roskalehteä kaupaksi kun tilaajat kaikkoaa surkean sisällön takia.
- Anonyymi
Eihän Kainarissa ole enää kuin kannet vastakkain. Paperilaatukin on tosi huono. Ainoa anti on huru-ukkojen ja -akkojen mielipide -palsta.
- Anonyymi
Kesätyön tekijöille plussat tästäkin! 👍
Laitetaan soittelemaan kesälomasesongin parhaillaan aamuaikaan ihmisille pakkomyyntiä 🌞🌩️
Pakko painaa pitkää päivää.. ku ei enää lehteekään paineta 😉 - Anonyymi
Minä nuille, että on juuri johtoryhmän kokous meneillään, eli olen eukon puhuttelussa, että soitapa myöhemmin. Lupaa soittaa.
Sitten vaan esto numeron selekään...
Tosiasiassa ollaan ihan digitoitunee, vaikka ollaan jo homenokkia. Ei tule yhtään paperilehteä, eikä postilta perinteisiä kirjeitä. Kaikki asiat hoidetaan mieluiten diginä ja etänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1032848Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2111772- 1201710
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois471574Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641292Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841088- 911072
- 571044
- 52996
- 65895