Jos ei tuu tänään iltapäivällä tai huomenna, niin sitten jännitetään vielä juhannus. Mitä veikkaatte, paljonko oli toukokuun lopussa Lieksan väkiluku Tilastokeskuksen ennakkotiedoissa?
Minulla on kuukausittaiset tiedot tallennettuna jo kuuden vuoden ajalta.
Viimeinen tieto on huhtikuun lopusta ja silloin lukema oli 10002.
Heittäkää arvioita huomioiden se, että viime vuosina kuukausittainen vähenemä on ollut keskimäärin - öpaut - 16 henkeä ja suurimmat pudotukset oli koulujen loppumisen aikoihin, syksyllä koulujen alkamisen aikoihin ja vuodenvaihteessa. Vuosia sitten väkiluku "pompsahti" toukokuulla, eli kasvoi hiukan.
Osuiko suurimmat muutokset esim. koulujen päättymisen aikoihin toukokuulle vai kesäkuulle, sitä en sano, enkä anna muitakaan tarkempia vihjeitä.
Minun arvaukseni on 9988, mutta se voi olla ihan pielessä.
Ei ole vielä tulleet uudet väestörakenteen ennakkotiedot
Anonyymi-ap
5
111
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaan 9992 👆
- Anonyymi
Veikkaus että 9986
- Anonyymi
se on 9982
- Anonyymi
9978
- AnonyymiUUSI
10001
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063118Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2311949- 1361849
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois571843Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961225
- 611155
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841154- 591137
- 67972