Kumma juttu kun asuu kerrostalossa niin kukaan ei kerro mitä on veden hinta.nyt kun tuli vesilaskun niin taas on vesi kallistunut. Kuuma vesi on 10.61 kuutio ja kylmä vesi. 5.54
Kerrostalo
8
313
Vastaukset
- Anonyymi
Voisiko sitä itse udella, eikä odottaa, että "joku" kertoo?
- Anonyymi
Ei voi
- Anonyymi
Oikeesti se ois hallituksen tiedotettava ilmoitustaululla
- Anonyymi
Yhtiökokous päättää vesimaksut. Katso pöytäkirja tai jos olet vuokrannut kämpän, niin kysy osakkeen omistajalta.
- Anonyymi
Ja kun isännöitsijä firma tekee laskut paljonko se sit ottaa laskutus lisää kun se lasku ei tuu suoraan kaupungilta
- Anonyymi
Meidän taloyhtiössä kaikki maksut (hoitovastikkeet, vesimaksut, pääomavastikkeet) menee suoraan taloyhtiön tilille, jolta sitten maksetaan kulut (lämmitys, vesi, kiinteistöhuolto, korjaukset yms) sekä kiinteä maksu isännöintiyhtiölle. Isännöitsijä valvoo, että asukkaat suorittavat maksut säännöllisesti, mutta ei ota "tullia" maksusuorituksista. Tämä tällainenhan huomattaisiin heti tilinpäätöksessä
- Anonyymi
Niin meilläkin. Kaupunki määrää veden hinnan ja sitten taloyhtiön hallitus vaan hyväksyy sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60856
- 47809
- 45742
- 40731
- 39688