Sitä suhkulähettä? Onko se valmitq juhannusta varten?
T matkalaiset
Koska saapi tulla yleisö katsoo
17
454
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen tulee katselumaksu,määrää vielä mietitään.Eivät pääse poliittisesti yhteis ymmärrykseen.
- Anonyymi
Ei kait😥
- Anonyymi
Kuinka paljon olis katsomismaksu? Euron kaksi ja viisi kausikortti?
- Anonyymi
Joko jo? Kertokaa kun saa tulla.
- Anonyymi
Ehkä ensi kesänä
- Anonyymi
Kertokaa nyt aikuisen oikeasti koska se tulee?!
- Anonyymi
No sitte ku on ne avajaiset!
- Anonyymi
Ei milloinkaan,se on peruttu kuuluvat sanovan
- Anonyymi
Suihkulähteen avajaiset 25.6 klo 18 Kylpyläsaaressa!
- Anonyymi
Puhe Tapio Saastamoinen. Lähteen käynnistys ja kahvitarjoilu
- Anonyymi
Kai tää nyt on jo joku vitsi ?
- Anonyymi
Tapio on puhunut ja esittänyt suihkulähdettä jo 20v? Hienoa, että juuri hän pitää avajaispuheen. Kiitos Tapio hienosta aloitteesta,tuo iloa kaikille❤️
- Anonyymi
Koska se ruiluaa sitä vettä niinko valas? Onko se samalla paikalla Jokiluonnon tietokeskus? Ei nävy Oukunsalooon saakka. Kovasti sitä lasten kanssa ootetaan.
- Anonyymi
Vai niin että Saastamoisen Tapio kyllähän se,............................
- Anonyymi
Onko aivan tosi että se avataan vielä tänä kesänä? Huippua!
- Anonyymi
väärä paikka suihkulähteelle jos sitä varten pitää oikein erikseen poiketa, että näkyy. siellä on taas viisaat päät kolahtanut yhteen.
- Anonyymi
Todella suuri tyhmyys suihkulähde laittaa saareen, aivan älytön koko ajatuskin, vaan kun tollot on asialla, ei sitä muuta voi odottaakkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650