tahtoisin olla Sinun omasi, muttei se niin vain mene. Eikä ole mennytkään, olet muutaman kerran nostellut mua sinne seitsemänteen taivaaseen, mutt sieltä oon pudonnut hyvin nopeesti.
plimps-plomps!!!!
Mutt minkäs sille voi kun rakastuu;) Siinä sitä sitte roikkuu niinn kauan kunnes pääsee irti. Rakkaudestaan / mustasukkaisuudestaan / omistushaluistaan / itserakkaudestaan.
Periaatteessa rehellisenä enhän koskaan olekaan ollut Sinun.
Miksi itkisin perääsi :)
Rakastan,rakastan,
6
252
Vastaukset
- Anonyymi
sinä ikävöit häntä ja hän toista. elämä on.
Niin, tällainen pelko on aiheellinen. Tiedän että hänelläkin on traumansa, menneistä suhteistaan. Mutta että ikävöikö jotain toista kuin minua, siitä en oo ihan varma. Niinku romanttisessa mielessä. Tuota voi vaan ihmetellä, kun ei oo tietämystä, tietoisuutta.
- Anonyymi
OutoIintu kirjoitti:
Niin, tällainen pelko on aiheellinen. Tiedän että hänelläkin on traumansa, menneistä suhteistaan. Mutta että ikävöikö jotain toista kuin minua, siitä en oo ihan varma. Niinku romanttisessa mielessä. Tuota voi vaan ihmetellä, kun ei oo tietämystä, tietoisuutta.
Eiköhän ole eri mies mielessä
- Anonyymi
Ihmeellisiä profiileja .. jotenkin naiseksi tuon apn ymmärtäisi..
- Anonyymi
Nyt on aloituksen kirjoittaneen palstasedän monologin makua ellet oo se eräs aivan joutava tarinatenava. Tee tee
Keskitytään tekstiin ja aiheeseen, kiitos.
Voittehan jaksaa keskustelujanne profiilistani ja sukupuolestani muualla keskenänne, jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun624479KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1593368Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582687Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492594- 1352537
- 241903
- 241731
- 301636
- 1741600
- 391297