Saisinko MINÄ

Anonyymi-ap

300 000 ekua, kun menisin mainokseen kalsarit jalassa. Olenhan ihmisenä yhtä arvokas, kuin Jasperi.

20

190

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole.

• Anonyymi

Raha menee rahan luo ja arvosi mitataan sen mukaan paljonko sitä olet onnistunut keräämään. Näin se menee.

• Anonyymi

Ahneus...

• Anonyymi

Mutta aina sanotaan, että ihmiset ovat saman arvoisia..eiks sanota.
      Nyt Pääkkönen sai 300 000 ekua, kun seisoi kalsarit jalassa jossakin mainoksessa ..hahhaaaaa ja sai toi summan. Minun pitää saada sama summa kuin KalsariPääkkönen..

• Anonyymi

Toistelen nykyään mielessäni sitä, miten maailma on hullu paikka. Joku saa jostain mainoksesta 300 000 euroa, mutta minä teen sen summan eteen töitä joka arkipäivä 10 vuoden ajan. Eihän tässä ole mitään järkeä.

Vastaamo tietomurtaja Kivimäen vuosiansiot ovat luokkaa noin netto 1 miljoona euroa (arvio esitetty vuonna 2025 julkaistussa kirjassa Ransom_man). Sellaiset tulot minäkin haluan. Netto 1 miljoona euroa vuodessa. Viidessä vuodessa nettoa 5 miljoonaa euroa. Kyllä sillä jo elelee. Luin em. kirjan eilen ja olen ihan kikseissä sen takia.

Kun tavoite on kirkas ja selkeä, pitää se enää toteuttaa. 300 000 euron mainokset ovat ihan pieniä rahoja. Joka vuosi pitää olla 7 kpl mainoksia, joista saa jokaisesta 300 000 euroa. jotta bruttotulot kiipeävät 2 miljoonaan euroon eli verojen jälkeen nettona 1 miljoona vuodessa. Rikollisten riemuna on, ettei tuloista tarvitse maksaa veroja. Me köyhät tavikset maksamme verot, jotta Kivimäen ja kumpanien ei tarivtse maksaa.

• Anonyymi

Mä haluun kans tuhansia euroja, kuten J.P.
      Seisoin likaiset kalsarit jalassa aamulla ja vaimo otti musta kuvan. Lupas laittaa someen.
      Prkle ku kalsarit olivat edestä keltaiset ja takaa ruskeat. Olis olleet edes puhtaat.

• Anonyymi

sä et ole brändi, tuntematon ei saa hilloa niinkun Jasperi

• Anonyymi

Pitäis saada. Tavis on uskottavampi kuin julkkis. Tämän tajusi aikanaan Seppälä, kun se uudisti konseptinsa. Seppälä oli pitkään luottanut perinteiseen mainontaan, jossa ammattimallit veivät suurimman osan tuotantobudjetista. Tässä lähestymistavassa oli kuitenkin kaksi keskeistä puutetta: se jätti vähemmän resursseja luovaan toteutukseen. Nämä "oman elämänsä supermallit" korvasivat ammattimaiset mallit kaikissa mainosmateriaaleissa, mukaan lukien tv-spotit, myymälämateriaalit ja digitaaliset kampanjat.

"Oman elämänsä supermallit" määritteli muotimarkkinoinnin uudelleen korvaamalla ammattimallit Seppälän omilla asiakkailla ja faneilla. En ymmärrä, miksi kukaan maksaisi euroakaan Jasperi Pääkköselle, kun tavallsia ihmisiä saa malleiksi pienemmällä rahalla. Minä on ainakaan laita jalkaani niitä pöksyjä, joita inhokkini Pääkkönen käyttää.

Tämäkin asia mainostajan on hyvä tiedostaa, että kaikki eivät pidä kaikista ihmisistä. Inhoan Pääkköstä, joten mikä järki on maksaa Pääkköselle siitä, että hän pitää huolen siitä, etten koske edes ilmaiseksi hänen mainostamiinsa alushousuihin? Eikä varmasti kukaan muukaan osta Jasperin kalsareita.

• Anonyymi

Jasperi ollut yhressä Hoolywood-leffassa ja nyt ollaan ku Oskari voittaja.
      Hahahaaaaa
      Epäilen, et asia menee korkeimpaan oikeuteen ja kalsarien hinnaksi tullee 0 euroa.
      Naurattaa koko Pääkkösen kalsaritouhu.

• Anonyymi

Köyhät taas ulisee

• Anonyymi

Ekuja ei saa Jasperkaan, euroja ne ovat. Onko jossakin päin Suomea tapana sanoa euroa ekuksi?? Jos on, mistähän sellainen johtunee?

Euroa edeltävä EY:n laskennallinen valuutta oli nimeltään ECU ja sen korvasi EURO 1.1.1999!

Käyttävätköhän nuoret vai jo silloin 1900-luvulla eläneet "ekua" eurosta puhuessaan?

• Anonyymi

Nyt tarkkuutta fatipää. ECU on autossa oleva tietokoneyksikkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tarkkuutta fatipää. ECU on autossa oleva tietokoneyksikkö.

Nyt tarkkuutta itse toope. Se on moottorin ohjausyksikkö. Eikä mikään eku. Kielitoimiston suositusten mukaan suomessa käytetään suomenkielisiä termejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tarkkuutta itse toope. Se on moottorin ohjausyksikkö. Eikä mikään eku. Kielitoimiston suositusten mukaan suomessa käytetään suomenkielisiä termejä.

No niinhän minä sanoin fatipää. Vedä jo kalsarit jalkaan..hahhhaaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinhän minä sanoin fatipää. Vedä jo kalsarit jalkaan..hahhhaaaa

Etpäs sanonut vatipää. Vaikka olisit tarkoittanut.

• Anonyymi

Saisinko minä samanverran palkkaa kuin Paavo Lipponen?
      Olen minäkin ihminen

• Anonyymi

Nyt se tuli todistettua, et ylläpitokin on samaa mieltä, et jos joku on mainoksessa kalsarit jalassa, se on 300 000 euron/ecun/ekun paikka.
      Poistivat sanan "ihmisroska"

• Anonyymi

Jasperille on noussut silmien tasolle. Liikaa rahaa. Ei pysy mopo lapasessa.

• Anonyymi
      UUSI

Huora sivalsi minua puukolla, ei saatu syytettä läpi. Olisi pitänut nostaa syyte että käytti mun kalsareita ilman lupaa, olisiko lohjennut 300 000 euroo?

• Anonyymi
      UUSI

HEH HEH tapaus menee korkeimpaan oikeuteen ja avot... voi olla et KalsariJasperi on nollan arvoinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      12
      3169
    2. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1801
    3. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      19
      1632
    4. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1545
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1543
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      23
      1511
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      28
      1350
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1334
    9. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1274
    10. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      34
      1252
    Aihe