Ai-jai... mitä toimintaa on ollut Rettan isännöitsijällä viime vuosina Kytölän suunnalla yhdessä rivitaloyhtiössä:
1. ensinnäkin osakkeenomistajan vikailmoituksiin reagointi leväperäistä; kestää, kestää ja pisteenä i:n päälle korjausmiehelle isännöitsijä välittää VÄÄRIN PUHELINNUMERON, että kun kohtaaminen lopulta tapahtuu turhan odottelun ja mutkien kautta, korjausmies aloittaa puhelunsa sättimällä osakkeenomistajaa - KIITTI VITUSTI SUORANAINEN VÄTYS, ISÄNNÖITSIJÄ!
2. huoneistossa koneellinen ilmanvaihto rikkoontui niin isännöitsijä käski vain tuulettamaan ikkunan kautta; vasta kun hallituksen pj:lle sanottiin asiasta, laittoi isännöitsijä toimeksi; TOISAALLA KUULLEMMA TALOYHTIÖSSÄ OLI KORJATTU VASTAAVA VIKA HETI SEURAAVANA PÄIVÄNÄ!
3. taloyhtiössä on muutostyöilmoitukseen kaikki ajateltavissa olevat mahdollisuudet tehdä se asianmukaisesti ennakkoon; mutta yksi rakentajarauno tekee ilman mitään ennakkoilmoituksia kaikkea mahdollista, vaikka yhtiöjärjestyksen mukaan lupa tulee hankkia taloyhtiöltä etukäteen sekä etu- että takapihalle;
takapihan rakentajaraunon salarakennukselle yritti taloyhtiö hakea vieläpä jälkikäteen lupaa, josta kerrottiin tietoa jopa ulkopuoliselle koiranulkoiluttajalle hallituksen jäsenen vaimon (?) toimesta; EI TULLUT JA PURKUUN MENI TYYLIIN SE, MIKÄ 5 VIIKOSSA RAKENNETAAN , SE 3 KK PURETAAN, JOS SITTENKÄÄN, KUN TAIDETEOS JÄI KORISTAMAAN TAKAPIHAA RAKENTAJARAUNOLLA; HV VAIN IHAN ITSE, KUN SINÄHÄN SEN TIEDÄT, MILLE HAISEE SE - ELLER HUR?
KYLLÄ MINÄ RETTA ISÄNNÖINTI OY LAHTEA NIIN LÄMPIMÄSTI SUOSITTELEN JA YHTÄ NAISISÄNNÖITSIJÄÄ SIELLÄ...😎
Nimimerkki: 1/2+1/2=2*(1/2)=1/1=1=100%
Retta Isännöinti Oy ja paikkakuntana Lahti
4
220
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mainosta RETTA ISÄNNÖINTI OY:ltä pukkaa tuon tuosta TRE:llakin luukusta ja lävestä mutta mitenkä oikein on SE TODELLISUUS toiminnassa?
Sopii epäillä, aina sopii epäillä! - Anonyymi
Nämä on kaikkein pahimpia nämä DIY (=tee-se-itse), puuhapetet ja rakentajaraunot.
Voi helvett sentääni, mitä "kötöstelyjä" purku- ja jätelaudasta sitä julkisivulle syntyykään "osaavissa" käsissä. Vielä kun 3 vanhaa koiraa kuseksii lavakauluri- tai kuormalavaihmeisiin... ALORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Ainakin sulla näyttää olevan hyvät juhannus juomat jotka on maistuneetkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin sulla näyttää olevan hyvät juhannus juomat jotka on maistuneetkin
Hah-hah...autoilukunnossa koko ajan. Toisin kuin puuhapete ja/tai rakentajarauno.
Pitäisikö tilatakin poliisipartio MB:llä pihaan - ja vetää vesiperä, kuten pääsiäisenä yksi "nutipää" teki illanilona?
Enkä Huiluntuhtia tule muuten sitten juhannusaattona käristämään pätkityllä punaisella purkulaudalla alanmiesten (DIY) tapaan!
-HANSKAKESKISORMI KAKKOSVITOSEEN PYSTYYN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822