Ai-jai... mitä toimintaa on ollut Rettan isännöitsijällä viime vuosina Kytölän suunnalla yhdessä rivitaloyhtiössä:
1. ensinnäkin osakkeenomistajan vikailmoituksiin reagointi leväperäistä; kestää, kestää ja pisteenä i:n päälle korjausmiehelle isännöitsijä välittää VÄÄRIN PUHELINNUMERON, että kun kohtaaminen lopulta tapahtuu turhan odottelun ja mutkien kautta, korjausmies aloittaa puhelunsa sättimällä osakkeenomistajaa - KIITTI VITUSTI SUORANAINEN VÄTYS, ISÄNNÖITSIJÄ!
2. huoneistossa koneellinen ilmanvaihto rikkoontui niin isännöitsijä käski vain tuulettamaan ikkunan kautta; vasta kun hallituksen pj:lle sanottiin asiasta, laittoi isännöitsijä toimeksi; TOISAALLA KUULLEMMA TALOYHTIÖSSÄ OLI KORJATTU VASTAAVA VIKA HETI SEURAAVANA PÄIVÄNÄ!
3. taloyhtiössä on muutostyöilmoitukseen kaikki ajateltavissa olevat mahdollisuudet tehdä se asianmukaisesti ennakkoon; mutta yksi rakentajarauno tekee ilman mitään ennakkoilmoituksia kaikkea mahdollista, vaikka yhtiöjärjestyksen mukaan lupa tulee hankkia taloyhtiöltä etukäteen sekä etu- että takapihalle;
takapihan rakentajaraunon salarakennukselle yritti taloyhtiö hakea vieläpä jälkikäteen lupaa, josta kerrottiin tietoa jopa ulkopuoliselle koiranulkoiluttajalle hallituksen jäsenen vaimon (?) toimesta; EI TULLUT JA PURKUUN MENI TYYLIIN SE, MIKÄ 5 VIIKOSSA RAKENNETAAN , SE 3 KK PURETAAN, JOS SITTENKÄÄN, KUN TAIDETEOS JÄI KORISTAMAAN TAKAPIHAA RAKENTAJARAUNOLLA; HV VAIN IHAN ITSE, KUN SINÄHÄN SEN TIEDÄT, MILLE HAISEE SE - ELLER HUR?
KYLLÄ MINÄ RETTA ISÄNNÖINTI OY LAHTEA NIIN LÄMPIMÄSTI SUOSITTELEN JA YHTÄ NAISISÄNNÖITSIJÄÄ SIELLÄ...😎
Nimimerkki: 1/2+1/2=2*(1/2)=1/1=1=100%
Retta Isännöinti Oy ja paikkakuntana Lahti
4
81
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mainosta RETTA ISÄNNÖINTI OY:ltä pukkaa tuon tuosta TRE:llakin luukusta ja lävestä mutta mitenkä oikein on SE TODELLISUUS toiminnassa?
Sopii epäillä, aina sopii epäillä! - Anonyymi
Nämä on kaikkein pahimpia nämä DIY (=tee-se-itse), puuhapetet ja rakentajaraunot.
Voi helvett sentääni, mitä "kötöstelyjä" purku- ja jätelaudasta sitä julkisivulle syntyykään "osaavissa" käsissä. Vielä kun 3 vanhaa koiraa kuseksii lavakauluri- tai kuormalavaihmeisiin... ALORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- AnonyymiUUSI
Ainakin sulla näyttää olevan hyvät juhannus juomat jotka on maistuneetkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin sulla näyttää olevan hyvät juhannus juomat jotka on maistuneetkin
Hah-hah...autoilukunnossa koko ajan. Toisin kuin puuhapete ja/tai rakentajarauno.
Pitäisikö tilatakin poliisipartio MB:llä pihaan - ja vetää vesiperä, kuten pääsiäisenä yksi "nutipää" teki illanilona?
Enkä Huiluntuhtia tule muuten sitten juhannusaattona käristämään pätkityllä punaisella purkulaudalla alanmiesten (DIY) tapaan!
-HANSKAKESKISORMI KAKKOSVITOSEEN PYSTYYN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404