Kontiolahti lienee juoruilu ja kateusvapaa paikka koska lähellä isoa kaupunkia?

Anonyymi-ap

Useat pikkupaikat on sitä juoruilua ja kateutta. Kontiolahdesta ei ole kokemuksia mutta koska on Joensuu vieressä niin lienee jo sellainen paikka missä ei juoruta tai kadehdita eikä kyräillä vaikka kaukaakin saapuisi? Kontiolahdella on nämä urheilujutut myös niin meno kai kansainvälisempää eikä kuppikuntaista menoa?

15

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KYYLÄYKSIEN KEHTO JUORUJEN ALKU LÄHDE

• Anonyymi

TIETYT IKÄ RYHMÄT SAMOSTA SAMOO ASIOO PUIVAT

• Anonyymi

joita asioita haluaa pitee omina tietonaa tulaa töykeesti kyselemmään ei älytä että annetaan itestä se nekatiivinen puol vaihe vuos vaivat toiste asiit kuuluu kyylille kylille

• Anonyymi

Sama tyyppi vinkuu samaa asiaa myös joensuun ja lieksan palstoilla.

• Anonyymi

TOISTE ASIAT KIINOSTAA KU EI OO MUUTA TEKEMISTÄ TYÖ TARJOUS JOS SATTUS TULEMAAN JOKA NYT HARVINNAISTA OLLAA OTILA VÄIJYSSÄ JAKSETAAN KYYLÄTÄ

• Anonyymi

Eikä pelkästään niillä, vaan monilla muillakin erilaisissa viestiketjuissa!
        Olen täydellisen varma että asialla on vakavasti häiriintynyt eli mielenterveysongelmainen, sillä kukaan edes jotakuinkin henkisesti terve ei ilkeäisi eikä kehtaisi toimia noin edes kohtuullistas korvausta vastaan. Tämä mieleltään sairas sen sijaan ei kykene ymmärtämään omaa tilannettaan, kuten vastaavanlaisissa tapauksissa yleensäkin, vaan väittää omia harhojaan, kuvitelmiaan ja luulojaan täydeksi todeksi ja syyttää muita siitä ja sellaisesta mitä itse on. Kyseessä oleva yksilö on jo niin kaukana pimeän rajan takana ettei sieltä ole enää paluuta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täydellisen varma että asialla on vakavasti häiriintynyt eli mielenterveysongelmainen, sillä kukaan edes jotakuinkin henkisesti terve ei ilkeäisi eikä kehtaisi toimia noin edes kohtuullistas korvausta vastaan. Tämä mieleltään sairas sen sijaan ei kykene ymmärtämään omaa tilannettaan, kuten vastaavanlaisissa tapauksissa yleensäkin, vaan väittää omia harhojaan, kuvitelmiaan ja luulojaan täydeksi todeksi ja syyttää muita siitä ja sellaisesta mitä itse on. Kyseessä oleva yksilö on jo niin kaukana pimeän rajan takana ettei sieltä ole enää paluuta!

pikkusen voi vaikuttaa itekin ei oo joka kohassa tolittamassa on hiljane hullu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pikkusen voi vaikuttaa itekin ei oo joka kohassa tolittamassa on hiljane hullu

pitää suusa rullalla rullan taskussa toiste asioista on helloppo huolta kantoo omat unohtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hulluhan tuo selvästi on ja kun siihen lisätään vielä uskonnolla sekoitettu yläpää, niin sen tietää että latva on laho, matoja täynnään ja tikan koputtelema

• Anonyymi

KIRKA KIRKA ÄLÄ MUUTA VIRKA KYLLÄHÄN SE SATTUU OMAN TYHMYYTESÄ NÄYTTÄÄ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TOISTE ASIAT KIINOSTAA KU EI OO MUUTA TEKEMISTÄ TYÖ TARJOUS JOS SATTUS TULEMAAN JOKA NYT HARVINNAISTA OLLAA OTILA VÄIJYSSÄ JAKSETAAN KYYLÄTÄ

EIHÄN KYYLÄT TIIJETÄÄ PITÄÄ SUUNSA KIINNI JOKU JOS UTELOO NÄYTÄÄ KESKARII kyylä erottaa oma liike pysähtyy jiä kahtoo älämöttämään veret seisauttavasti mulkottaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrität viedä toisilta ihmisarvon ja mitätöidä täysin kun otettu puheeksi kelvoton käytöksesi, vika ei ole kohteessa vaan paskan viskojassa.

Ei tuota teidän touhua enää katso kukaan sormien välistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hulluhan tuo selvästi on ja kun siihen lisätään vielä uskonnolla sekoitettu yläpää, niin sen tietää että latva on laho, matoja täynnään ja tikan koputtelema

Onko täällä minkäänlaista moderointia kun asiallinen keskustelu yritetään vaientaa kakka-kampanjoilla joissa haukutaan alatyyliin kaikki muut keskustelijat.

Vastaavia täysin asiattomia haukkumisketjuja aukeaa vähän väliä uusia, ilmeisesti sama aloittaja ja oletettavasti sama pommittaa myös vastauksia omaan ketjuunsa.

MODEROINTI?

• Mikä iso? laskeutukaahan Lontooseen tai Tokyoon, niin tiedätte, mikä on iso kaupunki. Ei millään pahalla, kaupunki-ihmiset unelmoivat seikkailusta maaseudulla, luonnon rauhassa.

• Anonyymi

ladi vostookii ALASKAA

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      198
      5742
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1671
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1507
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      69
      1048
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      78
      889
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      877
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      847
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      808
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      779
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      761
    Aihe