Jettirällääjällä?! Tuskin hyvää mainosta vuokraustoiminnalle tuommonen perseily..
Menikö tunteisiin
32
898
Vastaukset
- Anonyymi
Onko ne vuokrattavissa jäkätijäk?
- Anonyymi
Mutta miksi pitää rällätä rantavesissä?
Eiks voisi mennä selälle?- Anonyymi
Lusikalla saatu jnejne
- Anonyymi
Muut ei näe taitavaa kouhotusta jos ajelee keskellä järveä.
- Anonyymi
Mikä mies se oikeen on ja millä rahalla mällää
- Anonyymi
Paikallinen yrittäjä! Näkkyy rahhoo olevan. Meleko uudella Dodge ramilla päästää menemään, ei mikään halpa auto. Pihalla myös joku porsche.
- Anonyymi
Vuokraako joku rällääjää🤭
- Anonyymi
Lie laittanut vittuilessaan vuokrailmoituksen teille kaurahatuille🤣
- Anonyymi
Hyrskällä EI SAA OLLA sossun maksamaa jopo-pyårää enempää!
Iskee kateus.
Iskee uteliaisuus.
Iskee sairaalloinen viha. Miksi minulla ei ole kuin sossun maksama satasen jopo?
Mutta minä kerron. Miksi.
Siksi, että olet sukuruzzauksen kävelevä monumentti, vailla koulutusta, vailla osaamista ja vailla halua mennä elämässä eteenpäin -etujoukoissa, ei pahnan pohjimmaisena.
Siksi, että ole keski-ikäinen vätys, eikä sinusta tule muuta kuin leukoja louskuttava loinen.
Tässä kuvaus perushyrskäläisestä.- Anonyymi
Itseäsi taisit kuvata aika perusteellisesti.
Hyvää Juhannusta kaikille.😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäsi taisit kuvata aika perusteellisesti.
Hyvää Juhannusta kaikille.😁Kun en ole hyrsäkäläenen. Olen kaenuulaenen ja tunnen köyhät ja kateelliset.
- Anonyymi
Nante ja mummon perintö
Mummo: “Muista, että kun minä kuolen, saat kaiken.”
Nante liikuttui.
Mummo: “Kaikki ne muovipussit keittiön laatikossa.”
Nante: “Niissäkö onkin Kainuun valtiovaranto?”
Mummo: “On. Ja kolme puukkoa.” - Anonyymi
Miks joku ois jollekki luiskaohta idiootille kateellinen yhtään mistään?
- Anonyymi
Hyvä kysymys? Tällä aloituksella näkyy ja kuuluu, että on.
Siksi, kun on sukurutzzzauksen käveälevä muistomerkki, eikä ole uskaltanut /kelvannut Hyryä kauemmaksi. Milloinkaan. Eläissään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys? Tällä aloituksella näkyy ja kuuluu, että on.
Siksi, kun on sukurutzzzauksen käveälevä muistomerkki, eikä ole uskaltanut /kelvannut Hyryä kauemmaksi. Milloinkaan. Eläissään.Nantella pallit paukkuu!
- Anonyymi
Lähtikö jollakin mopo käsistä.
- Anonyymi
Ketä oikeasti harmittaa, jos joku pitää hauskaa vesijetillä venekissä?? Enemmän vaan elämää tälle kylälle ja lisää vesijettejä rälläämään. 👍
- Anonyymi
Kyllä kannatetaan !
- Anonyymi
Nante ja Paljakan akka vesijettireissulla
Nante oli saanut käsiinsä vanhan vesijetin. Sellaisen, joka pitää enemmän ääntä kuin etenee, mutta se ei haitannut – sillä Paljakan Akka halusi kyytiin.
– "Nyt kuule Nante, vie minut Hyrylle. Toripäivä ja alelaarit huutaa mun nimeä!"
Nante nyökkäsi, löi käynnistimen päälle ja jetti jyrisi niin että varikset lensi selälleen. Akka istui taakse muovikassi sylissä, jossa oli:
– Leivinuunissa kypsytetty lohi
– Puoli limppua ruisleipää
– Ja termarissa kahvia, joka oli unohtunut keittimeen jo eilen
Matka alkoi hienosti. Hyrynjärvellä jetti otti ilmaa, ja akka kiljaisi:
– "Nante! Nyt mentiin kuin synnin päästö saunassa!"
Yhtäkkiä keskellä selkää jetti yskäisi ja pysähtyi. Akka nousi seisomaan, osoitti moottoria ja sanoi:
– "Se hörppäsi vettä. Just niin kävi mullekin eilen, kun join suoraan hanasta."
Pienen puljaamisen jälkeen päästiin taas liikkeelle. Rantaan saavuttiin märkinä mutta voitokkaina. Ja kun akka pääsi torille, hän sanoi:
– "Tässä sitä ollaan. Jalka kuivana ja mieli märkä."- Anonyymi
Jatko-osa: Paljakan akka toripäivillä
Toripäivä Hyryllä oli täydessä käynnissä. Paljakan akka oli päättänyt, että nyt ei juoda kahvia – vaan kaikkee muuta.
Ensin mentiin lettukojulle. Siitä siirryttiin makkaravaunun kautta pulloteltalle, jossa akka ilmoitti:
– "Laita kuule kaksi kirkasta. Toinen on mulle ja toinen… myös mulle."
Kahden tunnin päästä akka oli jo laulanut karaokea, tanssinut yhden kossupullon kanssa ja halannut kahta koiraa sekä yhtä liikennemerkin tolppaa. Nante yritti pysyä perässä, mutta akka oli elementissään:
– "Tässä on elämää, Nante! Täällä ei tarvita virkamiesmääräyksiä eikä liivejä – täällä tarvitaan löysää asennetta ja kova pieru takataskuun!"
Illalla, kun oli aika palata Paljakkaan, akka ilmoitti päättäväisesti:
– "Minä ajan nyt. Jetillä. Pimeässä."
Nante sanoi:
– "Et muuten aja. Sä just äsken halasit jäätelökonetta ja kutsuit sitä eksäksesi."
- Anonyymi
Paukkuu!
- Anonyymi
Nante ja Paljakan akka Vonkalla – juhannus ja himot
Juhannusyö Vonkalla. Koivu heiluu, kitara soi ja ilmassa on enemmän hyttysiä kuin häpyä.
Paljakan akka seisoo tanssilavan reunalla, silmissä kiilto kuin saunakiukaan luukussa.
Nante on vetänyt kolme pillimehua ja yrittää pysyä rauhallisena, mutta akka ei aio juhannusta viettää vain ruisleivällä ja muistopuheilla.
– "Nante", akka sanoo, "nyt ei enää kelpaa käsikynkkä. Mä haluan juhannuksen. Koko pakanallinen paketti."
– "Mitä se meinaa?" Nante kysyy, vaikka tietää jo vastauksen ja on samalla peloissaan, utelias ja hieman hengästynyt.
Akka hymyilee, ottaa tukea makkaragrillin reunasta ja sanoo:
– "Mä haluan tanssia niin, että lonkka paukkuu ja joku pappi herää unissaan hikoillen."
Lavalla soi hidas valssi. Akka ottaa Nanten kiinni kuin kevät kiimaisen karhun.
– "Tunne mut nyt. En oo pelkkä akka – oon juhannuksen kutsu. Oon savusaunan hämärä, nokinen seinä ja se yksi syli, johon halusit jo yläasteella mut et kehdannut sanoa."
Nante nielaisee. Hiki tulee, vaikka tuulee.
Sitten tanssi vaihtuu humpaksi, ja akka huutaa:
– "Nyt pyöritään niin että polvet huutaa armoa ja alusvaatteet hakee uutta omistajaa!"
Yössä, kun kokko on roihunnut jo sieluun asti, akka nappaa Nanten kädestä ja vie tämän Vonkan taakse koivikkoon.
– "Nante", akka sanoo hiljaa, "jos ei tästä juhannuksesta jää muistoa, niin sitten se ei ollut juhannus ollenkaan."
Ja niin jää. Muurahaiset todistavat, hyttysetkin hiljenee.
Aamulla Vonkan nurmella nukkuu kaksi hahmoa, vierekkäin, peittona risainen serla-rulla ja tyynynä toistensa vatsa.
Akka herää, katsoo Nantea ja sanoo:
– "Mikä ei ollut syntiä, oli vahinko. Kaikki muu oli juhlaa." - Anonyymi
Nante ja Paljakan akka seksimessuilla – Kun Kainuu kohtaa klitoriksen
Kaikki alkoi, kun Paljakan akka luki torstain Kainuun Sanomista ilmoituksen:
"Seksimessut Oulussa – nautinnon uusimmat innovaatiot ja vanhat konstit, jotka ei petä."
Akka tökkäsi Nantea kyynärpäällä kylkeen:
– "Laita jetti käyntiin, Nante. Nyt ei mennä kirkkoon – nyt mennään pyhimpään."
Ouluhallin edessä Nante parkkeerasi jetin huolto-oven viereen ja kysyi:
– "Mitä me tultiin hakemaan?"
Akka virnisti:
– "Tietoa, tunnetta ja jotain, joka tärisee äänettömästi mutta vaikuttaa koko elämään."
Sisällä heitä vastaan tuli maailma, jossa:
– ilmapatjoja myytiin ilmeellä, joka sanoi "tämä ei ole nukkumista varten"
– joka toisen tiskin nimi päättyi sanoihin “deluxe vibra”
– ja yksi demoalue kuulosti siltä, kuin siellä olisi testattu moottorisahaa vaniljakastikkeessa
Akka käveli suoraan tiskille, jossa myytiin kainuulaisille täysin vierasta laitetta: kaukosäätimellä toimivaa lihasvärähtelyhierontapötköä.
– "Sopiiko tää ruisleivän kanssa?" akka kysyi.
Myyjä ei vastannut – hän vain nyökkäsi hitaasti ja pelokkaasti.
Nante meni hetkeksi eksyksiin “bondagealueelle” ja palasi hämmentyneenä, kulmat kurtussa:
– "Joku käski mua haukkumaan. Mä luulin että se oli kalakoju."
Akka löysi itsensä seksipositiviivisuuden työpajasta, jossa ohjaaja sanoi:
– "Miten sinä löydät nautinnon?"
Akka vastasi:
– "Varastan sen. Joskus siltä, joka luulee tietävänsä kaiken – joskus Nanten kahvipaketista."
Lopulta he päätyivät telttaan, jossa myytiin yhteispakettina:
– kynttilä, joka tuoksui ’metsänautinnolta’
– hierontaöljy, joka myös käy ruuanlaittoon
– ja vihkonen nimeltä "Rakkauden Käsikirja – 69 tapaa sanoa kyllä, vaikka ei tiedä kysymystä."
Akka osti kaksi.
Yksi käyttöön, toinen Puolangan kirjastoon hyllytetettäväksi ilman ilmoitusta.
Paluumatkalla jetissä oli uutta tärinää. Ei koneviasta, vaan siitä että takakontissa hurisi vahingossa päälle jäänyt "terveysvibraattori". Nante katsoi akkaa ja sanoi:
– "Mikään ei oo ennallaan."
Akka vastasi:
– "Eikä pidäkään olla. Tieto vapauttaa – ja johto tärisee." - Anonyymi
On täällä ihmisillä kyllä tylsä elämä. Voidaanko kaikki vaikka elää vain omaa elämää? Eläkää vielä kun voitte hohhoi
- Anonyymi
Niinpä, monelta se mahdollisuus on ohi. Nauttikaa elämästä silloin kun vielä pystyy.
- Anonyymi
Ottakaa Nante paukuttajasta mallia .
- Anonyymi
Antakaa Nanten rällätä,varjokirjurikin saa rauhan.
- Anonyymi
Pallit paukkuu Nantella!
- AnonyymiUUSI
Nante ja Paljakan akka – Kaikki kyytiin, Kajaanin Orgasmitreffeille
Kun Vonkan jälkeinen aamu ei tuonut katumusta, vaan selittämätöntä kaipuuta, akka kaivoi käsilaukustaan jostain makkaratikkujen ja puolikkaan Topgun-kondomin välistä pienen esitteen:
"OR.GA Kajaani – Itäsuomen sensuellimmat retriitit"
Slogan: "Tunne itsesi – ja toisenkin puolesta."
Nante yritti paeta:
– "Mulla on lauantaina sauna–"
– "Nyt ei haeta löylyä, vaan sähköä", akka sanoi ja käynnisti jetin ilman kypärää.
Perillä odotti koulukeskuksen saliin rakennettu tanhupohjainen tantrakehä, jossa jokainen sai ottaa kengät pois – ja estot myös.
Akka osallistui heti harjoitukseen nimeltä "Sisäinen susi":
– ulvottiin kumppanin nimen alkukirjain ja tanssittiin itkemällä polvien kautta kohti hyväksyntää.
Nante päätyi väärään ryhmään, jossa puhuttiin vain "eturauhastietoisuudesta" ja sen energisestä suuntaamisesta vanhoihin sukuriitoihin.
Mutta illan huipennus oli vasta tulossa:
-Kainuun ensimmäinen "Tuntojen Tori" – tapahtuma, jossa voi maksaa halaamalla, ja jossa Akka vaihtoi vanhan kämmenhikisen 20 euron setelin orgaaniseen seksuaalienergiapalloneliöön.
Se muistutti lähinnä liukastettua löylykauhaa, joka oli saanut tunteet.
Kun Nante ja akka lähtivät takaisin kohti Hyryä, heillä oli mukanaan:
– yksi uiva vapaudenristi,
– kaksi pakkausta fermentoitua hunajaöljyä,
– ja aivan uusi yhteinen kieli, jota kukaan muu ei koskaan ymmärtäisi.
Yöllä akka kuiskasi, kun jeti hyrisi hiljaa rantaan:
– "Nante... sä oot nyt osa liikkeen alkua."
– "Minkä liikkeen?"
– "Sen, jossa perse ei enää ole istuin – vaan reitti Jumalaan." - AnonyymiUUSI
Nante ja mummo torilla – Valmiina kaikkeen paitsi tavanomaisuuteen
Hyryn torilla oli markkinapäivä ja keli kuin mummon iho: lämmin, vähän kuiva ja täynnä elämän muistoja.
Nante saapui paikalle mummon kanssa, joka oli sonnustautunut parhaaseen kuosiin – villatakki 1970-luvulta ja hiuksissa jotain, mikä ei enää ollut lakkaa vaan tahtoa.
– "Nante, nyt mennään ostamaan sukkahousut tai vieraillaan seksimessuilla. Kumpi tulee ensin vastaan," mummo julisti ja työnsi rollaattoria kuin tankkia rintamalla.
Nante nielaisi kahvin väärään kurkkuun.
– "Mummo, kumpi se on? Mistä me puhutaan nyt oikeasti?"
– "Samaa kaikki, poika. Elastisuutta ja tukea molemmissa – ja jos istuu väärin, jää jäljet."
He suuntasivat ensin sukkahousukojuun. Mummo piti yhtä paria käsissään kuin pyhää reliikkiä.
– "Tässä on enemmän deniärejä kuin kirkossa syntejentunnustuksia."
– "Voitko olla vähän hiljempaa, mummo?" Nante kuiskasi.
– "Ei. Kun täytät kahdeksankymmentä, voit sanoa mitä haluat, ja ihmiset vaan nyökkää."
Sitten mummo huomasi lehtitelineessä esitteitä:
"Seksimessut tulossa taas – rohkeutta, rakkautta ja roikkumista."
– "Nante, tuohan on se, missä akka kävi. Se missä oli se värisevä lohikeitto ja bondage-alue. Nyt mennään. Mä haluan nähdä, mitä sieltä jäi meille vanhuksille tarjolle!"
Nante yritti estellä, mutta oli jo liian myöhäistä. Mummo oli päättänyt – ja mummon päätökset olivat saman tason kuin sota-ajan lottakomennus.
He päättivät tehdä valmistautumiskierroksen:
– ostivat torilta hunajaa ("tästä saa iholle ja ihmissuhteisiin"),
– kuivattuja mustikoita ("jos sieltä ei löydy iloa, niin tästä löytyy antioksidantteja")
– ja viiriäisenmunia ("ei niistä hyötyä ole, mutta niistä tulee ylpeä olo kun kertoo ostaneensa").
Lopuksi mummo seisoi torin laidalla ja totesi torikauppiaalle:
– "Minä en tiedä vielä, ostanko uudet sukkahousut vai uusia elämyksiä – mutta tänään minä elän niin kuin on viimeinen lauantai ennen helvettiä."
Nante vilkaisi taivaalle. Pilvet liikkuivat hitaasti.
Hän tiesi: tämä ei jää tähän. - AnonyymiUUSI
Nantella on viekas juhannus!
- AnonyymiUUSI
Antakaa Nanten jo olla omillaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1032868Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2111772- 1291742
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois471584Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641292Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841088- 911072
- 571054
- 521006
- 67912