Sinä, sinä ja sinä päivästä toiseen. Jos tämä ei ole rakkautta niin en tiiä mikä on 😍
Kukas tänään on mielessä, no kukakohan
45
652
Vastaukset
- Anonyymi
Loppuiko työpäivä aloittajalla ja sen kunniaksi hörhöilee..
- Anonyymi
Muksis.
- Anonyymi
Jooooo
- Anonyymi
Epäiletkö esim kaikkia entisiä tuttuja työelämästä? Ei ihme jos on takana päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäiletkö esim kaikkia entisiä tuttuja työelämästä? Ei ihme jos on takana päin
Ei , vaan yritin saada vastauksen loppuiko aloittajan työpäivä klo 14.00.
- Anonyymi
älä jaksa mua ei kiinnosta oot vanha
- Anonyymi
Ite oot
- Anonyymi
Sinäkin minun mielessäni päivästä toiseen.
Jos me kumpikin ollaan juuri me näemmä rakastuneet tai rakkautta kun pitkään jo 😍❤️🔥- Anonyymi
Oli vähän vaikeaselkoinen kommentti.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinuakin muka niin liikuttaa saako tästä palstaäijän teatterista selvää? Missähän mielessä lie kyselet ei jessus..,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle ei pitäisi olla vaikeaselkoinen kommentti.. kumpikaan meistä ei laittanut vielä tunnisteita, kuten ei oliko aloitus mieheltä naiselle, vain vähän vihjee ehkä mulle (14:37:22)
Missä kaipaat selvemmin ilmaisua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinuakin muka niin liikuttaa saako tästä palstaäijän teatterista selvää? Missähän mielessä lie kyselet ei jessus..,
Vaivaako pakkomielle?
- Anonyymi
On ollu jo 17 vuotta tätä rakkautta..❤️🔥👍
- Anonyymi
Samoilla ajatuksilla mennään..
- Anonyymi
Tietenkin mennään 🔥
- Anonyymi
Haluat, että minä UHRAAN SEITA PÄIVÄNI MEIDÄN RAKKAUDELLE?
- Anonyymi
Syö gubbe niitä paikallissieniä samalla jos shamaani haluat olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö gubbe niitä paikallissieniä samalla jos shamaani haluat olla
Ja ps- minun seitapäiväni? Öö tota joo ok
- Anonyymi
jos vain saisin tavata sinut joskus
- Anonyymi
Pelkkä katse häneltä vuos oli 2016 ehkä ja se oli sanotaanko siin.:). En pääse yli.
Seireeni säestää päässä ja mietin miksi kadotin sut :) jos löytäisin sut oisit nalkissa sen sanon- Anonyymi
Seireeni säestää sun päässä? Niin eli joku hyvin subjektiivinen kokemus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seireeni säestää sun päässä? Niin eli joku hyvin subjektiivinen kokemus
säästä mut tolt
- Anonyymi
Nyt joo toi vuosi ainakin täsmää!
( Samalta kirjoittajalta klo 14:37:22)
Silloin eka kertaa v.2016
Parhaat hetket alkoi ainakin mulla.
Naiselta miehelle tää viesti
- Anonyymi
Niin se on, rakas! Mulla on ollut huono olo, luulen että johtuu tästä syvästä rakastumisen tilasta🥰
- Anonyymi
Kieltämättä välillä kuvottaa koko tilanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltämättä välillä kuvottaa koko tilanne
Mä luulen että mulla on vatsatauti tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen että mulla on vatsatauti tulossa.
Pysy kaukana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy kaukana
Heh, hauskasti sanottu🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, hauskasti sanottu🤣
Pysy. Kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, hauskasti sanottu🤣
Mulla oli muutama viikko sitten noro joten tuskin heti tulis uudestaan joten ei hätää :D silloin jo kärsitty ihan olan takaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli muutama viikko sitten noro joten tuskin heti tulis uudestaan joten ei hätää :D silloin jo kärsitty ihan olan takaa :D
😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂🤣
Tiedän jo nyt mitä kiusaajat suunnittelee. Ovat sen jo useamman kerran tehneetkin. Ei ois pitänyt sanoa mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy. Kaukana.
Mä oon ollu pari vuotta jo kaukana kaikesta, et ei huolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän jo nyt mitä kiusaajat suunnittelee. Ovat sen jo useamman kerran tehneetkin. Ei ois pitänyt sanoa mitään
Noi kiusaajat on super ärsyttäviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onneksi ole noron oireita. Luulen että nämä on vaan kaipuun ja ikävän fyysistä oirehdintaa…toivottavasti.
- Anonyymi
oot ajatuksissani aamulla, päivisin ja illoin, kävelen joka päivä sen paikan ohi jossa sanoin sinulle "terve", jossa juttelimme ensimmäisen kerran koirastasi ja sen paikan ohi jossa tunnustin ihastukseni sinuun. illalla kävelen kujaa pitkin ja näe asuntosi ja pystyn palaamaan aikaan kun näin sinua ensikerran v23... muistan myös sen lokakuun täyden kuun....
rakastan sinua L
J - Anonyymi
Teehän se on 😍🤗ja en tosiaan tiiä minäkään ❤️
- Anonyymi
Vihreä vai musta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreä vai musta?
Vihreä🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreä🩷
Voitit pääpalkinnon. Lähetämme sen postissa tai mahdollisesti tipahtaa syliin kun vähiten sitä odotat.
Osallistuisitko vielä pari minuuttia kestävään kyselyyn koskien miesten lisääntyneeseen eturauhaskihelmöintiin?
Kiitos osallistumisesta!
Ystävällisin terveisin Minä
- Anonyymi
Sitä se todennäköisesti jos useita vuosia kestää, ihminen tulee mieleen usein ja kaduilla ja kaupoissa hieman häntä muistuttavat ihmiset saavat tuijottamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Azt4P1WfNKk - Anonyymi
leijailen kun häntä mietin
mietteliäsmieleni<3mielitiettyni
🍓.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650