Jos haluaa rahaa eikä vain tehdä töitä ehdottomasti kannattaa lähteä Norjaan töihin.
Norjaan töihin
13
609
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaa- aika muuttaa ihmistä ja Norjassa vapaat on laissa säädetty pakolliseksi.
- Anonyymi
Riskejä on joskus elämässä otettava vaikka ei tykkäisi norjalaisista vapaalla.
- Anonyymi
Juu, tai kattelee Suomesta vähätöisen ja isopalkkasen homman.
- Anonyymi
Onhan siellä vähän eri liksat kun täällä.
- Anonyymi
On joo ja hinnatkin sen mukaiset.
Mutta hyvin pärjää joka tapauksessa.
Olen ollut muutamana talvena sesonki töissä aura-auto hommissa Altassa.
Pitkiä päiviä töissä mutta myös tienestit sen mukaan.
3-kuukauden aikana tienaa n, 20000€ -25000€ käteen mutta töitä tehdään 12 tuntia päivässä 4-päivänä viikossa + joka toinen viikonloppu päivystys josta maksetaan puoli palkkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-kuukauden aikana tienaa n, 20000€ -25000€ käteen mutta töitä tehdään 12 tuntia päivässä 4-päivänä viikossa joka toinen viikonloppu päivystys josta maksetaan puoli palkkaa.Jos olit joskus ajattamassa sennan kolonnaa, niin olin varmaan siinæ kolonnassa. Morjens vaan! Tienesteistæ. Ostovoima palkallani on vain n. 10 % parempi, kuin oli aikoinaan Suomessa. 2021 se tosin oli vielækin parempi, koska sen vuoden olin reissuhommissa pohjoisrannikolla. Moni Suomessa muuten ihmettelee, ettæ miksi ne tiet Finnmarkissa joskus suljetaan? Miksei niitæ aurata. Mehæn kyllæ tiedæmme vastauksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-kuukauden aikana tienaa n, 20000€ -25000€ käteen mutta töitä tehdään 12 tuntia päivässä 4-päivänä viikossa joka toinen viikonloppu päivystys josta maksetaan puoli palkkaa.Eihän tuo ole pahakaan. Kun lähtee töihin niin samahan se on tehdä se 12h kerralla.
- Anonyymi
Töitä tekee mielellään kun saa oikeeta palkkaa vähät veroist
- Anonyymi
Norja on rikas maa ja siellä ei ole sellaiset verot kuin Suomessa. Jos on kielipäätä niin ehdottomasti kannattaa lähteä Norjaan töihin. Hintataso on tietysti omanlainen mutta rahaahan voi aina kerätä ja tulla käyttämään säästyneet palkkarahat sitten aikanaan tänne.
Jos ei sitten koti-ikävä estä lähtemästä, sekin voi olla este.- Anonyymi
Kruunun kurssi on sukeltanut jo pari vuotta ja on tällä hetkellä niin surkea, että alasta riippumatta saman summan euroa saat Suomessa huomattavasti helpommin.
- Anonyymi
Suomessa saat maksaa veroja henkihieveriin saakka
- Anonyymi00013
Minulle sopi, että talvet opettaja ja kesästä 2 kk Jäämeren rannalla kalatehtaalla. Kesän ansiot melkein yhtä suuret kuin koko talven. Kuntoa piti olla, hommat välillä raskaita. Mutta kun parastaan pisti, niin syksyllä toivottelivat seuraavana suvena tervetulleeksi.
Vaihtelu virkisti. Oli meikäläisiä siellä samalla kaavalla useampiakin, joku avioparikin. - Anonyymi00014
Ruotsissa myös hakevat aika kovasti työvoimaa pohjoiseen Ruotsiin. Palkatkin kohtuullisella mallilla ja matka lyhyempi kotikonnuille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534667Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1993989Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352720Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102492100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372238Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks141825Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1211667Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491484- 341375
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241331