Jos haluaa rahaa eikä vain tehdä töitä ehdottomasti kannattaa lähteä Norjaan töihin.
Norjaan töihin
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaa- aika muuttaa ihmistä ja Norjassa vapaat on laissa säädetty pakolliseksi.
- Anonyymi
Riskejä on joskus elämässä otettava vaikka ei tykkäisi norjalaisista vapaalla.
- Anonyymi
Juu, tai kattelee Suomesta vähätöisen ja isopalkkasen homman.
- Anonyymi
Onhan siellä vähän eri liksat kun täällä.
- Anonyymi
On joo ja hinnatkin sen mukaiset.
Mutta hyvin pärjää joka tapauksessa.
Olen ollut muutamana talvena sesonki töissä aura-auto hommissa Altassa.
Pitkiä päiviä töissä mutta myös tienestit sen mukaan.
3-kuukauden aikana tienaa n, 20000€ -25000€ käteen mutta töitä tehdään 12 tuntia päivässä 4-päivänä viikossa + joka toinen viikonloppu päivystys josta maksetaan puoli palkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835