Jos haluaa rahaa eikä vain tehdä töitä ehdottomasti kannattaa lähteä Norjaan töihin.
Norjaan töihin
11
367
Vastaukset
- Anonyymi
Vapaa- aika muuttaa ihmistä ja Norjassa vapaat on laissa säädetty pakolliseksi.
- Anonyymi
Riskejä on joskus elämässä otettava vaikka ei tykkäisi norjalaisista vapaalla.
- Anonyymi
Juu, tai kattelee Suomesta vähätöisen ja isopalkkasen homman.
- Anonyymi
Onhan siellä vähän eri liksat kun täällä.
- Anonyymi
On joo ja hinnatkin sen mukaiset.
Mutta hyvin pärjää joka tapauksessa.
Olen ollut muutamana talvena sesonki töissä aura-auto hommissa Altassa.
Pitkiä päiviä töissä mutta myös tienestit sen mukaan.
3-kuukauden aikana tienaa n, 20000€ -25000€ käteen mutta töitä tehdään 12 tuntia päivässä 4-päivänä viikossa + joka toinen viikonloppu päivystys josta maksetaan puoli palkkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-kuukauden aikana tienaa n, 20000€ -25000€ käteen mutta töitä tehdään 12 tuntia päivässä 4-päivänä viikossa joka toinen viikonloppu päivystys josta maksetaan puoli palkkaa.Jos olit joskus ajattamassa sennan kolonnaa, niin olin varmaan siinæ kolonnassa. Morjens vaan! Tienesteistæ. Ostovoima palkallani on vain n. 10 % parempi, kuin oli aikoinaan Suomessa. 2021 se tosin oli vielækin parempi, koska sen vuoden olin reissuhommissa pohjoisrannikolla. Moni Suomessa muuten ihmettelee, ettæ miksi ne tiet Finnmarkissa joskus suljetaan? Miksei niitæ aurata. Mehæn kyllæ tiedæmme vastauksen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3-kuukauden aikana tienaa n, 20000€ -25000€ käteen mutta töitä tehdään 12 tuntia päivässä 4-päivänä viikossa joka toinen viikonloppu päivystys josta maksetaan puoli palkkaa.Eihän tuo ole pahakaan. Kun lähtee töihin niin samahan se on tehdä se 12h kerralla.
- Anonyymi
Töitä tekee mielellään kun saa oikeeta palkkaa vähät veroist
- Anonyymi
Norja on rikas maa ja siellä ei ole sellaiset verot kuin Suomessa. Jos on kielipäätä niin ehdottomasti kannattaa lähteä Norjaan töihin. Hintataso on tietysti omanlainen mutta rahaahan voi aina kerätä ja tulla käyttämään säästyneet palkkarahat sitten aikanaan tänne.
Jos ei sitten koti-ikävä estä lähtemästä, sekin voi olla este.- Anonyymi
Kruunun kurssi on sukeltanut jo pari vuotta ja on tällä hetkellä niin surkea, että alasta riippumatta saman summan euroa saat Suomessa huomattavasti helpommin.
- Anonyymi
Suomessa saat maksaa veroja henkihieveriin saakka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925