Ainutlaatuinenhan sinä oletkin.
Siinä missä toinen ei kestäisi sukkaa lattialla, taikka leivänmuruja leikkuulaudalla jotka johtaisivat maailmanloppuun.
Sinä olet minua ymmärtänyt ja kestänyt ja sietänyt.
Aina kaikessa olet ollut ymmärtävä, vaikkakin olet itse myöskin vaikeasti ymmärrettävä.
Ehkäpä sinä ymmärrät senkin.
:/
Nainen, sietokykysi on jotain ainutlaatuista
29
568
Vastaukset
- Anonyymi
Tapaasi toimia on myös vaikea ymmärtää, mutta eihän mikään ole normaalia ollutkaan ja joudumme kumpikin toimimaan tilanteiden edellyttämällä tavalla.
:/ - Anonyymi
Puhutko edelleen jostain mielikuvitus naisesta?
- Anonyymi
Mitäpä luulet? Minulla on housuissa säälittävän pieni s*ntti, sekä tyhjä r*ppyinen s*kki, jossa kaksi s*rkastunutta r*sinaa. Yritä siinä sitten tehdä vaikutus naisiin.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä luulet? Minulla on housuissa säälittävän pieni s*ntti, sekä tyhjä r*ppyinen s*kki, jossa kaksi s*rkastunutta r*sinaa. Yritä siinä sitten tehdä vaikutus naisiin.
:/🤣🤣🤣 eipä sinulla ole paljon vaihtoehtoja jäljellä. Vähän nöyryyttä ja alistumista ja pöllönsilmään liukkaria ja eiku bridemarssille mars mars patukkaa vastaanottamaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:/Mihin sie sen kastenmadon oot hukannut?
Kyselee HUOLESTUNUT NAINEN 😵💫
- Anonyymi
Hän kyllä tietää itsekin sen että irti on päästettävä jos toinen ei näytä välittämistä tasapuolisesti. Hän halusi vain huomiota, ei muuta.
- Anonyymi
Tule lähelle niin pistän haarukalla.
- Anonyymi
A nainen pistää haarukalla
- Anonyymi
Kiitos t Ainutlaatuinen
- Anonyymi
Kiitos j toinen samanlainen 🩷❤️
- Anonyymi
Oon tehnyt kaiken tuon rakkaudesta sinuun. Rakkauteni on ikuista❤️
- Anonyymi
Mitenkäs muutenkaan muru?
Tietenkin kestän ja siedän sua.
Vaikka ei se oikeastaan ole edes ollut mitään sietämistä taikka kestämistä.- Anonyymi
Oi kiitos liekkini. Samat sanat 🔥❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi kiitos liekkini. Samat sanat 🔥❤️🔥
Mutta et taida olla aloittaja kuitenkaan.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et taida olla aloittaja kuitenkaan.....
En ole🔥❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole🔥❤️🔥
Mä en tiedä kuka sä olet tai miksi sä mulle noin sitten kirjoitit edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiedä kuka sä olet tai miksi sä mulle noin sitten kirjoitit edes.
Heh. Oot mun kaksoisliekkini jota oon jahdannut jo vuosia. etsivä löytää.🔥❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Oot mun kaksoisliekkini jota oon jahdannut jo vuosia. etsivä löytää.🔥❤️🔥
Jos noin on niin ehkäpä laitat vaikka viestiä mulle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin on niin ehkäpä laitat vaikka viestiä mulle...
Ehkäpä laitankin...🔥❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä laitankin...🔥❤️🔥
Tuskinpa laitat mut.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa laitat mut.....
Toisenki täytyy näyttää todellista välittämistä että viestin voi laittaa ❤️ Ei sitä muuten voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisenki täytyy näyttää todellista välittämistä että viestin voi laittaa ❤️ Ei sitä muuten voi.
No en tiedä kuka olet joten...........
- Anonyymi
sun on hyvä ymmärtää että oot niin mun tyyppi kun olla ja vaan voi. <3 mä vaan tiiän sen. näin sen heti olen .velho. ja sä .velmu. ehkä mä vielä joku kaunis päivä saan sut. ja voidaan olla yhessä unohtaa kaikki muu höpötys. ehkä me kasvetaan nytten ja tässä voi mennä vielä vuosia siihen että saan sut… aion tehdä vielä tänä vuonna asioita sen eteen että pääsen taas takasin lähemmäksi sua..
tiiäthän kun.. tarvon minne vaan ja vaikka läpi mimmosen pskan että saan sut. -thesoundofsilence<3minä-- Anonyymi
❤️
❤️
👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️
👍sydän tietää.❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sydän tietää.❤️
Niin tekee❤️
- Anonyymi
En ole tavannu yhtäkään naista jolla olis hyvä sietokyky kun kohtelet heitä samoin kuin he kohtelevat miehiä vaatimuksineen
- Anonyymi
Kuvaile vähän naistasi.
- Anonyymi
Tiedän :) En usko kuitenkaan olevani ihan ainut näillä ominaisuuksin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841