Menee naimisiin Jennan kanssa. Häät tulee maksamaan viisinumeroisen summan mutta kihlasormus on ainoastaan hopeaa!
"Kurre kosi Jennaansa näyttävällä hopeisella sormuksella, jota koristaa iso sininen kivi. "
Olis luullut että olis siihenkin panostanut ja ostanut edes valkokultaisen sormuksen?
Kurre Westerlund
6
310
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa häät maksavat 10 000.
- Anonyymi
Mitä nuo nuoret naiset näkevät tuollaisissa vanhoissa miehissä. Mies 60 ja nainen 38. Mies vaikuttaa pröystäilijältä. Taisi olla se joka laittoi ensimmäisen vaimonsa tilanteeseen että kosinnasta ei voinut kieltäytyä. Kosi suorassa lähetyksessä.
- Anonyymi
Tämä sama tyyppi.
Ja nykyinen kihlasormus on todella mauton. Hopeinen isokokoinen möhkäle, jossa sininen iso kivi. Itse en kehtaisi tuollaista sormusta sormessani pitää.
- Anonyymi
Minusta on kaunis. Sanotaan, että sininen timantti. Mutta timantit eivät ole sinisiä.
- Anonyymi
Taitaa olla joku rihkamasormus!?
- Anonyymi
Otin selvää. On niitä. Todella arvokkaita, mutta intialaiset itse pitivät sinisiä timantteja kirottuina. Hurjaa. Uskaltaisitko ottaa tuollaisen. Maailman kuuluisimman Hope-timantin sanotaan aiheuttaneen omistajilleen kuolemaa, konkursseja ja omaisuuden menetyksiä. Boori aiheuttaa sinisen värisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220