Menee naimisiin Jennan kanssa. Häät tulee maksamaan viisinumeroisen summan mutta kihlasormus on ainoastaan hopeaa!
"Kurre kosi Jennaansa näyttävällä hopeisella sormuksella, jota koristaa iso sininen kivi. "
Olis luullut että olis siihenkin panostanut ja ostanut edes valkokultaisen sormuksen?
Kurre Westerlund
6
437
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa häät maksavat 10 000.
- Anonyymi
Mitä nuo nuoret naiset näkevät tuollaisissa vanhoissa miehissä. Mies 60 ja nainen 38. Mies vaikuttaa pröystäilijältä. Taisi olla se joka laittoi ensimmäisen vaimonsa tilanteeseen että kosinnasta ei voinut kieltäytyä. Kosi suorassa lähetyksessä.
- Anonyymi
Tämä sama tyyppi.
Ja nykyinen kihlasormus on todella mauton. Hopeinen isokokoinen möhkäle, jossa sininen iso kivi. Itse en kehtaisi tuollaista sormusta sormessani pitää.
- Anonyymi
Minusta on kaunis. Sanotaan, että sininen timantti. Mutta timantit eivät ole sinisiä.
- Anonyymi
Taitaa olla joku rihkamasormus!?
- Anonyymi
Otin selvää. On niitä. Todella arvokkaita, mutta intialaiset itse pitivät sinisiä timantteja kirottuina. Hurjaa. Uskaltaisitko ottaa tuollaisen. Maailman kuuluisimman Hope-timantin sanotaan aiheuttaneen omistajilleen kuolemaa, konkursseja ja omaisuuden menetyksiä. Boori aiheuttaa sinisen värisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357