Muistelen kun Rippisleirit pidettiin Lapissa

Anonyymi-ap

Siellähän oli keslläkn melkoisen valakkaa aina ja teltoissa jos ei viileetä ollut - oli tosi kylmä ainakin ja sinne valittiin juuri valmistuneita pappeja.
Minäkin jouduin sinne lähtemään nuorena kokemattomana pappina - mutta kokmushan oli sinänsä mahtava, näin jälkeenpäin ajatellen.
Kahden viikon leirillähän oppii nuoret rippiksleiriset ja mekin - isosten kanssa tekemisiin. Kylmät oslivat silloinki lapin yöt ja yöllä havahduin, kuinka Isonen avasi hiljaa telttani vetoketjun ulkopuolelta, mentiin hiiviten ulos kauaksi leiristä.
En viitsi enämpää kertoo kuinka väärää puuhun isonen nojasi ja sitten .....

8

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä, jo iso tyttö nykyisin jo naimisissakin olen mutta silloihan.
      Muistelen kuinka komea nuori pappi oli jo ensi
      ellyssäiinsä meidän kaikkien tyttöjemme ihanne poika ja mehän suorastaan kilpailimme sen suosiosta.
      Vedin lähikontaktissa vaatimattomast tissini sen naamalle joskus
      Mutta eihän se tehonnut ja nyt olen majussin emäntänä Kiikalassa, kolmlmen mopoikaikäisen äiteenä .

• Anonyymi

Ei se aina näin meny, muistan kun se Pappi sanoi mulle, tuo punatukainen isonen on sitten hänen, et koske siihen ja äänistä päätellen varmaan koski tyttöön
      Muiatelen rippiseirei, hän-

• Anonyymi

Anahan oli meillä panna Ns, jeesusteippii, kalun seisokin ehkäisemiseksi, kun nuorii peppuja katselee koko päivän.

• Anonyymi

Vanha kuuskyppine pappi houkutteli mut sinne maastoon sanommalla, näytän sulle jotain ihmellistä. siellä se sitten hämärssä tunkeutui sisääni ja läpsi peppuani samalla huutaen "saatanan huora,,,saatanan huora" ja nai kunnes lopulta laukesi sisääni.
      Vannotti sitten, että tästä ei sitten puhuta tai joudut ikuiseen kadotukseen.

• Anonyymi

Kun toisille tytöille kerroin öiset seikkailuni Lehmijärven maastossa yöllä - kaikki siinä olivat silmät tapillaan ja kyselivät, miltä se maistui, kerro, kerro.
      Sanoin, ettei se miltään maistunut , kun nielin koko lastin samantien - mutta jälkimaku oli etova jotenkin.
      En tuler aamiaiselle olen jo syönyt, huusin toisten isosten perään....

• Anonyymi

Tuo on tosi tuttua: kun vanha pappi nainnin jälkeen toruu - "saatanan huora", ikään kui puhdistaakseen omantuntonsza kun oli tullut alaikäiseen.
      Mulle se vielä seuraavana aamuna kuiskutteli korvaani kun toiset eivät nähneet - "saatanan huora kun viettelit mut, et ikä pääse taivaaseen, huora".

• Anonyymi

En tieddä kuka se niistä kolmesta papista oli, kun äiteeni tivasi seitsämenneellä kuulla olevaa pömpottävää vatsaani.
      Se tapahtui keskisuomessa ja ollessani isosena toista kesää leirillä ja olin päässyt ns: keittion vastaavaksi ja vanhassa pappilassa niemnokassa sain yöpyä rauhassa yksin.
      Sinne sitten alkoi nuoret ja vanhatkin papit öisin koputtelemaan oveani ja kun halut olivat silloin nuorena,... päästin ensin yhden sisään ja sisällenikin.
      "Ei se siitä kulu", kun yksi sanoi ja soitti kaverinsakin jälkiliukkaille - ensin suutuin, mutta sittedn antauduin täysin.....

• Anonyymi

Lapissa tämäkin tapahtui, oli aamuyö ja olin pissalla ja vanha pappi tuli vastaan polulla.
      Oli tosi hiljaista ja ketää ei näynyt pelästyin kauheesti vanha pappi tuli vastaani kulli pystyssä ja sanoi Sää olet niin syntinen tyttö ja koitti suuhuni työntää kuliansa, onneksi sain juostua pakoon omaan telttaani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16