Kuka lie Kiteellä on menestynein eli rikkain yrittäjä? 🤔
Menestynein yrittäjä
10
918
Vastaukset
- Anonyymi
Katos kun et kysynyt, kellä on kallein mopo Kiteellä.
- Anonyymi
Atte heiskanen piharanta group oy
- Anonyymi
Huili-huoltoasemaketju tulossa kuulemma Kiteelle. Teboilin tilalle?
- Anonyymi
Kilpailijaksi. Mikään menestystarina ei voi kestää loputtomiin.
- Anonyymi
Eiköhän musiikkimies ole rikkain? En ainakaan itse ole siinä käsityksessä että Kiteen yritysjohtajat olisivat miljoonia tienanneet, mutta saatan olla väärässäkin?
Ja onko se menestystä jos 18 tuntia päivässä menee työpaikalla? - Anonyymi
Mitenkä lienee nykyisin, mutta vanhaan aikaan melko menestynyt oli tislausalan ammattilainen jonka tuotteet tekivät kauppaansa niin hyvin että keittoastiskin oli suurennettava siihen kokoon että sen kuumentamiseen käytettiin ropseja.
- Anonyymi
"Kiteen seudulla pontikankeitto on ollut osa paikallista historiaa, ja yksi tunnetuimmista hahmoista on suurkeittäjä Nuutinen. Hän rakensi 1970–1980-luvuilla kaksi massiivista pontikkatehdasta Lietsonsuon suosaarille: toisessa keittoastian koko oli 5 000 litraa, toisessa peräti 10 000 litraa, ja pillien pituus ylsi seitsemään metriin. Ei ihan mikään kotikeittiömeininki!"
- Anonyymi
Kukahan lie oikeasti on Kiteen rikkain?
- Anonyymi
Kiteellä asuu aika monta miljonäärin asukas määrään nähden, mutta ei niiden nimiä täällä huudella.
- Anonyymi
Verotietojen perusteella Kiteen rikkaimpien henkilöiden nimet ja tulot löytyvät parhaiten verotietopalveluista, kuten: Helsingin Sanomien Verokone ja Ylen verokone
30 suurituloisinta henkilöä kunnittain. Ansiotulot, pääomatulot ja kokonaisverot
Ammatti tai titteli, jos saatavilla
Avaa jompikumpi verokoneista ja kirjoita hakukenttään "Kitee". Voit myös rajata hakua esimerkiksi tiettyyn tuloluokkaan tai ammattiryhmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257