Tuliko bannit vai saiko Veeransa?
Mutta missä on Veeran pupu?
11
248
Vastaukset
- Anonyymi
Pian he saavat toisensa🩷sivusta
- Anonyymi
toivon että se olisi hän mies… tiedän et putoon korkeelta ja kovaa jos ei oo.. ylivoimaiselle.
- Anonyymi
Olisi ihme, jos ei saanut bännejä, kun jakoi täällä useaan kertaan henkilön oikean etu- ja sukunimen ja solvasi tavalla, joka täyttäisi kunnianloukkauksen tunnusmerkit.
- Anonyymi
Mihin palstasetä on hävittänyt ihanista ihanimman?
- Anonyymi
Varmaan hakemassa pyöreästä pehmeästä huoneesta energiaa ja inspiraatiota seuraavaan kierrokseen, jahka pääsee ulos!
- Anonyymi
Just näin. Pökiatri pyysi istumaan nurkkaan ja raukka pyörinyt siellä huoneessa jo toista viikkoa. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Pökiatri pyysi istumaan nurkkaan ja raukka pyörinyt siellä huoneessa jo toista viikkoa. 🤭
🤪🖐️sivusta
- Anonyymi
Kaikilla ei ole yhtä hyvin asiat mitä minulla.
Voin sentään vapaasti haukkua nimelläkin, koska minä haukun ja loukkaan omaa kunniaa.
Ei minulla ole edes KUNNIAA, koska en ole vielä päättänyt uutta nimeäni.- Anonyymi
Onneksi SUOMI 100 VUOTTA VANHEMMAN PANOSTAJAN KUULUSTELU TODISTUKSEN VOI UUSIA JA KÄYDÄ TEKEMÄSSÄ SAMAT TYÖT UUDELLEEN.
- Anonyymi
Pelaamassa sulkapalloa?
- Anonyymi
🐰
🎽🏸
👣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113961- 58801
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48784- 57740
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72717Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026699Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672