Oletko mokannut

Anonyymi-ap

Kaivattusi suhteen koskaan?

71

992

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

N 10000 kertaa

• Anonyymi

En halua oppia virheistäni, En! Jatkan samaa rataa. Ota tai jätä. Iha sama.

• Anonyymi

Mokasin rakastumalla väärään ihmiseen väärään aikaan

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama

Älä selitä siellä!

• Anonyymi

Liian myöhään kyllä

• Anonyymi
        UUSI

Uutta kehii sit vaa proplem solvt.

• Anonyymi

Varmaan. Luulin että pystyn unohtamaan, vaikka tiesin sisimmässäni että sitä ei tule tapahtumaan ikinä.

• Anonyymi

Koko ajan 🤓🫆

• Anonyymi

En kuitenkaan ole varattu🫆

• Anonyymi

aika monasti. ois pitäny tehdä jotain enemmän sillon joskus eikä ajautua saatana kauemmaksi vaan.

• Anonyymi

Asianhan voi helposti korjata?

• Anonyymi

Kaikki mokailijat lienee palstalla.

• Anonyymi

En voi sanoa mokanneeni. Hän vain ei halunnut olla tekemisissä ja lopetti yhteytemme.

• Anonyymi

1. Sinulla liian vähän tunteita
        2. Hänellä liian vähän tunteita
        3. Kummallakin tunteita, mutta tuli kommunikaatiohäiriö

Joku noista johti yhteytenne loppumiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

1. Sinulla liian vähän tunteita
        2. Hänellä liian vähän tunteita
        3. Kummallakin tunteita, mutta tuli kommunikaatiohäiriö

Joku noista johti yhteytenne loppumiseen.

Veikkaan kolmosta

• Anonyymi

Kyllä montakin kertaa

• Anonyymi

Miksi en saavuttaa
      Saavuttaa en saa
      Sitä hetkeä jolloin en
      Elä tolloillen

Nololta naiselta Miehelle 🍦☕

• Anonyymi

Lopeta valehtelu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta valehtelu

Ihan oikea biisi haikailuun ja kurjuudessa vellomiseen.

• Anonyymi

En ole mokannut. Olen vaan helvetinmoinen pelkuri.

• Anonyymi

Et uskalla mokailla? Entä kaivattusi, mokaileeko hän?

• Anonyymi

Mokailemalla oppii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mokailemalla oppii.

En kiitos tarvitse palstapsykologin analysointia vastauksestani kysymykseen, olenko mokannut jotain kaivattuni suhteen.

• Anonyymi

Ehkä ei ois suutuspäissään pitänyt poistaa numeroa ja ystävistä.

• Anonyymi

Ei minulta tämä. Olin niin surullinen, en missään nimessä vihainen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulta tämä. Olin niin surullinen, en missään nimessä vihainen..

Mä oon olut hänelle vihainen kyllä ihan syystäkin. Voin sen myöntää. Siksi tämä olikin minulta eikä sinulta.

• Anonyymi

Ehkä se viesti oli moka tai sitten ei, vaikea sanoa. Toisaalta ehkä oli mutta sitten taas toisaalta ei, hankalampi tilanne kaikenkaikkiaan ;)

• Anonyymi

Ok. 👍👍🫡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. 👍👍🫡

No eikä ollut vaikka kyllä mua vähän nolotti sen jälkeen mutta silti en jättäs tekemättä🫣 ❤️😘

• Anonyymi

Mä kans mokasin kun laitoin ne viestit. Ei olisi saanut. 🤍🥲

• Anonyymi

Kun en tiedä sitäkään. Koko ajan on vähän sellainen olo, kun on ollut se tunteita enemmän näyttävä osapuoli. Mutta enhän voi tietää, mikä tekoni on moka, mikä ei, kun hän ei sitä mitenkään kerro tai osoita.
      Naiselta

• Anonyymi

Voi meitä! Rakastin liikaa ja mokasin. En saa tehtyä tekemättömäksi 🤍🪽 nainen sivusta

• Anonyymi

Kyllä hän on mokaillut.

• Anonyymi

Luit väärin. Luehan kysymys uudestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luit väärin. Luehan kysymys uudestaan.

Osaan lukea ja jopa ymmärsin lukemani. Halusin kuitenkin vastata noin.
        Itse en ole mokannut, ainakaan niin, että olisin loukannut häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osaan lukea ja jopa ymmärsin lukemani. Halusin kuitenkin vastata noin.
        Itse en ole mokannut, ainakaan niin, että olisin loukannut häntä.

Tekstisi saattaisi itsessään jo loukata häntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekstisi saattaisi itsessään jo loukata häntä

No just 😂

• Anonyymi

Jälkikäteen arvioituna kyllä, mutta silloin se toimintani vaikutti järkevältä. Ja varmaan ymmärsin jotain myös ihan väärin. Luulin että hän ihan tosissaan halusi katkaista välit, nyt en ole enää niin varma.

• Anonyymi

Hän rakasti paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän rakasti paljon.

En usko, tässä tapauksessa sellaisesta ei ole näyttöä, ja muutenkin kuulostaa aika kaukaa haetulta.

Mutta, mä olen vähän sellainen, että jos toinen antaa ymmärtää että tämä oli nyt sitten tässä, niin olen varmasti heti samaa mieltä. En ala pidätellä ketään, enkä etenkään ylipuhua tai muutenkaan manipuloida ketään yhtään mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, tässä tapauksessa sellaisesta ei ole näyttöä, ja muutenkin kuulostaa aika kaukaa haetulta.

Mutta, mä olen vähän sellainen, että jos toinen antaa ymmärtää että tämä oli nyt sitten tässä, niin olen varmasti heti samaa mieltä. En ala pidätellä ketään, enkä etenkään ylipuhua tai muutenkaan manipuloida ketään yhtään mihinkään.

Millä tavalla hän näytti että tämä oli tässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla hän näytti että tämä oli tässä?

Taisi kirjoittaa jotain sen suuntaista. Tai ehkä ei kirjoittanut mitään, vaikeahan tällaisia on tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi kirjoittaa jotain sen suuntaista. Tai ehkä ei kirjoittanut mitään, vaikeahan tällaisia on tietää.

..Kaveri joskus kysyi, kun olin paljon nuorempi, että haluatko sä edes parisuhdetta. En ollut miettinyt asiaa, mutta tajusin, etten osannut kuvitella itseäni sellaiseen. Jotenkin en vieläkään osaa, vaikka on tässä ollut hyvin aikaa harjoitella asiaa ihan käytännössä. Yritän tehdä asioita oikein, välillä onnistuu ja välillä ei, mutta vähän on sellainen olo, että olen .. huijannut? tämän roolituksen itselleni. Että ihmisen, joka on niin pihalla ja ylipäätään niin kummallinen kuin minä, ei pitäisi häiritä sekoilullaan muita, vaan jättää suhdekuviot sellaisille, jotka niistä jotain ymmärtää.

• Anonyymi

Olen; näytin ja kerroin tunteistani rivien välistä jatkuvasti. Se kaduttaa jälkikäteen. Hän ei käytöksellään olisi ansainnut tietää tunteistani, mutta enemmän syytän itseäni että kuinka paskasti saa kohdella ja silti olin aina valmis tapaamaan yms. Kunnes sitten aasin selkä katkesi 🤣 toivon että hän arvostaa jatkossa, jos joku vielä tuntee joskus häntä kohtaan samoin kuin minä tunsin. Hän väisti rakkauden, minä luodin 😊 toivon silti hänelle kaikkea hyvää ❤️

• Anonyymi

Rakastan miestä ja toivon, että ymmärtää että todella hän on minulle rakas 🥺

• Anonyymi

Anna anteeksi itsellesi nii pitää minunkin. Se mies varmaan koki minut riesaksi...🤍💔💔💔💔💔💔

• Anonyymi

Kyllä hän on mokannut useamman kerran ja niin olen minäkin. Ollaanko tasoissa. Vaikea sanoa,elämä kuitenkin jatkuu.

• Anonyymi

Juu olen, niin että olisi pitänyt jättää se mies rauhaan ja olla antamatta mitään huomiota ja olla tunnustamatta tunteita. Olen viisastunut suuresti minkälaiselle ja kelle ihmiselle tunteitaan avaa sillä positiiviset tunteet pitää antaa sellaiselle oikeanlaisele ihmiselle jolla on positiivinen vaikutus. Ei muuta.

• Anonyymi

En saisi osoittaa naiseen mitään mielenkiintoa jos olen liian ujo mihinkään oikeasti. Yritän noudattaa tätä periaatetta.

• Anonyymi

Kovasti silloin ajattelin mokanneeni ja pyytelin anteeksi, mutta tunteiden tasaannuttua ja etäisyyden kasvettua tajusin, että oli vain yksi: se, etten heti kuultuani usean kumppanin pitämisestä rajannut selkeäsanaisesti, etten sellaista halua elämääni enkä myöskään ihmistä, jolle sellainen on luontevaa.

• Anonyymi

Ilmeisesti. En tiedä miten, kun hän suuttui. Olkoon. En mä jaksa miettiä aikuisen miehen kiukuttelua.

• Anonyymi

En ole muuta tehnykkään

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostat aivan häneltä, mutta tiedän ettei hän käy täällä 🙁

• Anonyymi

Monesti!!!!!

• Anonyymi

Suhtauduin hänen tunteidensa paljastamiseensa jyrkällä epäluulolla. En uskonut kirjoittamaansa ja näin jälkeenpäin ajatellen olisin voinut vastaanottaa pehmeämmin hänen avautumisensa. Olisiko tilanne nyt toisenlainen, vaikea sanoa mutta olin silloin turhan jyrkkä.

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️ Toivottavasti nyt uskot... 🤗🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sydämellisesti. Jos tuo on kirjainten määrä, niin sitten meni ohi mutta toivotan rakkautta taipaleellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon rakas Juhaseni. Niin minäkin sinua sillä tavoin. Kuulostaako tutulta...❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon rakas Juhaseni. Niin minäkin sinua sillä tavoin. Kuulostaako tutulta...❤️

Eipä kuulosta. Oon nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sydämellisesti. Jos tuo on kirjainten määrä, niin sitten meni ohi mutta toivotan rakkautta taipaleellesi.

Kiitos ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä kuulosta. Oon nainen

No höh❤️

• Anonyymi
        UUSI

Miksi muka kaipaat henkilöä, jonka olet torjunut?

• Anonyymi

Joka päivä vaikken pastori ole.

• Anonyymi

Oletteko koskaan kuulleet yksi askel eteen kaksi taakse eräällä tavalla kuvastaa myös häävalssia tarkoittanee muodollisesti mitä

• Anonyymi
      UUSI

Jatkuvasti. Lähinnä kun meen lukkoon enkä keksi mitään sanottavaa mut se voi johtua Adhd:sta. Mut on muitakin kämmeja

• Anonyymi
      UUSI

Meidän tilanne on niin haastava, että ei siinä oikein voi kuin mokailla. Tasapainoilla tunteidensa ja tilanteiden välissä. Toivoa, että toinen ei loukkaannu, vaikka aina ei pysty. Toivoa, että edes jonkinlainen työkaveruus säilyy tai välit niin, että pystytään työt hoitamaan. Kun ei haluaisi vaihtaa työpaikkaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei tarvi vaihtaa työpaikkaa ja välit on hyvät. Mähän tykkään susta,etkö ole huomannu?

• Anonyymi
        UUSI

Ja vielä tuollainen työ, sielä kun sana leviäisi.. 😳

• Anonyymi
        UUSI

Se mieshän voisi vaihtaa takaisin edelliseen, olisi parempi palkkakin, vai vieläköhän kotona odottava puoliso maksaa miehenkin menot 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi vaihtaa työpaikkaa ja välit on hyvät. Mähän tykkään susta,etkö ole huomannu?

Katsotaan. En mä tiedä, tykkääkö hän musta. Hän käyttäytyy kaikkien kanssa ihan samalla tavalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      97
      1308
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1305
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1165
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1065
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      992
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      976
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      14
      951
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      54
      946
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      165
      828
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      811
    Aihe