Rakkautta sille

Anonyymi-ap

joka antaa rakkautta takaisin. Yksipuolinen rakkauden osoittaminen ei vie mihinkään. Ajan kanssa huomaa, että sydämen olisi voinut antaa sellaiselle, joka sitä oikeasti arvostaa ❤️ Ei kannata tuhlata omaa energiaa ihmisiin, jotka eivät välitä tasapuolisesti.

15

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä olet itse tehnyt? Länkyttänyt palstalla ja viettänyt aikaa mielummin muiden kanssa! 🤣

• Anonyymi

Sen huomaa monesti liian myöhään, eikä se ole helposti ennustettavissa kenelle sydämensä kannattaa antaa. Aika kuitenkin näyttää todellisen suunnan.

• Anonyymi

Mullekin vois antaa sen mun sydämen takas, kiitos 🥹 Sivusta

• Anonyymi

Juurikin se että kun sen ois jo tajunnut aiemmin, ettei siitä ollut mitään hyötyä. Tiesi kuitenkin jollain tasolla heti, ettei koskaan tule saamaan minkäänlaista välittämistä takaisin. Kyllä se oli arvattavissa. Ihan turhaan heitettyä energiaa.

• Anonyymi

Aina voi oppia. Heti ei voi tietää, ajan kanssa kyllä. Jos välittää oikeasti niin kyllä sen haluaa tavalla tai toisella näyttää ❤️ Ja jos ei halua niin silloin välittämistä ei ole.

• Anonyymi

Voi surku...

• Anonyymi

Rakkautta annan sille ketä rakastan. Sitä ei voi päättää keneen rakastuu kun sydän tietää. Tiesi jo kauan sitten tuli vaan pari mutkaa matkaan heh. Ja varmaan niitä on edessäpäinkin. Noh, parasta kannattaa odottaa

• Anonyymi

Jos aikaa on mennyt jo pitkään eikä hän ole edelleenkään osoittanut rakkautta, on vaan mentävä eteenpäin.

• Anonyymi

Jotku tykkää leikkiä toisen tunteilla ja sitten jossain kohtaa vetää maton jalkojen alta. Esimerkiksi antaa aluksi ymmärtää, että on tykkääminen on molemminpuolista. Olisi hyvä kun tietäisi jo aluksi suunnan, mutta ei voi tietää.

• Anonyymi

Kannattaa varmistaa kuitenkin, onko antanut kaivatulle tilaisuuden näyttää tunteitaan.

• Anonyymi

Kiitos

• Anonyymi

Aikaa on kyllä ollut. Toiset ottaa, mutta eivät osaa antaa.

• Anonyymi

Niin onko antanut?

• Anonyymi

Rakkautta ja välittämistä ei tule takaisin. Ehkä se kertoo vain siitä että energia on mennyt väärälle ihmiselle.

• Anonyymi

Ei jää muuta vaihtoehtoa kuin päästää hänestä irti. Jokainen haluaa oikeaa kunnioitusta ja rakkautta ja jokainen on sen myös ansainnut ❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      855
    3. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      689
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      683
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe