Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen?
Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
88
991
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Polyamorisuus.
- AnonyymiUUSI
Ärsyttävin. Pilaa kaiken.
- AnonyymiUUSI
n , parasta isot bosat
- AnonyymiUUSI
😋
- AnonyymiUUSI
On kaikille ystävällinen, mutta ottaa rakkauden itselle eikä välitä sitä muille.
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat
Et oo hyvä ihminen ns itseäsi täältä palstaäijän rivien väleistä etsiessä. Narccismiiko on?
- AnonyymiUUSI
Turvallisuus, poissaolevuus..
- AnonyymiUUSI
Ei ole olemassa sellaista kuin muunsukupuolinen. On vain miehiä ja naisia.
- AnonyymiUUSI
Samettiorkideaa olen seurannut välillä. Hänellä omakohtainen kokemus ja todella hereillä missä mennään näissä valheissa.
- AnonyymiUUSI
Onko sinulla mies tukahdutettuja tunteita
- AnonyymiUUSI
parasta kujeileva olemus ja äly❤️🔥
paskinta se etten ota selkoo siitä miehestä. toki se on hyväkin asia siks mä haluunki hänet.- AnonyymiUUSI
Miten kujeilevaisuus ilmenee sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten kujeilevaisuus ilmenee sitten?
Varmaan jotain kihertelee ja koketeeraa teinit
- AnonyymiUUSI
Milloin haluut nyt olis sauna puhdas ...
- AnonyymiUUSI
Oot ylpee noinki pienestä panoksesta hyvinvointia ym eteen, äijä? Voimia sinne
- AnonyymiUUSI
Ihanin on tunneherkkyys ärsyttävin mustasukkaisuus
- AnonyymiUUSI
Ihanin oli hellyys ja huumorintaju, kamalimpia oli kontrolloivuus, valehtelu, haukkuminen ja se että tuntuu edelleen hirveältä. En saa edes tilas parantua.
- AnonyymiUUSI
Sun täytyy ottaa oma tila parantumiselle, ettet ole enää uhri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sun täytyy ottaa oma tila parantumiselle, ettet ole enää uhri.
Hei ihan oikeasti, kuka on uhri? Ottaa oma tila?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uhri elää uhrin elämää. Kannattaa vaihtaa selviytyjäksi. Niin itse tein. En millään pahalla sanonut, vaan kokemuksesta. Joskus asioille ei vaan voi mitään ja elämä jatkuu. Sinä valitset itse, millä asenteella se jatkuu.
- AnonyymiUUSI
Jumalan rakkauden valossa näyttää paremmalta. Sinä parenet sielun haavoistasi. Älä enää mene varjoon pois Jumalan läsnäolosta. Ole vapaa! 🤍🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan rakkauden valossa näyttää paremmalta. Sinä parenet sielun haavoistasi. Älä enää mene varjoon pois Jumalan läsnäolosta. Ole vapaa! 🤍🤣
Oli tarkoitettu ulos ihanalle naiselle 🤍🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään uskoa ei saisi pilkata. Toinen asia mille normaalit ihmiset ei naurele, on jokin sairaus tai puute.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenenkään uskoa ei saisi pilkata. Toinen asia mille normaalit ihmiset ei naurele, on jokin sairaus tai puute.
No one can come between, not this käppäukko at least. Se on sitäpaitsi tosissaan tän pirstaloituneen omakuvansa suhteen
- AnonyymiUUSI
Huh hyvä jos sun ei sit ainakaa tartte kääntää narratiivia nurinpäi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
But when sickness is risin’ you cannot deny what you feel? 🧐
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai sentää hapettamal
- AnonyymiUUSI
Lempeys ihaninta. Vastaamattomuus tai viivyttely ärsyttävintä.
- AnonyymiUUSI
Aina niin mukava ja huomaavainen, ei koskaan itsekäs.
Hehh- AnonyymiUUSI
Oletko ihan järkevä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan järkevä?
Ootteko te kukaan jaa a
- AnonyymiUUSI
Tarkoittaako tämä sitä, että hän valitsee itsensä, oman asiansa ja rankansa ns? No voi ei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan järkevä?
His digital historic might be ”something”
- AnonyymiUUSI
Miehessä herkkä ja kuuma läsnäolo, se hänen oma, autenttinen energia jota vaikea kuvailla. Sellainen mies jonka haluaa sänkyynsä eikä muulla oikein väliä. Tietää vain, että tykkää siitä mitä toinen on, ei halua muuttaa tai kontrolloida, pilata häntä.
- AnonyymiUUSI
Niin joo enkä ole koskaan ärsyyntynyt hänestä. Hän ei ole ärsyttävä, vaikkei mikään helppo olekkaan. Ajattelen häntä mukavin ja rauhaisin ajatuksin. En oikein nyt itse tunne olevani kovin haluttava, joten sivuutan mitkään suhdetoiveet, en jaksa tsempata kohti mitään.
- AnonyymiUUSI
Herkkä ja kuuma etkä haluu pilata häntä, eli et oo gubbe puuma? Hohoijaa me bored
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herkkä ja kuuma etkä haluu pilata häntä, eli et oo gubbe puuma? Hohoijaa me bored
Herkkä ja kuuma läsnäolo? Osaa sisustaa ja mitä muuta?
- AnonyymiUUSI
On vain kaksi sukupuolta. Mielentila ei ole sukupuoli.
- AnonyymiUUSI
Antaisit ihmisten olla mitä he haluaa olla. Ei se sulta pois ole, koska oikein tajuat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Antaisit ihmisten olla mitä he haluaa olla. Ei se sulta pois ole, koska oikein tajuat.
Saavathan he omissa kuvitelmissaan olla mitä vain, mutta eivät voi vaatia muita leikkimään vinksahtaneita leikkejään.
Jos joku kertoisi olevansa Julius Cesar uudestisyntyneenä, en siinäkään valheessa leikkisi mukana. Miksi kohtelisin mekkoeinarin harhoja suopeammin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saavathan he omissa kuvitelmissaan olla mitä vain, mutta eivät voi vaatia muita leikkimään vinksahtaneita leikkejään.
Jos joku kertoisi olevansa Julius Cesar uudestisyntyneenä, en siinäkään valheessa leikkisi mukana. Miksi kohtelisin mekkoeinarin harhoja suopeammin?Ei missään nimessä tule leikkiä harhaisten leikkejä. Parempi vain mitä suoremmin kuulevat asiasta niin saattavat palautua vielä todellisuuteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku kertoisi olevansa Julius Cesar uudestisyntyneenä, en siinäkään valheessa leikkisi mukana. Miksi kohtelisin mekkoeinarin harhoja suopeammin?Annat vaan olla, thats it. Kun puhut ihmiselle, mitä väliä silläkään on, onko varsinaisesti mies vai nainen, ellet omallesi puhu? Arvostelet heitä leikkimisestä, että pakottavat sinut leikkimään kun tuovat oman sukpuoliminänsä mukaan kuvioon. Ihan samalla tavalla kun itse tunnut tuovan, jos kerran on väliä minkä sukupuoliselle puhut. Ymmärsitkö?
En itsekkään tykkää, että omat vehkeet tuodaan keskusteluun. Oli sitten kuka tahansa, en itsekkään puhu pillustani kun kommunikoin tuolla enkä kommunikoi myöskään toisten pilluille tai muille vekottimille. Noloa. - AnonyymiUUSI
Ei tässä sitä kysytty, vai etkö ymmärrä lukemaasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä sitä kysytty, vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Noilla tyypeillä on pakkomielle muiden seksuaalisuudesta. Vaikea ymmärtää miksi ovat niin kiinnostuneita.
- AnonyymiUUSI
No näiden kysymyksen takia sitä ei ainakaa tutkita sitä mielentilaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annat vaan olla, thats it. Kun puhut ihmiselle, mitä väliä silläkään on, onko varsinaisesti mies vai nainen, ellet omallesi puhu? Arvostelet heitä leikkimisestä, että pakottavat sinut leikkimään kun tuovat oman sukpuoliminänsä mukaan kuvioon. Ihan samalla tavalla kun itse tunnut tuovan, jos kerran on väliä minkä sukupuoliselle puhut. Ymmärsitkö?
En itsekkään tykkää, että omat vehkeet tuodaan keskusteluun. Oli sitten kuka tahansa, en itsekkään puhu pillustani kun kommunikoin tuolla enkä kommunikoi myöskään toisten pilluille tai muille vekottimille. Noloa.” En itsekkään tykkää, että omat vehkeet tuodaan keskusteluun. ” Sillai kai sit, setämies ha ha haa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Annat vaan olla, thats it. Kun puhut ihmiselle, mitä väliä silläkään on, onko varsinaisesti mies vai nainen, ellet omallesi puhu? Arvostelet heitä leikkimisestä, että pakottavat sinut leikkimään kun tuovat oman sukpuoliminänsä mukaan kuvioon. Ihan samalla tavalla kun itse tunnut tuovan, jos kerran on väliä minkä sukupuoliselle puhut. Ymmärsitkö?
En itsekkään tykkää, että omat vehkeet tuodaan keskusteluun. Oli sitten kuka tahansa, en itsekkään puhu pillustani kun kommunikoin tuolla enkä kommunikoi myöskään toisten pilluille tai muille vekottimille. Noloa.” Oli sitten kuka tahansa, en itsekkään puhu pillustani kun kommunikoin tuolla enkä kommunikoi myöskään toisten pilluille tai muille vekottimille. ” Aika monta kertaa sen tuusan kuitenkin palstasetä mainitsit mummielestä. T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään nimessä tule leikkiä harhaisten leikkejä. Parempi vain mitä suoremmin kuulevat asiasta niin saattavat palautua vielä todellisuuteen.
Onko sinulla kuvit..käsityksiä siitä ketä nämä palstasedän luoma kaksikko ovat
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku kertoisi olevansa Julius Cesar uudestisyntyneenä, en siinäkään valheessa leikkisi mukana. Miksi kohtelisin mekkoeinarin harhoja suopeammin?No niinpä, mitä ne hikoilee kommenteista joita ei ole osoitettu esim niiden kirjoitusten alle. Pankaa bepantteenia jos rash
- AnonyymiUUSI
Hän on meistä tuo joka roikkuu minussa, mutta minä en oikein tykkää hänestä koska hän ei muuta tee kuin valehtelee ja varastaa netissä.
- AnonyymiUUSI
Onko tää gubbe joku toritarina? Ookko muuten lähestynyt eri asioilla naisia roskalavoilla sun muissa ryhmissä? Halunnu kengät ja pyytänyt niistä kuvaa jalassa. Kuulin legendan ja päätin alkaa hieman yhdistelemään palstan tekstiä, sillä tämä on erittäin merkittävää jonkun dadadaan kannalta
- AnonyymiUUSI
Pos. Aitous
Neg. Asuinkaupunki (🙂)
Naisesta- AnonyymiUUSI
Jaa no en ottais itteeni ainakaan
- AnonyymiUUSI
En tiedä, koska en ole vielä edes keskustellut kertaakaan hänen kanssaan, ihana lyhyt tummatukkainen mies!
- AnonyymiUUSI
Haittaisko sua palstasetä jos se pikkusen kellastuis auringossa?
- AnonyymiUUSI
En tiedä en osaa sanoa, eikä sillä ole enää väliäkään.
- AnonyymiUUSI
Tuota kolmatta sukupuolta ei ole edes olemassa. Pysytään asiassa kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Juurikin näin.
- AnonyymiUUSI
Muistakaa aina edustaa enemmistöä
- AnonyymiUUSI
"Pysytään asiassa"? Et itse pysynyt siinä hetkeäkään!
- AnonyymiUUSI
Sellaisiakin on, jotka ajattelevat olevansa avaruusolentoja tai niiden jälkeläisiä. Pitäisikö sekin jotenkin noteerata virallisesti?
- AnonyymiUUSI
Ei pitäisi. Hulluja ei pidä rohkaista hulluuteen.
- AnonyymiUUSI
+ Rauhallisuus, sivistyneisyys, älykkyys, auktoriteetti, karisma, kokonaisuudessaan hieno ihminen
- jos käy täällä, niin vois tuoda sen jotenkin ilmi- AnonyymiUUSI
Oon mä yrittänyt
- AnonyymiUUSI
Ei sitä voi työpaikan kahvitunnilla ottaa puheeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi.
- AnonyymiUUSI
Auktoriteetti voi lol gubbe hubigubbe hah
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Auktoriteetti voi lol gubbe hubigubbe hah
Sit oli tää karisma ja ja. Hyötyä ainakin herätysliikkeissä🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile joko aukroriteettia tai karismaa?
- AnonyymiUUSI
Mies. Kiltteys on hän parhaIn ominaisuutensa,mutta myös huonoin. Hän ei voi tehdä sen vuoksi mitä haluaisi oikeasti sisimmässään.
Takes one to know one.- AnonyymiUUSI
Auta mua vanhempana ja viisaampana
- AnonyymiUUSI
Kuule gubbe, sinun magneettiset navat hylkivät toisiaan, ei stemmaa
- AnonyymiUUSI
Tumma nainen:
Hän on kaunis, tyylikäs ja naisellinen. Lahjakas, kunnianhimoinen ja ilmeisesti ahkerakin. Seksikäs. Urheilullinen (mitä en itse ole). Luova.
Häntä on hyvin vaikea lukea, joka toisaalta kiehtoo. Ehkä ylpeä, missä ei sinänsä mitään väärää. Tuntuu että hänellä voi olla salaisuuksia ja ei ole ehkä käsitellyt kaikkia menneisyyden asioita. Joskus olen miettinyt onko pinnallinen, mutta tämä voi olla vain pintaa- AnonyymiUUSI
Lisäksi hän ei vielä tajua kaikkia hyviä puoliaan mikä on hyvin turhauttavaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi hän ei vielä tajua kaikkia hyviä puoliaan mikä on hyvin turhauttavaa
Eiköhän se mee ainakin sulla universaalisti iha toisinpäin tuon valuen suhteen
- AnonyymiUUSI
Thanks 👌
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Mua ole koskaan piirteet kiinnostanu mutta löydän kyllä tarvittaessa ihan joka naisesta jonkun asian joka ärsyttää miestä jos eivät mitään muuta tapaa keksi vaikuttaa itsetuntoon
- AnonyymiUUSI
Tämäpä perin mielenkiintoista scary a**🙄
- AnonyymiUUSI
Mitäs kaikkia kiireitä sulla palstasetä o
- AnonyymiUUSI
Huomenta Mieheksipakottaja!
- AnonyymiUUSI
Ei ärsytä naisessa mikään. Jos jokin ärsyttäisi, niin sekin unohtuisi kun hän halaisi ja oltaisiin yhdessä ja hiljaa lähekkäin. Osaan olla hiljaa ja rakastaa ja hänkin osaa. Se on sellainen taito että jos on jotain riitaa tai ärsyyntymistä, niin sillä se hoituu, jos rakkaus on tarpeeksi suurta.
- AnonyymiUUSI
Noinhan se just olis. Tuo hiljaisuus toisen kanssa ei häiritsis yhtään, kun katseet kertoo kaiken.
- AnonyymiUUSI
Ihanin piirre on että on niin ihana ja ärsyttävin piirre on että on niin ihana
- AnonyymiUUSI
Mies siis
- AnonyymiUUSI
Naisella hymy on ihanin. Ärsyttää ettei hän erittäin oletettavasti pidä minusta. Ainakin voin silti ajatella hänestä salaa lämpimästi.
- AnonyymiUUSI
Hän valehtelee melko paljon
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532192
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191504
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81457Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein171381Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61208