Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Anonyymi-ap

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen?
Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.

118

2297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Polyamorisuus.

• Anonyymi

Ärsyttävin. Pilaa kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttävin. Pilaa kaiken.

Minkä kaiken pilannut ?

• Anonyymi

n , parasta isot bosat

• Anonyymi

😋

• Anonyymi

On kaikille ystävällinen, mutta ottaa rakkauden itselle eikä välitä sitä muille.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat

Et oo hyvä ihminen ns itseäsi täältä palstaäijän rivien väleistä etsiessä. Narccismiiko on?

• Anonyymi

Turvallisuus, poissaolevuus..

• Anonyymi

parasta kujeileva olemus ja äly❤️‍🔥
      paskinta se etten ota selkoo siitä miehestä. toki se on hyväkin asia siks mä haluunki hänet.

• Anonyymi

Miten kujeilevaisuus ilmenee sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kujeilevaisuus ilmenee sitten?

Varmaan jotain kihertelee ja koketeeraa teinit

• Anonyymi

Milloin haluut nyt olis sauna puhdas ...

• Anonyymi

Oot ylpee noinki pienestä panoksesta hyvinvointia ym eteen, äijä? Voimia sinne

• Anonyymi

Ihanin on tunneherkkyys ärsyttävin mustasukkaisuus

• Anonyymi

Ihanin oli hellyys ja huumorintaju, kamalimpia oli kontrolloivuus, valehtelu, haukkuminen ja se että tuntuu edelleen hirveältä. En saa edes tilas parantua.

• Anonyymi

Sun täytyy ottaa oma tila parantumiselle, ettet ole enää uhri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun täytyy ottaa oma tila parantumiselle, ettet ole enää uhri.

Hei ihan oikeasti, kuka on uhri? Ottaa oma tila?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uhri elää uhrin elämää. Kannattaa vaihtaa selviytyjäksi. Niin itse tein. En millään pahalla sanonut, vaan kokemuksesta. Joskus asioille ei vaan voi mitään ja elämä jatkuu. Sinä valitset itse, millä asenteella se jatkuu.

• Anonyymi

Jumalan rakkauden valossa näyttää paremmalta. Sinä parenet sielun haavoistasi. Älä enää mene varjoon pois Jumalan läsnäolosta. Ole vapaa! 🤍🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan rakkauden valossa näyttää paremmalta. Sinä parenet sielun haavoistasi. Älä enää mene varjoon pois Jumalan läsnäolosta. Ole vapaa! 🤍🤣

Oli tarkoitettu ulos ihanalle naiselle 🤍🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenenkään uskoa ei saisi pilkata. Toinen asia mille normaalit ihmiset ei naurele, on jokin sairaus tai puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenenkään uskoa ei saisi pilkata. Toinen asia mille normaalit ihmiset ei naurele, on jokin sairaus tai puute.

No one can come between, not this käppäukko at least. Se on sitäpaitsi tosissaan tän pirstaloituneen omakuvansa suhteen

• Anonyymi

Huh hyvä jos sun ei sit ainakaa tartte kääntää narratiivia nurinpäi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

But when sickness is risin’ you cannot deny what you feel? 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sentää hapettamal

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

But when sickness is risin’ you cannot deny what you feel? 🧐

You should study Finnish more.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset on hulluja ja sairaita mielenterveysongelmaisia, joten sama asia.

• Anonyymi

Lempeys ihaninta. Vastaamattomuus tai viivyttely ärsyttävintä.

• Anonyymi

Aina niin mukava ja huomaavainen, ei koskaan itsekäs.
      Hehh

• Anonyymi

Oletko ihan järkevä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan järkevä?

Ootteko te kukaan jaa a

• Anonyymi

Tarkoittaako tämä sitä, että hän valitsee itsensä, oman asiansa ja rankansa ns? No voi ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan järkevä?

His digital historic might be ”something”

• Anonyymi

Miehessä herkkä ja kuuma läsnäolo, se hänen oma, autenttinen energia jota vaikea kuvailla. Sellainen mies jonka haluaa sänkyynsä eikä muulla oikein väliä. Tietää vain, että tykkää siitä mitä toinen on, ei halua muuttaa tai kontrolloida, pilata häntä.

• Anonyymi

Niin joo enkä ole koskaan ärsyyntynyt hänestä. Hän ei ole ärsyttävä, vaikkei mikään helppo olekkaan. Ajattelen häntä mukavin ja rauhaisin ajatuksin. En oikein nyt itse tunne olevani kovin haluttava, joten sivuutan mitkään suhdetoiveet, en jaksa tsempata kohti mitään.

• Anonyymi

Herkkä ja kuuma etkä haluu pilata häntä, eli et oo gubbe puuma? Hohoijaa me bored

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkä ja kuuma etkä haluu pilata häntä, eli et oo gubbe puuma? Hohoijaa me bored

Herkkä ja kuuma läsnäolo? Osaa sisustaa ja mitä muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkä ja kuuma läsnäolo? Osaa sisustaa ja mitä muuta?

Hymyilen ivallisesti, vahingoniloisena siitä, että kyseinen upeus on jäänyt teiltä näkemättä. Eikä varmasti osaa sisustaa😆🫦

Hän on: Ihan. Helvetillisen. Täydellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyilen ivallisesti, vahingoniloisena siitä, että kyseinen upeus on jäänyt teiltä näkemättä. Eikä varmasti osaa sisustaa😆🫦

Hän on: Ihan. Helvetillisen. Täydellinen.

"Eikä varmasti osaa sisustaa"

No tuo olen kyllä minä...
        Jaa enpäs olekaan kun en sentään ole täydellinen vaan erittäin epätäydellinen.

mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Eikä varmasti osaa sisustaa"

No tuo olen kyllä minä...
        Jaa enpäs olekaan kun en sentään ole täydellinen vaan erittäin epätäydellinen.

mies

Se olikin helvetillisen täydellinen.. semmoset miehet on hyviä jotka ei välitä sisustamisesta ite, mutta arvostaa naisen harrastusta ja panostusta. Puoliso joka luo kodin, antaa paljon itsestään, oli se sitten nainen tai joku muu. Jotkut miehetkin on kovasti kiinnostuneita ilman mitään gayprideäkin. Joillekin pareille se on yhteinen harrastus. Ite olen aika omavaltainen sisustaja joka haluaa päättää kaikesta🥲😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olikin helvetillisen täydellinen.. semmoset miehet on hyviä jotka ei välitä sisustamisesta ite, mutta arvostaa naisen harrastusta ja panostusta. Puoliso joka luo kodin, antaa paljon itsestään, oli se sitten nainen tai joku muu. Jotkut miehetkin on kovasti kiinnostuneita ilman mitään gayprideäkin. Joillekin pareille se on yhteinen harrastus. Ite olen aika omavaltainen sisustaja joka haluaa päättää kaikesta🥲😆

Joo, niin no oikeastaan kun mietin niin kyllähän minäkin jotekin sisustaa osaan. Tyylini on teollisuushalli-tyyli, keittiössäni on teräshyllyjä jotka on tarkoitettu autotalliin, motonetistä hankittuja. Ja keräilen Makita- sarjan työkoneita, niitä on joka paikassa hyllyissä ja lattialla. Ja teräksisiä arkistokaappeja joissa säilytän teräksisiä keittiövälineitä. Lisäksi on teräs- termospulloja kokoelma. Ja valurautapannuja pöydällä ja seinillä. Selvästi jokin tuossa teräs-teemassa kiinnostaa minua. Oikeastaan minusta voisi vielä tulla kokopäiväinen sisustaja.

mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, niin no oikeastaan kun mietin niin kyllähän minäkin jotekin sisustaa osaan. Tyylini on teollisuushalli-tyyli, keittiössäni on teräshyllyjä jotka on tarkoitettu autotalliin, motonetistä hankittuja. Ja keräilen Makita- sarjan työkoneita, niitä on joka paikassa hyllyissä ja lattialla. Ja teräksisiä arkistokaappeja joissa säilytän teräksisiä keittiövälineitä. Lisäksi on teräs- termospulloja kokoelma. Ja valurautapannuja pöydällä ja seinillä. Selvästi jokin tuossa teräs-teemassa kiinnostaa minua. Oikeastaan minusta voisi vielä tulla kokopäiväinen sisustaja.

mies

Totta, selvästi näin on, olet ehkä tiedostamatta valinnut lempimateriaalisi. Voisit tehdä itsellesi hitsaamalla huonekaluja ja valaisimia. Niihin voisi sopia nahasta kudotut matot, ne on huippuhienoja minusta, vaikkei sovi omaan tyyliini. Niitä mattojakin voi itse tehdä helposti, esim kierrätys nahasta. Teräskeittiö kuulostaa sopivalta minunkin tyyliin, kuten myös hyvät työkalut. Omat työkalut on lähinnä Lidlistä ja Kraudan alelaarista, helvetillisiä😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, selvästi näin on, olet ehkä tiedostamatta valinnut lempimateriaalisi. Voisit tehdä itsellesi hitsaamalla huonekaluja ja valaisimia. Niihin voisi sopia nahasta kudotut matot, ne on huippuhienoja minusta, vaikkei sovi omaan tyyliini. Niitä mattojakin voi itse tehdä helposti, esim kierrätys nahasta. Teräskeittiö kuulostaa sopivalta minunkin tyyliin, kuten myös hyvät työkalut. Omat työkalut on lähinnä Lidlistä ja Kraudan alelaarista, helvetillisiä😆

Joo tosiaan olen kyllä joskus hitsaillut kaikenlaista ja tehnyt raudasta erillaisia asioita, en vaan tuoleja sentään, tai jonkun penkin jalat kyllä tein joskus. Että se kiinnostus teräkseen on ollut aina olemassa ja ilmentyy näissä keittiöni esineissä myös. Teräsrunkoisista tai messinkistä valaisimista olen myös ollut kiinnostunut, en ole itse viitsinyt tehdä kun 40 eurolla saa valmiin. Mutta hyvä idea, jos tulee ylimääräistä aikaa niin voisi tuotakin miettiä. K- raudasta saa kyllä hyviä keittiövälineita mutta ne on grillaus-osastolla, ja motonetista löytyy vaikka mitä välineitä sieltä grillaus-osastolta. Mutta pannut pitää olla myös rautaa tai terästä jotta kestää terästyökaluja. Teflonit ei kestä mitään terävää, eikä ne edes kestä paistolämpötiloja. Nahka-takit, käsineet, kengät ja vyöt on kyllä kiinnostuksen kohde, matto menee vähän liian erikoiseksi minulle, enkä ole oikein mattoihmisiä noin ylipäätään... Mutta jos oikein sisustajaksi alkaisin niin päällystäisin lattiatkin ruostumattomalla teräksellä... Sinne alle voisi laittaa lattilämmityksen hyvin. mies

• Anonyymi

Hän on meistä tuo joka roikkuu minussa, mutta minä en oikein tykkää hänestä koska hän ei muuta tee kuin valehtelee ja varastaa netissä.

• Anonyymi

Onko tää gubbe joku toritarina? Ookko muuten lähestynyt eri asioilla naisia roskalavoilla sun muissa ryhmissä? Halunnu kengät ja pyytänyt niistä kuvaa jalassa. Kuulin legendan ja päätin alkaa hieman yhdistelemään palstan tekstiä, sillä tämä on erittäin merkittävää jonkun dadadaan kannalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tää gubbe joku toritarina? Ookko muuten lähestynyt eri asioilla naisia roskalavoilla sun muissa ryhmissä? Halunnu kengät ja pyytänyt niistä kuvaa jalassa. Kuulin legendan ja päätin alkaa hieman yhdistelemään palstan tekstiä, sillä tämä on erittäin merkittävää jonkun dadadaan kannalta

Minulla hyvin vahva tunne, että tämä GUBBE eli ROSKIS-DYYKKARI roikkuu vain minussa.
        Tuo valehtelu ja netissä varastelut ovat syyt miksi hän roikkuu minussa.
        Hän heittää minut ROSKIIN TAKAISIN, kun hän pääsee tästä PASKASTA EROON KOSKA HÄN EI TARVI MINUA ENÄÄN SEN JÄLKEEN.
        Hän on sentään itse tunnustanut olevansa NARSISTI MIES JOKA HALUAA NAISELTA VAIN HYÖTYÄ JOLLA HÄN VOI KIILLOTTAA OMAA MIEHISTÄ EGOAAN JA SEHÄN ON KUULEMMA PARASTA JOS HÄN SAA VIELÄ TALOUDELLISTA HYÖTYÄ.
        Hän on ihan varmasti jo sopinut toisen naisen kanssa, että hän on sen aikaa minun kanssa että hän saa rahat ja hän käy bylsiin sitä toista muijaa. Pitää minua ilman seksin puutteessa niin hän voi tehdä minusta rikosilmoituksen ja syyttää minua hänen PETTÄMISESTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla hyvin vahva tunne, että tämä GUBBE eli ROSKIS-DYYKKARI roikkuu vain minussa.
        Tuo valehtelu ja netissä varastelut ovat syyt miksi hän roikkuu minussa.
        Hän heittää minut ROSKIIN TAKAISIN, kun hän pääsee tästä PASKASTA EROON KOSKA HÄN EI TARVI MINUA ENÄÄN SEN JÄLKEEN.
        Hän on sentään itse tunnustanut olevansa NARSISTI MIES JOKA HALUAA NAISELTA VAIN HYÖTYÄ JOLLA HÄN VOI KIILLOTTAA OMAA MIEHISTÄ EGOAAN JA SEHÄN ON KUULEMMA PARASTA JOS HÄN SAA VIELÄ TALOUDELLISTA HYÖTYÄ.
        Hän on ihan varmasti jo sopinut toisen naisen kanssa, että hän on sen aikaa minun kanssa että hän saa rahat ja hän käy bylsiin sitä toista muijaa. Pitää minua ilman seksin puutteessa niin hän voi tehdä minusta rikosilmoituksen ja syyttää minua hänen PETTÄMISESTÄ.

hyvin valitsit miehen itsellesi, sopii just sinulel kuin nyrkki silmään....
        käy jo nostamassa rahaa valmiiksi kun se tulee käymän ja pyytää taas "lainaa"..

• Anonyymi

Pos. Aitous
      Neg. Asuinkaupunki (🙂)
      Naisesta

• Anonyymi

Jaa no en ottais itteeni ainakaan

• Anonyymi

En tiedä, koska en ole vielä edes keskustellut kertaakaan hänen kanssaan, ihana lyhyt tummatukkainen mies!

• Anonyymi

Haittaisko sua palstasetä jos se pikkusen kellastuis auringossa?

• Anonyymi

En tiedä en osaa sanoa, eikä sillä ole enää väliäkään.

• Anonyymi

Tuota kolmatta sukupuolta ei ole edes olemassa. Pysytään asiassa kuitenkin.

• Anonyymi

Juurikin näin.

• Anonyymi

Muistakaa aina edustaa enemmistöä

• Anonyymi

"Pysytään asiassa"? Et itse pysynyt siinä hetkeäkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaa aina edustaa enemmistöä

En varmasti, never. Aina vähemmistön puolella.
        Sivusta.

• Anonyymi

Sellaisiakin on, jotka ajattelevat olevansa avaruusolentoja tai niiden jälkeläisiä. Pitäisikö sekin jotenkin noteerata virallisesti?

• Anonyymi

Ei pitäisi. Hulluja ei pidä rohkaista hulluuteen.

• Anonyymi

Sinä se hullu olet. Tietysti olemme avaruusolentoja ja avaruusolentojen jälkeläisiä.

• Anonyymi

Haluaisin nyt huomauttaa että avaruusoliuus ei ole sukupuoli tai muukaan vastaava. Ja vittuukse sua hiertää jos joku ei mahdu niihin kahteen tarjottuun laatikkoon?

• Anonyymi

+ Rauhallisuus, sivistyneisyys, älykkyys, auktoriteetti, karisma, kokonaisuudessaan hieno ihminen
      - jos käy täällä, niin vois tuoda sen jotenkin ilmi

• Anonyymi

Oon mä yrittänyt

• Anonyymi

Ei sitä voi työpaikan kahvitunnilla ottaa puheeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi.

• Anonyymi

Auktoriteetti voi lol gubbe hubigubbe hah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auktoriteetti voi lol gubbe hubigubbe hah

Sit oli tää karisma ja ja. Hyötyä ainakin herätysliikkeissä🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile joko aukroriteettia tai karismaa?

• Anonyymi

En sitä liian selvästi voi tuoda esille, koska täällä taitaa käydä myös tuntemiamme muitakin henkilöitä. Sinun täytyy ymmärtää pienistä vihjeistä.

• Anonyymi

No tuohan olen taas kerran minä!
        Tai en kyllä olekaan, kun en ollenkaan ole hieno ihminen...

mies

• Anonyymi

Mies. Kiltteys on hän parhaIn ominaisuutensa,mutta myös huonoin. Hän ei voi tehdä sen vuoksi mitä haluaisi oikeasti sisimmässään.

Takes one to know one.

• Anonyymi

Auta mua vanhempana ja viisaampana

• Anonyymi

Kuule gubbe, sinun magneettiset navat hylkivät toisiaan, ei stemmaa

• Anonyymi

Tumma nainen:

Hän on kaunis, tyylikäs ja naisellinen. Lahjakas, kunnianhimoinen ja ilmeisesti ahkerakin. Seksikäs. Urheilullinen (mitä en itse ole). Luova.

Häntä on hyvin vaikea lukea, joka toisaalta kiehtoo. Ehkä ylpeä, missä ei sinänsä mitään väärää. Tuntuu että hänellä voi olla salaisuuksia ja ei ole ehkä käsitellyt kaikkia menneisyyden asioita. Joskus olen miettinyt onko pinnallinen, mutta tämä voi olla vain pintaa

• Anonyymi

Lisäksi hän ei vielä tajua kaikkia hyviä puoliaan mikä on hyvin turhauttavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi hän ei vielä tajua kaikkia hyviä puoliaan mikä on hyvin turhauttavaa

Eiköhän se mee ainakin sulla universaalisti iha toisinpäin tuon valuen suhteen

• Anonyymi

Thanks 👌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se mee ainakin sulla universaalisti iha toisinpäin tuon valuen suhteen

Oot sä joku marxisti?

• Anonyymi

• Anonyymi

Mua ole koskaan piirteet kiinnostanu mutta löydän kyllä tarvittaessa ihan joka naisesta jonkun asian joka ärsyttää miestä jos eivät mitään muuta tapaa keksi vaikuttaa itsetuntoon

• Anonyymi

Tämäpä perin mielenkiintoista scary a**🙄

• Anonyymi

Mitäs kaikkia kiireitä sulla palstasetä o

• Anonyymi

Huomenta Mieheksipakottaja!

• Anonyymi

Ei ärsytä naisessa mikään. Jos jokin ärsyttäisi, niin sekin unohtuisi kun hän halaisi ja oltaisiin yhdessä ja hiljaa lähekkäin. Osaan olla hiljaa ja rakastaa ja hänkin osaa. Se on sellainen taito että jos on jotain riitaa tai ärsyyntymistä, niin sillä se hoituu, jos rakkaus on tarpeeksi suurta.

• Anonyymi

Noinhan se just olis. Tuo hiljaisuus toisen kanssa ei häiritsis yhtään, kun katseet kertoo kaiken.

• Anonyymi

Ihanin piirre on että on niin ihana ja ärsyttävin piirre on että on niin ihana

• Anonyymi

Mies siis

• Anonyymi

Naisella hymy on ihanin. Ärsyttää ettei hän erittäin oletettavasti pidä minusta. Ainakin voin silti ajatella hänestä salaa lämpimästi.

• Anonyymi

Mistä päättelet, ettei nainen pidä sinusta? Oletko tehnyt mokia hänen kanssaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet, ettei nainen pidä sinusta? Oletko tehnyt mokia hänen kanssaan?

Niitä kyllä on tullut tehtyä. Ujona ihmisenä kerää tunteita pitkään sisälleen ja sitten kaikki tulee kerralla ulos.

• Anonyymi

Hän valehtelee melko paljon

• Anonyymi

Mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies vai nainen?

Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen

sitte se on ihan normaalia...

• Anonyymi

Viikon hurvittelu panokavereiden kanssa riittää, sit pitää tulla paneskeleen mua. Tuomaan uusimmat tuliaiset maailmalta ja minä taas menen sukupuolitautien klinikalle ottaan kaikki testit. Sairasta touhua. Enää ei onneksi tarvitse käydä. Kun on yksin voi onanoida. Se terveellisempi vaihtoehto. Kun mikään ei riitä. Ikävöinti on turhanaikaista ajanhukkaa

• Anonyymi

mut se just tuo sitä jännitystä elämään mitä kaipaat...

• Anonyymi

Ei minua ärsytä hänessä mikään. Hän on 100% ihanuutta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

emmä tiiä vttumaisinta noh ehkä et on estäny mut esmes instassa ja parasta koko mies

• Anonyymi

Mistä se mies edes tiesi kuka olit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä se mies edes tiesi kuka olit?

kyllä se ties.

• Anonyymi

Karisma on ihanin ja ärsyttävin on se, ettei hänen kanssa saa mitään muuta kuin seikkailun.

• Anonyymi

Minä en todellakaan voisi ikinä naisista kiinnostua olen täysi hetero joten mies tietenki on joista tykkään ärsyttäviä puolia ei ole ja parasta et on ihana

• Anonyymi

Mies on lämmin, mutta vaikka hänellä on hyvä itsetunto, minä saan hänet epävarmaksi, vaikka yritän olla mahdollisimman normaali, helpostilähestyttävä ja antaa tilaa hänelle.

• Anonyymi

ei tuo nyt kovin itsevarma taida olla. ehkä joku varmempi olisi sinulle parempi.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      121
      6962
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3807
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      186
      2627
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      287
      2510
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      196
      2121
    6. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      11
      2017
    7. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1830
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      136
      1430
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      72
      1346
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      27
      1315
    Aihe